on the verge of extinction... again

cum ar trebui sa arate niste canini perfecti?

De parca n-aveam destui monstruleti care sa-mi chinuie neuronu'...

Stateam de vorba cu cineva si in timpul asta puteam sa ma vad intr-o chestie lucioasa. Si a inceput sa ma deranjeze cum arata caninii mei. Parca nu mai arata asa bine, parca sunt prea ascutiti spre varf, parca spre varf e prea mare distanta pana la incisivi. Am inceput sa ma gandesc la...

... coltii lui Dee Snider. Care intamplator implineste chiar azi1 57 de ani (nu-mi vine sa cred ca e mai in varsta decat ai mei). So happy birthday! Si presupun ca merge o piesa in care zice "let pretenders feel your bite".

Revenind, chestia ciudata este ca numai asta nu m-a deranjat pana acum. Mereu am considerat ca e de preferat ca dintii aia sa fie mai... ca de lup2! Mai ascutiti, mai amenintatori, mai capabili sa sfasie...

Deci... cum ar trebui sa arate? Sunt chiar curioasa sa aflu ce preferinte au altii.

  • 1 Da, azi isi sarbatoresc ziua de nastere si Bret Michaels, Jon Schaffer si Timo Kotipelto.
  • 2 Nu zic de dungati, ca aia ii au mai lungi decat degetele mele. Si degetele mele sunt destul de lungi, mereu puse la treaba de toti cei care scapa chestii prin locuri greu accesibile...

2 pareri

cine
Arisu
cand
joi, 15 martie 2012 la 18:01:00 EET
Am o colegă care a mers la dentist să-şi polizeze caninii pentru că are impresia că sunt prea înalţi, dar dentistul a spus că el nu face aşa ceva pentru că e important ca şocul ce se produce în timpul masticării să fie atenuat de canini, altfel incisivii şi molarii se tocesc repede şi se ajunge ca stratul de dentină să fie expus (asta înseamnă durere). Ştii ce e ciudat? Că până nu a zis că are caninii înalţi, eu nici nu observasem că sunt mai mari ca ai mei.

Pe aceeaşi temă, dentistul meu a zis că am caninii prea mici, iar ceilalţi dinţi au început să se tocească mai repede din cauza asta. În concluzie, aş vrea să am canini de vampir.
cine
brontozaurel
cand
joi, 15 martie 2012 la 23:18:00 EET
Good point!

Nici eu nu cred ca as observa usor cat de lungi si ascutiti sunt caninii altora.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)