on the verge of extinction... again

signs misleading to nowhere...

2018 a fost un an plin. Si, pana pe la jumatatea lui decembrie, un an pe care l-as fi considerat bun, in ciuda faptului ca a fost uneori brutal cu mine.

Lemmy a murit acum trei ani si eu nu i-am vazut in ultimul turneu. N-as vrea sa se repete asta cu alte trupe care imi plac enorm, asa ca am incercat sa fac ceva in directia asta.

Ceea ce m-a adus anul asta pentru prima si a doua oara in Austria. Unde am vazut pentru prima data in viata mea leoparzi de Amur. Pentru care m-am intors pentru a treia oara in Austria de Craciun.

Am facut pentru prima data ceva pasi pentru a remedia o problema de sanatate veche de zece ani. Care s-a dovedit a fi mai grava decat as fi crezut, dar vom vedea...

Toate astea au costat, asa ca am si muncit mai mult.

Dar din cauza acelui "pana pe la jumatatea lui decembrie" de mai devreme, mi-e groaza de ce ar putea urma in 2019.

1 parere

cine
Cristian
cand
vineri, 25 ianuarie 2019 la 16:24:00 EET
Ma numesc Cristian, te contactez in legatura cu site-ul tau. Ma ocup de comunicarea brandului MaxShop, care detine 3 site-uri online. Ti-am studiat blog-ul si cred ca am putea face o campanie impreuna.

Sunt interesat intr-o posibila colaborare de tip guest post, advertorial sau alte variante ce pot contine link catre unul dintre website-urile de care ne ocupam. Te rog sa-mi spui cum ti se pare ideea pe contact[@]maxshop.ro

Sper sa gasim o solutie.

Multumesc si o zi placuta in continuare,
Cristian

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)