on the verge of extinction... again

cautari - poate ajuta

Asta lasandu-i la o parte pe cei care cauta formol pe net (nu e banc, majoritatea celor care aterizeaza aici in urma unei cautari pe google aterizeaza la poza cu borcanu' cu formol).

carrefour mar de ciocolata gubor
Eu am luat unu' de Paste (poze aici). Ciocolata cu lapte cu aroma de lamaie verde. Si mi-a placut. Am mai luat unu' duminica, dar de data asta nu din Carrefour (desi e posibil sa se gaseasca si acolo, cine stie), ca n-am mai calcat de vreo 2-3 luni prin magazinele lor, ci din Auchan. Gubor Winter Apfel. Asta e din cicolata cu lapte cu arome de turta dulce si alune. Aromele de turta dulce predomina, influenta alunelor e destul de slaba (si da, e exact asa cum zice numele, contine aroma de alune, nu bucatele/ pasta de alune). Mie imi convine asta, pentru ca nu ma omor cu alunele, altii s-ar putea sa fie dezamagiti. Mie mi-a placut mai mult cel cu aroma de lamaie verde, dar si asta e bun.

turta dulce contrella kinkartz
E in regula. Si de gasit ar trebui sa se gaseasca in magazinele mari. In Auchan se gaseste sigur, prin altele nu prea am mai trecut in ultimele doua luni. Mai bine totusi turta dulce Contrella de la Weiss. La fel ca si Kinkartz, Weiss este o marca detinuta in prezent de Lambertz (poate o sa am chef intr-o zi sa scriu si cate ceva despre istoria celor trei marci, pentru ca multi au impresia ca Lambertz/ Kinkartz ar fi polonezi, insa de fapt sunt... nemti si exista de mai bine de 320 de ani... chiar daca produsele Lambertz/ Kinkartz vandute in Polonia, Cehia, Ucraina, Rusia, Lituania, Romania, Bulgaria, Ungaria sunt produse in fabrica Lambertz din Polonia... deschisa in 1998).

"carti de joc" "national geographic"
Exista asa ceva? Daca sunt cu animale, vreau si eu!

acadele de craciun dolcerie
Acadelele de ciocolata Dolcerie Veneziane? Ciocolata in sine e buna, dar in general au al dracului de multe decoratiuni din zahar pe ele. Totusi... arata impresionant, numai bune de facut cadou. De gasit, cred ca se gasesc in orice hipermarket.

after shave hoggar pareri
Adica hoggar ala cu aroma de lemn de cedru de la Yves Rocher? Nu stiu cat de mult conteaza parerea mea, ca-s fata, da' mie imi place la nebunie cum pute. Si e foarte bun si ca dezinfectant pentru rani. Adresele magazinelor sunt aici.

bomboane ciocolata noir witor's
Nu-s rele deloc. Si se gasesc cam in orice magazin mare. Eu le caut pe alea cu ciocolata neagra si crema de portocale. In alt format decat sticla de plastic cu bomboane Witor's asortate (ca e peste 40 lei sticla si are si un sortiment care nu-mi place) sau decat formatul asta (din aceleasi motive).

ciocolata milka triolade magazin
Milka Triolade?!? In Romania?!? Unde, unde? Vreau!

coeur de suisse ciocolata cu lapte
Cea produsa de Villars? (Si nu, nu e unul si acelasi drac cu Villars simpla cu lapte.) Asta? E buna. Are gustul ala tipic pentru ciocolata elvetiana cu lapte. De gasit, se gaseste prin benzinarii, supermarketuri. Exista insa si mai bune. Recomand Lindt. Simpla (Swiss Milk Classic) sau Excellence Milk ExtraCreamy (care este exact ce promite numele - o ciocolata cu lapte extraordinar de cremoasa).

2 pareri

cine
mircea
cand
joi, 9 decembrie 2010 la 23:39:00 EET
Cre'c-am mai zis-o... aplica pentru un job la un distribuitor de dulciuri si in cv baga chestiile de aici (mai ai articolele din vechiul blog? Alea cu Lindt si alte cele?)
Apoi, astia ai tai cu formolul sint cel putin la fel de ciudati ca si ai mei:

78 different keyphrases Search Percent
nudisti 2010 30 19.7 %
numisfera 16 10.5 %
numisfera.ro 14 9.2 %
in pielea goala 5 3.2 %
fete in pielea goala 5 3.2 %
fete la nudisti 4 2.6 %
cauciucuri de iarna pareri 2 1.3 %
fete nudiste la mare 2 1.3 %
cine
brontozaurel
cand
vineri, 10 decembrie 2010 la 01:46:00 EET
Mai lipsea "calendar pirelli" :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)