on the verge of extinction... again

brontozaurel, don juani si don juani-mizerie

E asa simplu sa scoatem stereotipuri la inaintare, sa repetam ca papagalii fraze pe care oricum audienta le stie de mult, sa nu incercam sa ne dam seama cum vedem noi de fapt lucrurile. E asa simplu sa generalizam, sa pictam lumea doar in alb si negru. Mi-ar placea si mie sa (mai) fiu cu adevarat in stare sa fac asta. Pentru ca e usor.

Sunt Don Juani si Don Juani-Mizerie. Brontozaurel iubeste Don Juanii si e scarbita de Don Juanii-Mizerie. Brontozaurel iubeste Don Juanii pentru ca nu stiu sa incerce sa impresioneze decat cu ceea ce brontozaurel considera ca ii face Don Juani adevarati: cu faptul ca sunt mereu in cautarea placerii si cu faptul ca mereu cauta sa ofere placere unei femei. Si cu timpul devin experti. Don Juanii pot fi inteligenti, dar nu aduc discutia intr-un un domeniu in care brontozaurel s-ar pierde. Don Juanii pot avea o voce superba, dar nu ii canta decat cu tacearea. Don Juanii pot fi posesori de Q7, dar nu sufla o vorba despre asta. Don Juanii nu se lauda cu astfel de lucruri, Don Juanii nu au nevoie sa se imbete inainte. Cei care o fac nu sunt Don Juani, sunt Don Juani-Mizerie. Don Juanii nu intreaba daca sunt mai buni decat fostii, Don Juanii intreaba doar "iti place?" si asta o face pe brontozaurel sa zambeasca. Da, drac impielitat ce esti, stii ca imi place, stii ca esti al dracului de bun. Don Juanii nu vorbesc mult. Don Juanii raspund scurt la intrebari. Uneori nici macar nu raspund prin cuvinte ci printr-un sarut sau o atingere... pe care stiu sa le ridice la rang de arta.

De ce? Pentru ca ma enerveaza multimea de Don Juani-Mizerie care imi asediaza lumea in ultima vreme. Daca ma iei cu "pisi," esti un Don Juan-Mizerie. Daca ma iei cu "fata mea," esti un Don Juan-Mizerie. Daca incerci sa imi comunici ca esti cult, esti un Don Juan-Mizerie. Daca imi spui ca sunt agresiva atunci cand iti cer sa ai ceva bun simt, esti un Don Juan-Mizerie.

Brontozaurel e vorbareata, e bagacioasa, e un drac impielitat. Pentru ca e gaita femeie si competitiva. Brontozaurel poarta fuste scurte, sandale cu toace de 12 cm, strampi cu diverse modele geometrice, se joaca cu tinutele, se amuza cu diferite combinatii vestimentare. Brontozaurel miroase a cosmetice fructate si ciripeste vesela despre colectiile ei de animale de plus si desene animate. Si Don Juanii-Mizerie au impresia ca au dat de femeia-papusa, usor de agatat. Dar brontozaurel nu e nici macar prietenoasa daca ajung sa fie doar intre patru ochi. E practica, rece, calculata. Deloc papusa. Mai mult, brontozaurel stie ce inseamna un Don Juan adevarat. Si o sa scuipe intre ochi Don Juanii-Mizerie.

15 pareri

cine
Sabotor
cand
luni, 19 octombrie 2009 la 20:08:00 EEST
:)
Prin Romania, ca fata, mi se pare destul de greu sa nu te abordeze lumea cu pisi, papusa, etc... Prea multi cocalari, prea multi taranoi care stiu doar "ce faci fetele, te plimbi?"
cine
DeMaio
cand
luni, 19 octombrie 2009 la 22:20:00 EEST
Era o piesă a celor de la Celelalte Cuvinte şi rândurile tale îmi aduc aminte de ea. De fapt, era chiar un album întreg. "Se lasă rău" se chema :)
Bine, brontozaurel calculat ce eÅŸti :)
cine
Bogdan Epureanu
cand
luni, 19 octombrie 2009 la 23:44:00 EEST
Chiar am ras cu pofta cand am citit articolul asta. :))
cine
brontozaurel
cand
marți, 20 octombrie 2009 la 01:04:00 EEST
@Sabotor: intr-adevar, prea multi! ~X(

@DeMaio: uneori mai trebuie sa se lase si rau...

@Bogdan Epureanu: :)
cine
Garm
cand
marți, 20 octombrie 2009 la 10:29:00 EEST
Nu cred ca exista Don Juani mizerie, poate doar imitatii nereusite de Casanova. Din ce imi aduc aminte Don Juan insemna cu totul altceva.

Curiozitate personala: Brontozaurel sta prin zona Nicolae Grigorescu? Face foarte multe referiri la acea statie de metrou.
cine
de ce?
cand
marți, 20 octombrie 2009 la 10:32:00 EEST
postul asta imi aminteste de o replica geniala a unei prietene intr-un bar:

- pisi, vrei sa vorbim intre 4 ochi?
- o sa vorbim intre 3, ca unul ti-l scot daca-mi mai spui o data "pisi"!

:))
cine
brontozaurel
cand
marți, 20 octombrie 2009 la 17:32:00 EEST
@Garm: For me, a Don Juan really puts his everything into making love with every woman, into discovering her body, into touching her how she likes to be touched, into tasting her - it's all about the art of physical interaction.

Pentru un Don Juan-Mizerie nu e vorba decat de o lista cu care sa se laude... vrea sa mai adauge inca o intrare la lista si atat...

Si da, brontozaurel sta in zona Grigorescu.


@de ce?: intr-adevar, genial :D
cine
Garm
cand
marți, 20 octombrie 2009 la 18:04:00 EEST
Si eu stau in aceeasi zona, e o zona faina nu inteleg de ce o evita asa de multi. Absoluti toti cunoscutii mei s-au mutat in Militari/Dr Taberei. Sper ca nu din cauza mea :)).
cine
NeliniÅŸtitu'
cand
marți, 20 octombrie 2009 la 23:30:00 EEST
Rispect, Brontozăurel! :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 20 octombrie 2009 la 23:38:00 EEST
@Garm: si mie imi place zona, mai ales parcul Titan vara :)

@NeliniÅŸtitu': thanks :">
cine
Florin
cand
miercuri, 21 octombrie 2009 la 14:39:00 EEST
Brontozaurel nu padawan. Brontozaurel Master Jedi estem.
cine
nepoate
cand
miercuri, 21 octombrie 2009 la 14:55:00 EEST
Hmmm ... de ceva vreme nu am mai vazut un post atat de acid. Imi aminteste de mine in tinerete (aciditatea care este). Sper sa`ti gasesti Don Juan`ul dorit, iar Don Juan-Mizerie sa fie calcat de masina inainte de a ajunge pe trotuar cu tine, in incercarea de a`ti adresa un "Hei pisi" :D
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 21 octombrie 2009 la 22:52:00 EEST
@Florin: aaa... Star Wars? nu le am cu asa ceva, stiu doar de Ewoks :">
[img]http://tvmedia.ign.com/tv/image/article/915/915308/star-wars-ewoks-20081001020100191-000.jpg[/img]

@nepoate: now that's a funny scenario :))
cine
Arana
cand
miercuri, 28 octombrie 2009 la 18:45:00 EET
I like you more and more! :D Pt ca asa sunt si eu, imi plac tocurile si fustele scurte, si topurile si decolteurile, cosmeticele si parfumurile dar imi plac si bocancii si death metalul, mersul pe munte si berea, cititul ori discutiile aprinse pe teme cat se poate de diverse. Let me guess: te intelegi mai bine cu barbatii decat cu femeile?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 30 octombrie 2009 la 11:51:00 EET
@Arana: Exact! :D Sa stii ca si eu am avut multe momente de "wow, that sounds so much like me!"

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)