on the verge of extinction... again

sa stingeti luminile pentru mine

Inceteaza! Nu te mai plange atat! Duminica la ora 21:59 (da, exact atat arata atunci cand m-am uitat la ceas), creierasului meu "destept" i s-a aprins beculetul. Aveam nevoie de un anumit tip de plicuri. Si uitasem sa-mi iau. Si duminica la ora aia... Mda, exista varianta mers in real, ca doar e non-stop. Dar cum cheful meu de plecat intr-o excursie nocturna spre real doar pentru niste plicuri era la un nivel cu minus, bineinteles ca mi-am zis lasa ca gasesc eu pe undeva sa rezolv si asta luni la prima ora, inainte sa merg la poli. Daca m-as fi limitat la atat ar fi fost bine... Dar mi-a trebuit sa ma plang de situatia asta. Asa ca luni am primit cadou 20 de plicuri de genul ala. Bineinteles dupa ce imi luasem si eu si nu mai aveam nevoie. Si dupa aia stateam si ma uitam ca tampita la ele si ma intrebam oare la ce o sa mai folosesc astfel de plicuri vreodata.

Sunt furioasa. Mi-am anulat cam toate planurile pana in decembrie. Si am ramas cu un gust amar pentru ca in unele din ele investisem mult timp, multi nervi, multa alergatura si transpiratie. Dar nu mai rezist. Am nevoie sa fiu singura in lumea mea, sa-mi reincarc bateriile. Mi-am facut prea multi draci. Mi-e prea frica. Nu vreau sa risc. Nu pot sa-mi permit sa risc. Mai am un an la FILS. Si, daca termin si facultatea asta, vreau sa o fac asa cum trebuie. Nu vreau sa o termin doar pentru inca o diploma de licenta.

Le-am spus alor mei ca am luat licenta... dupa mai bine de trei luni de la eveniment. Si, dupa cum era de asteptat, putin le pasa ca am luat-o cu 10... doar ca am luat-o si ca am o diploma. Imi e sila.

Ma doare spatele. Iar am jucat cartea aia cu sunt tanara, sunt puternica, rezist. Si iar m-am ars. Ma ustura gatul. Si parul meu arata ca naiba. Dar senzatia aia de greata n-a avut rabdare sa-mi prind si eu parul. Si nici pe mine nu m-a dus creierul sa mi-l tin cu mainile. Desi... cu mainile ma tineam sa n-ajung sa sterg pe jos cu propria mea persoana, ca eram si putin ametita. Asa ca am reusit performanta. Deci sunt retardata. Pentru ca, nu-i asa, eu sunt aia care, la vederea unui clipulet idiot de pe youtube, a exclamat "cat de retardat sa fii sa iti vomiti pe par?" Pai... atunci sunt. Bine ca s-a intamplat totusi sa fie inainte de dus, si asta pentru ca ma apucase harnicia si ma pusesem sa curat masina de spalat. Ceea ce ma face si mai idioata. Pentru ca oricum imi era putin greata si stiam ca nu ma inteleg deloc bine nici cu mirosul detergentului ala si nici cu mirosul de latex.

Eram mai furioasa putin mai devreme si as mai fi scris ceva. Dar acum nu-mi mai vine. Si sunt oricum prea obosita - cand s-a facut 3:20? Peste 5 ore o sa fiu iar la Politehnica. Apoi la BRD. Apoi o sa trec si pe la o farmacie. Sau in ordine inversa ultimele doua. Si printr-o librarie. Si apoi acasa la somn. Dar acum trebuie sa ma duc sa fac bucati un robinet la baie. Sper sa ma descurc sa-l repun in functiune. Cu celalalt m-am descurcat. Si mai am destule maruntisuri de facut prin casa. Ah, si mai vreau sa mai scriu ceva pe blog pana se termina luna. Nu-mi place numarul 11 si cu aberatiile din noaptea asta scap de el, dar 13 mi se pare mai frumos decat 12... ca am fost la scoala numarul 13, d-aia! Bine ca de fapt azi e marti si nu miercuri cum eram convinsa pana acum o ora si jumatate. Deci mai am la dispozitie vreo 40 de ore si nu vreo 20.

Edit: Mda. Mi-a venit o idee geniala, ca tot am vazut o tona de posturi despre trafic si bloggeri in ultima vreme... si pe majoritatea nu am avut rabdare sa le citesc, de obicei fac si eu ca Tomata (Mark as Read si mai departe). Hai sa ma apuc sa fac spam sa vina multa lume la postul asta. Nu de alta, dar m-as strica de ras sa ma faca unu' analfabeta, pentru ca se scrie corect stinge-ti, nu-i asa? Sau poate ca nu vreau de fapt asta. N-am chef de specimene de genul asta pe aici. Dar, da, ideea asta mi-a venit pentru ca am vazut iar idiotenia cu "-ti" intr-un moment in care oricum nu eram bine dispusa. Pune mana si stinge-ti parul, ca ti-a luat foc!!! In situatia asta se scrie cu liniuta. Stiu ca tehnic nu e in regula nici propozitia aia pentru ca parul arde mult prea repede (da, am facut experimente si am dat foc parului meu cazut, diferitelor insecte ucise) ca sa ai timp de o lectie de gramatica, dar na... Multumesc. Mi-am varsat dracii si m-am mai linistit. Ah, ba nu. Vreau sa se introduca in scolile noastre manuale de gramatica dupa modelul din The Flintstones. Ca sa le dea cu ele in cap idiotilor care nu stiu sa scrie. Si sa simta ca le intra gramatica in capatana. Sa-i doara prostia... la propriu!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)