on the verge of extinction... again

wiser?

Nu, nu voi face nimic. Voi merge mai departe. Pe cont propriu. Dupa ce am lasat in urma cativa oameni azi. Voi merge mai departe. Si atat.

"We are adults and we shall behave as such" imi tot spuneam. Si asa a fost. Iar acum sper sa nu se mai intample sa ne mai intersectam.

Delete contact? Yes! Si acum nici nu mai am numarul de telefon in agenda. Si n-o sa ma mai gandesc la toate zambetele de care am avut parte. Si nici la momentele de confuzie.

Si... am destule de facut sa nu ma plictisesc.

Si atat.

2 pareri

cine
Mihaela Chelaru
cand
sâmbătă, 11 iulie 2009 la 08:47:00 EEST
Felicitari pentru initiativa! Nimeni nu-ti poate spune mai bine daca ai facut pasul potrivit sau nu. Doar mintea si sufletul tau stiu asta.
Weekend placut!
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 11 iulie 2009 la 17:46:00 EEST
Multumesc! Cred ca voi vedea... in timp, peste cateva luni.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)