on the verge of extinction... again

Covrigi cu pietre de la Lazopan

piatra in covrigul cu stafide de la Lazopan

Titlul spune totul. Sau aproape totul. Duminica trecuta, la cateva ore dupa ce ma intorsesem de la concertul Amon Amarth (adica dupa ce a inceput programul la metrou), am fost pana la supermarketu' Fonzi din Piata Victoriei ca sa cumpar partea #2 din ultima colectie pe noiembrie. Apoi m-am intors la Grigorescu ca sa imi iau asa ceva de la Farmacia Belladonna (si n-am mai gasit). La iesire... am observat ceva interesant in geamul covrigariei Lazopan de langa: un afis care spunea ca au covrigi cu ciocolata si covrigi cu stafide.

Imi plac covrigii calzi, dar nu-mi prea place susanul, iar cei cu mac au de obicei si sare. Iar cum mie nu-mi plac deloc chestiile sarate (exceptie fac cateva cioco cu sare), cam orice cantitate de sare intr-un covrig imi provoaca o strambatura. Asa ca "vanez" covrigariile care au si covrigi calzi cu stafide/ nuca/ mere/ ciocolata. Mi-am luat unul cu ciocolata si unul cu stafide. Pe cel cu ciocolata l-am mancat pe drum. Pe cel cu stafide l-am inceput cand am ajuns acasa.

Norocul meu ca am obiceiul de a rupe bucati-bucatele din covrigi si nu de a musca direct din ei. Pentru ca uitandu-ma la bucatica rupta din mana m-am gandit:
"Ihhh, ce stafida urata!"
Si nu stiu ce dracu' m-a facut sa vreau sa o studiez mai bine. Si am descoperit ca e tare si ca are o stralucire verzuie pe o parte. Si ca de fapt nu e stafida, ci piatra! Ca alea pe care le mai gasesc uneori prin talpile incaltarilor atunci cand le spal. De vreo 6-7 milimetri in diametru.

M-am simtit norocoasa ca nu mi-am si spart niste dinti cu ocazia asta. M-am si enervat si am vrut sa fac ceva. Sa ma duc sa le dau cu piatra-n cap. Doar ca acum, spre deosebire de acum doua luni, nu aveam bon! Deci nu aveam cum sa dovedesc ca i-am luat de acolo. Pana si punga de hartie in care i-am primit este una generica, fara nici un nume trecut pe ea.

Pana la urma, tot ce pot face este sa ma invat minte sa cer bon la... orice, chiar si la covrigi. Sa pun chestia asta pe blog, poate ajuta vreo douazeci de oameni sa nu pateasca la fel. Sa stie ca e bine sa ceara mereu bon. Chiar si la covrigi. Si sa evite Lazopan. Care nu sunt la prima abatere. Luni am dat peste asta (+ screenshot, just in case). Articolul e la misto, interesant este insa comentariul #2. Ala care spune ca Lazopan vand produse de patiserie alterate. Acum adaug si eu: Lazopan vand covrigi cu pietre!

PS - Thanks to everybody on twitter for the feedback & retweets!

7 pareri

cine
pinkISH
cand
sâmbătă, 26 noiembrie 2011 la 03:00:00 EET
Lazopan? Cand i-am vazut ca s-au infiintat la Titan, m-a bufnit (pufnit?) rasul. Eu as recomanda evitarea oricaror produse de patiserie livrate stradal.

Ah, sa nu uit: dopurile alea de urechi nu sunt bune, iti recomand unele mai bune, care arata cam asa: http://www.partenermedia.ro/product/photo/5584/KC7096.jpg

La Sensiblu sunt destul de scumpe, dar cu putin noroc se gasesc si mai ieftin prin alte farmacii mai no-name.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 26 noiembrie 2011 la 05:45:00 EET
Alea din poza pusa de tine nu sunt din spuma poliuretanica?
Daca da, erau cu 3.5 lei la Belladonna.
Eu am cautat pe net si am gasit ca ar fi recomandate cele din silicon, cum sunt cele din poza pusa de mine si care se gaseau inainte tot la Belladonna cu 7 lei. :-??
Asa ca... stii ceva mai multe? Explicatii detaliate de ce sunt mai bune unele sau altele? :-??
cine
dj scarlatescu
cand
sâmbătă, 6 iulie 2013 la 20:25:00 EEST
romanul trebuie clar educat! e si o piesa! daca la un anumit obiectiv s-au gasit nereguli de ce trebuiesc toate evitate? ca asa gandesc unii. ca na de ce sa manance si altii o paine muncita pe rupte cand altii nu au chef. vai ce prost nu mi-a dat covrig cum am vrut eu! am cerut cu mac nu cu susan! INCREDIBIL!!! da poate omul ala sta de 10 ore in picioare si poate mai are inca 6 de stat, sau poate mai a muncit 2 zile tot la program de 16-17 ore. mai greseste, e normal. dar nu pt toti, asa suntem noi. daca inveti pe cnv ceva, ti se suie in cap si uita ca i-ai intins o mana de ajutor. restul vai m-a pacalit, a furat din bani! da cand va da mai mult si se pacaleste el de ce taceti? poate sunt la inceput, nu au experieta trebuie umiliti sau incurajati? oameni ce sunt cazuti pe strada treceti nepasatori pe langa ei. TREZITI-VA!
cine
brontozaurel
cand
duminică, 7 iulie 2013 la 01:27:00 EEST
Nota zece la capitolul imbecilitate. :)
cine
Anonim
cand
vineri, 9 august 2013 la 20:18:00 EEST
Mi-a placut mult raspunsul tau de mai sus. Eu mi-am rupt o masea intr-o piatra de genul, dar nu la Lazopan. Din pacate, pentru ca nu se depun plangeri la OPC de cate ori se intampla asa ceva, nu se face nimic.
cine
Anonim
cand
vineri, 29 noiembrie 2013 la 09:04:00 EET
Au produse de prostă calitate. Nu vă recomand covrigii sau gogoşile făcute de firma LAZOPAN. Pentru celelalte produse nu mă pronunţ deoarece nu am mai fost curioasă să le degust.
cine
Unknown
cand
marți, 24 februarie 2015 la 21:10:00 EET
http://infoinsider.ro/2015/02/24/flu-cei-care-mancati-paine-de-la-lazopan-ganditi-va-bine-daca-mai-cumparati-paine-de-la-un-magazin-care-isi-face-aprovizionarea-cu-o-masina-infecta/

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)