on the verge of extinction... again

the lighter stuff #4

[in continuarea partilor unu, doi si trei]

"Ei, te-ai impacat cu tati?"
Cine? Unde e? De unde stie? Mi-a luat mult timp sa-mi dau seama. Mult timp sa ma uit in sus si sa-l vad aplecat deasupra mea cu un zambet larg pe fata. The funny guy. Doctorul care imi daduse telefonul lui sa il sun pe tati. Mi-a luat si mai mult sa reactionez.
"Da' ce, ne-am certat?" Si deja zambeam.
"Tu cu el - nu! El pe tine - da!"
Aham... asta intelesese el din convorbirea aia. Si m-a bufnit rasul. Pe masa de operatie. Cred ca unul din ultimele locuri unde m-as fi asteptat sa fiu asa bine dispusa. Funny guy. A mai schimbat cateva vorbe cu omul care urma sa ma opereze si a iesit.

Si apoi totul s-a intamplat foarte repede... anestezistul a inceput sa-mi spuna ceva de niste vise, eu ma uitam la el de parca ar fi fost de pe alta planeta.
"Avem vise cu Tom si Jerry?" a intrebat-o pe asistenta.
"Avem!"
I-a spus apoi ce sa-mi puna in perfuzie, eu am inceput sa vad pete gri si sa imi misc capul intr-o parte si-n cealalta. M-a intrebat daca ametesc, i-am spus ca da in timp ce imi tot miscam capul si... s-a rupt filmul.

Ce vise? Nimic! Timpul cat am fost adormita parca nici n-a existat pentru mine. M-am trezit destul de brusc si prima mea reactie a fost una de "WOW!!! I'm awake and I'm alive and I'm just fine!!!" Si am inceput sa plang... de fericire ca sunt inca in viata si sunt asa de in regula. Ametelile, starile de greata, durerile groaznice la care imi spusesera altii sa ma astept dupa operatie nu isi facusera simtita prezenta. Si, din fericire, nu am avut parte de asa ceva nici mai tarziu. Simteam ca ma arde umarul... pentru ca pe acolo imi bagasera tijele, mi-au explicat cand am pomenit de asta... si aveam buzele uscate. "Ce nu fac eu pentru tine..." mi-a spus omul cand l-am rugat sa imi umezeasca buzele.

[Fast forward]
Intoarcerea sus in salon, recuperarea telefonului, vizita unei profesoare de la FILS, cearta cu ai mei, pretextul ca vreau sa dorm ca sa raman singura, ignorarea totala a asistentului care ma intreba daca am nevoie sa-mi dea ceva pentru durere, amintirea serii de 4 august. Din nou singura... din nou senzatia aia de "Wow!!!", din nou lacrimi de fericire ca sunt inca in viata... fusesem asa speriata...

[to be continued]

Continuari: #5, #6, #7, #8.

7 pareri

cine
Follenvie
cand
marți, 28 octombrie 2008 la 09:21:00 EET
ai dreptate , mai bine ramaneai sa te uiti la "Tom and Jerry kids" , sunt nasoale accidentele astea si in romanica umbla liberi pe strazi destui tampiti care le pot provoca:( acum cum te simti? esti bine?
cine
unu
cand
marți, 28 octombrie 2008 la 10:34:00 EET
Acum banuiesc ca esti mai bine...
Eu de cand am vazut filmul Awake... "si pana acum nu am suferit nici o operatie..." am o retinere..
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 29 octombrie 2008 la 17:16:00 EET
yep, sunt mai bine (altfel probabil ca nu mi-as fi permis sa ma amuz pe blog pe seama experientei din august)

aseara chiar am reusit sa ridic bratul vertical in sus - e drept ca am "trisat" un pic: eram lasata putin pe spate, l-am ridicat cu stanga si in plus n-am ridicat doar bratul din umar ci si umarul cu totul

@Follenvie: din fericire am mai "recuperat" la capitolul "Tom and Jerry Kids" de atunci :D

@unu: eu nu am vazut inca "Awake", desi imi tot zice un prieten ca o sa treaca pe la mine sa ne uitam impreuna :)
cine
unu
cand
joi, 30 octombrie 2008 la 13:11:00 EET
Daca'l vezi o sa revezi altfel anestezia si operatia :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 31 octombrie 2008 la 16:20:00 EET
neah... nu cred :P
cine
cristina
cand
sâmbătă, 1 noiembrie 2008 la 14:28:00 EET
oh... cand scrii amintirea serii de 4 august ma trec fiori reci pe spate, fiindca nici eu nu o duceam mai bine atunci (sau macar o duceam bine ca doar sentimental imi era foarte rau) daaaar, e ziua mea :) si ma simt asa subit vizata
cine
brontozaurel
cand
marți, 4 noiembrie 2008 la 13:23:00 EET
hugs :)

si nu ai de ce sa te simti vizata - pur si simplu s-a intamplat sa se intample chiar atunci.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)