on the verge of extinction... again

cautari, poate ajuta (2)

Milka Mousse Pear + Almond

Pentru ca, lasand la o parte cautarile stupid-amuzante ("cum omor gandacii din cuptorul cu microunde", "nu suport miros de pomelo", "(de ce) imi place vara", "ma mananca degetul", "caine citind", "lumea in dungi", "am patit in service", "dupa melci", "un pliant despre un produs expirat", "cum sa explic asa ca elevii sa inteleaga", "care este cea mai frumoasa culoare", "vreau sa stiu despre carioci"), pe cele absolut imbecile sau analfabete, pe cele prin care probabil s-a ajuns exact acolo unde trebuia (cautari legate de concertele la care am fost: Scorpions, Amorphis, Amon Amarth, HammerFall, Fates Warning; cautari legate de Lazopan, de Targul Femeia, de o anumita problema de logica, de asigurarea obligatorie a locuintei), pe cele prin care nu stiu cum dracu' s-a putut ajunge pe blogu' meu obscur cand exista un milion de alte pagini pe net pe care ar trebui sa ajunga inainte ("Phil Lynott", "49% motherfucker, 51% son of a bitch", "Rudolf Schenker", "Scooby(-Doo)", "Pawel Maciwoda", "AC DC Angus") sau intrebarile pentru care nu am nici eu un raspuns ("in ce consta instalatia de facut covrigi", "cum ma fac mecanic metrou", "mi-am dat stomacu pe dos ce sa iau", "ce merge la blugi verzi", "am o rochie neagra si nu stiu cu ce sa o iau pe deaspra ca e frig", "cum sa faci o podea", "unde gasesc tort de post", "retete prajituri de casa", "picioare subtiri vs picioare groase?", "tort black forest reteta", "cum sa am canini mai mari", "unde sa merita sa depui bani pentru dobanda"), exista cateva dileme (oarecum) justificate la care as putea sa ofer ceva raspunsuri. Continuarea de aici.

milka( cu) pere
Este vorba de tableta din gama Amavel, gama separata apoi in mai multe sectiuni, iar tableta asta intrand in sectiunea Mousse. Da, se gaseste si la noi, insa intr-o versiune mai mica decat tabletele Amavel de gen originale (110g vs 160g) si nu mai scrie "Amavel" pe ele, doar "Mousse". Eu am luat-o de la chioscul din capatul liniilor de metrou de la Dristor 2. Nu stiu daca se mai gaseste si prin alte parti.

tablete Poiana editie limitata 2011

poiana ciocolata( editie limitata)/ poiana lamaie
Cautarile sunt recente, deci presupun ca este vorba despre editia limitata de anul acesta. Care contine doua tablete: cu pepene rosu si lamaie verde. Mai exact, ciocolatele sunt umplute cu un strat de crema de lapte cu aroma fructului respectiv, peste care mai exista un strat de jeleu (zic, ei, da' daca "jeleul" seamana cu cel al tabletelor aparute in editie limitata in jurul Pastelui de anul trecut, atunci e de fapt un fel de lichid mai vascos). Nu le-am incercat (si pe cea cu pepene sigur n-o sa incerc, nu mi-au placut niciodata dulciurile cu pepene, desi pepenele rosu imi place de mor), insa le-am vazut la acelasi chiosc din capatul liniilor de metrou de la Dristor 2 si in Billa (3.49 lei acolo, daca nu ma insel). Ah, da, Poiana cu lamaie, insa in ciocolata amaruie, a mai existat in perioada 2008-2010. Cumva, aia chiar imi placea...

inghetata polar
Am vazut-o anul trecut in cora & multe alte magazinase. Nu stiu cum este la gust. N-am incercat-o niciodata. Nici cand eram mica, nici anul trecut.

milka cu pepene/ milka cu menta
Da, a existat si asa ceva in editie limitata, in prezent nu stiu sa se mai gaseasca pe undeva.

optica
Manualu'? HyperPhysics? Chiar si Wikipedia daca cauti ceva anume?

simigeria petru
Aaa... si cum de ai ajuns aici si nu la ei pe site? Sunt si pe twitter, facebook (a se vedea sectiunea de contact de pe site-ul lor). Iar in Bucuresti eu stiu ca sunt la Piata Victoriei (pe Calea Victoriei, la cateva zeci de metri de intersectie - poze). Am auzit ca sunt si pe langa statiile de metrou Preciziei si Pipera (dar pe acolo n-am avut eu drum... cel putin nu in ultimii ani). Edit: tocmai am aflat ca mai exista inca unul in zona Lujerului, intersectia Virtutii cu Uverturii si ca se va deschide si la Universitate. Parerea mea? Am incercat covrigul cu nuca si miere si pe cel cu mere si au fost foarte buni. Ma mai tenteaza vreo doua sortimente, insa cumva, mereu cand trec prin Piata Victoriei e seara tarziu sau duminica. Si e inchis sau aproape de inchidere...

Dolcerie Veneziane deco

vaze sticla dolcerie veneziane
Aaa... din cate stiu eu, sunt cu dulciurile, nu cu vazele de sticla, desi unele din produsele lor vin la pachet cu diferite obiecte decorative, cum ar fi cel din poza din dreapta. In orice caz, si ei au site, ba chiar unul special pentru Romania. Unde se gasesc? Eu n-am mai cascat ochii dupa asa ceva fiindca am terminat de incercat cam tot ce ma interesa de la ei de vreo trei ani deja, dar le-am vazut intr-un pliant de Carrefour. E posibil sa se gaseasca si in real sau cora.

Scooby-doo 2011/ poze monstri din scooby doo/ monstrii din scooby doo
Adica Scooby-Doo! Legend of the Phantosaur. Stiu. N-am scris inca despre el. O sa scriu in curand. DVD-ul l-am luat din Auchan cu 30 lei (ma rog, 29.99 scrie pe eticheta, da' tot dracu' ala e). Parca se gasea si in real cu 32-33 lei. Poze cu monstrii din seria originala Scooby-Doo (plus ceva informatii despre fiecare) se gasesc aici.

inghetata antarctica
Ce sa zic, mie nu prea imi plac majoritatea chestiilor de la ei (plus ca nu pot sa-mi scot din cap ca sigla lor seamana izbitor cu sigla durex). Mi-a placut Blue Ice cu ciocolata si brandy. Mi s-au mai parut in regula sortimentele Premium cu ciocolata, Premium cu nuci, Rony sandwich si Blue Ice cu caramel.

unde sta rudolf schenker
Sper ca te referi la unde sta pe scena... in partea stanga daca esti cu fata la scena (si in partea dreapta daca esti cu spatele la ea). Daca nu... nu m-am interesat niciodata de aspectul asta... you stalker!

3 pareri

cine
Anonim
cand
sâmbătă, 5 mai 2012 la 14:18:00 EEST
In tot sectorul 2 din Bucuresti , nici daca tragi cu tunul nu gasesti nici macar un ambalaj mototolit de la ciocolata Poiana -editie limitata- cu lime si cu pepene rosu. Am cautat si am vazut multi cumparatori ,care, ca si mine cautau i rafturi aceste doua sortimente. Nici in Mega Image, nici in Cora, nici in Auchan, nici in Carrefour nu am gasit .Si caut de cand a aparut reclama la tv! Oare cat de....LIMITATA este aceasta editie a ciocolatelor sus-amintite??? Mi-a spus cineva din Iasi ca a gasit in Kaufland. M-am dus la Obor, la Kaufland....NICI URMA de cicolata Poiana cu pepene rosu sau lamaie. SI VREAAAAAAAU!!!! UNDE GASEC , TOTUSI, IN SECTORUL 2? Ca doar nu am sa ajung pana in Baneasa sai Dr Taberei sa caut.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 5 mai 2012 la 15:10:00 EEST
In Cora Lujerului sigur se gaseste, am luat eu cu lamaie de acolo (3.54 lei). Poate merita studiate mai cu atentie rafturile/ intrebat si in Cora Pantelimon.

In sectorul 3, putin mai la sud:
# Se gaseste in Billa Postavarului (aproape de statia de metrou Nicolae Grigorescu - click aici pentru harta).
# Se gaseste la chioscul din statia de metrou Dristor 2 (e chiar la capatul liniilor de metrou).

PS - E greu de citit textul cu caps. Poti sa evidentiezi si altfel chestiile care vrei sa sara in ochi - detalii sunt in indrumarul tehnic catre care exista link si deasupra formularului de comentarii.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 6 mai 2012 la 18:35:00 EEST
Se gaseste si in Real Cotroceni si in chioscul din statia de metrou Politehnica (intrarea din intersectie).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)