on the verge of extinction... again

inghet

... desi nu e frig in casa.

"There's a logical explanation" dupa cum ar spune Velma. N-am dormit si e posibil ca si oboseala sa aiba ceva de-a face cu asta. Sau poate ca nu.

Punctul 1 de la postul precedent. Amestecat cu punctul 4 despre incredere si tradare. Coincidentele sunt doar coincidente sau cineva chiar s-a prins despre ce e vorba? Sunt furioasa. Bummm ma ajuta mereu, dar acum nu simt ca as merita sa-l ating. I'm not worthy. But I'll invest in my happiness because I'm sick and tired of investing in my self-destructive obsessions. One more time and then it's over - for good! Tomorrow things will be different. But it's always a lie. I haven't been able to make a change in 5 years of tomorrows.

So now I say today. I'll be worthy again. And I'll have other obsessions, but at least those make me happy.

Pour blood into perfume. Am cam jumatate de TB de muzica in format .mp3. Am ascultat multe. Ce mi-a placut la nebunie am si cumparat. 14 Shades of Grey mi se pare in continuare un album exceptional. Nimic de umplutura. Versuri cutremuratoare. Pentru ca le simt. Putin din mine. In melodiile astea trei.

Just listen to the words.

3 pareri

cine
junkb0x
cand
joi, 8 ianuarie 2009 la 11:45:00 EET
m-au apucat demonii si imi vine sa plec in lume si sa las tot, ca un bolnav de o maladie incurabila ce vrea sa ii crute pe cei dragi de povara bolii lui, sau sa imi creasca solzi de peste pe tot corpul si sa alunec pe scurgere incet departe... departe de tot..... ma simt ursuza si posaca, indepartata de lume si incapabila de nimic.

nu stiu ce am, insa regret ca nu merge youtubu la serviciu ca sa ascult melodiile tale, cu siguranta mi-ar aduce aminte de clipocitul apei.
cine
brontozaurel
cand
joi, 8 ianuarie 2009 la 13:50:00 EET
hugs!

it will be ok... one day. not now, but it will be ok... eventually.
cine
junkb0x
cand
joi, 8 ianuarie 2009 la 13:58:00 EET
the day after tomorrow... cunoastem locul acela doar din scrierile mitologice
*hugs*

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)