on the verge of extinction... again

2 in 1

Bilant. A fost azi mama la mine. Eu eram la facultate (la un curs de Advanced Computer Networks & Network Management, care trebuia sa dureze 5 ore, dar a tinut 6 ore... macar a fost distractiv). Cand m-am intors acasa, imi disparusera doua invitatii la doua conferinte. Si asa am o banuiala ca mi le-a aruncat la gunoi asa cum mi-a facut si cu tabelul lui Mendeleev in clasa a opta... inainte de olimpiada de chimie! Ca e ametita si nu se uita pe ce pune mana, dar trebuie sa arunce tot, sa curete tot! Tin minte ca acum multi ani a scuturat un mileu pe geam impreuna cu bijuteriile ei din aur. Revenind... cand am constatat lipsa invitatiilor am inceput sa iau usile si tocurile usilor la suturi si sa injur... in gand, chiar daca nu mai era nimeni in jur. Mi-a murdarit covorasele negre din camera, covorul mare din bucatarie, scaunul din bucatarie, covorasele din baie, cada, un lighean si o galetusa. Dupa ea, asta se cheama ca mi-a facut curat. Mi-a disparut un prosop. Nu, nu l-a luat la spalat, ca mi-a spalat aici... bineinteles ca a spalat si chestii curate si a lasat deoparte chestii murdare, desi adunasem tot ce era de spalat intr-o geanta de voiaj. Mi-a ametit capacele de la sticlutele cu parfum de camera. Altceva n-am mai observat in neregula. Dar sunt rupta de oboseala si n-am energie sa curat nimic. Nici macar cada, asa ca acum stau intinsa pe jos pentru ca nu ma pot spala in cada murdara si ma simt prea jegoasa ca sa ma urc in pat. Si mi-e ciuda. Invitatiile alea m-au costat ceva si nici nu mai pot lua altele... As vrea sa fiu lasata dracului in pace. Am iar starea aia de imi vine sa urlu intregii lumi "wanna help me? don't!!!"

Nu. Nu cred in basme. Nu cred in "si au trait impreuna fericiti pana la adanci batraneti..." Aaa... ce mi-a venit? Comentariul asta. Nu, nu cred in "the one" - am avut un motiv bun sa zic "Don Juan" si nu "barbat" acolo. A perfect english gentleman may fascinate me, but he may not be able to light a certain fire in me. Si o piesa de care s-a impiedicat sfantu' shuffle in noaptea asta...
Cred ca voi asocia mereu Scorpions cu G. Nu, n-as schimba nimic. N-as vrea sa nu-l fi intalnit, sa nu fi ajuns sa devenim apropiati, sa nu fi ajuns sa il resping... si apoi sa aleg sa rup orice legatura cu el si cu un Don Juan cu care am ajuns sa ma intersectez intamplator intr-o zi... in timp ce il asteptam pe G. No regrets, no hard feelings. A fost o perioada in care m-am schimbat enorm. Si faptul ca m-am schimbat eu a schimbat totul in bine. Da, m-as simti bine sa stiu ca se gandesc uneori la mine asa cum ma mai gandesc si eu uneori la ei... although I have moved on.

2 pareri

cine
krossfire
cand
duminică, 25 octombrie 2009 la 15:02:00 EET
Nu vreau sa ma bag peste partea intima a postului pentru ca simt ca nu vrei aprobari sau comentarii.

Daaar...''Advanced Computer Neytworks & Network Management'' ? What theee.. ?
cine
brontozaurel
cand
duminică, 25 octombrie 2009 la 17:44:00 EET
am corectat. mersi.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)