on the verge of extinction... again

doar ca sa ma laud

bilet Rock the City Bucuresti 2012

Admirati poza din lateral.

Mda, Rock the City. Cel de anul trecut a fost probabil cel mai prost organizat eveniment la care am participat eu vreodata.

In Piata Constitutiei, fix in mijloc, fara sa fie oprit traficul in conditiile in care accesul se facea din strada intr-un loc in care nu exista trecere de pietoni (desi bine ca exista macar semafor pentru masini). Gardurile care delimitau perimetrul prost fixate, trantite/ impinse mereu de vant inspre interior sau exterior (adica in strada unde puteau sa loveasca o masina care se intampla sa treaca pe acolo).

Punct de prim ajutor lipsa, cel putin in ziua doi (a fost singura data cand mi-a fost rau in halul ala si atunci n-am gasit un punct de prim ajutor). S-a auzit prea tare - cand am m-am carat de acolo in ziua trei, foarte multi oameni din fata incepusera sa se doteze cu "doape" de urechi de la farmaciile din zona.

Totusi... mi-am luat bilet si pentru anul acesta. De ce? Ce trupe vin?

In primul rand... pentru Saxon. E o trupa care chiar imi place, cu piese pe care le-am ascultat obsesiv in unele perioade, si pe care nu credeam ca voi avea sansa s-o vad live. Pentru ca sunt in varsta, pentru ca nu sunt chiar asa mari si nu mi-as imagina ca au prea multi fani la noi. Ultimul lor album, Call to Arms, mi se pare reusit, asa ca de-abia astept sa-i vad, indiferent de cum aleg sa echilibreze setlistul.

Apoi... presupun ca toata lumea stie ca-mi place Zakk Wylde (ihi, idiotu' pe care era sa-l traga sticla in mormant acum doi ani jumate). Si Black Label Society se numara printre trupele prezente in 2012 la Rock the City. Probabil l-as fi preferat la pachet cu Ozzy, da' merge si asa.

Guns N' Roses. Nu dati cu pietre, asa scrie pe afis. Din punctu' meu de vedere, eu in septembrie 2010 am fost la un concert Axl & co. Si nu, nu imi pare rau - it was a big and classy show. Iar Axl cara dupa el o adunatura de instrumentisti buni. Puncte slabe: in primul rand, vocea lui Axl nu mai e ca acum 20 de ani. Poate o sa sune mai bine anul asta, atunci a incleiat cu muci servetel dupa servetel si a murat in transpiratie camasa dupa camasa. Apoi m-a enervat intrecerea chitaristilor: care-l imita mai bine pe Slash? Si paranoia celor de la paza. S-a luat unu' de mine ca pozam luna (da, aia de pe cer!!!) cu telefonu' "sa nu se supere artistu', ca-i pretentios" (ahem, Axl nici macar nu era inca pe scena). Plus ca pana la urma nici n-a parut asa "pretentios". A luat o tranta si a tinut sa linisteasca publicul ca e ok, n-a trantit microfonul si nu s-a carat. Si n-a reactionat urat la chestiile aruncate pe scena (tin minte trandafiri, o chestie rulata legata cu o funda si un steag)1.

Ugly Kid Joe. Sa ma ia dracu', habar n-aveam ca astia mai exista! Google ma lamureste: s-au reunit in 2010! N-am ascultat prea multe chestii de la ei, insa ce-am ascultat mi-a placut. Deci ma bucur sa-i gasesc in pachetul unui festival.

Sweet Savage. O trupa de care uitasem complet, cu care credeam ca s-a terminat (insa se pare ca si ei au revenit in forta acum patru ani), dar care nu-mi suna rau deloc.

Within Temptation. Prima data cand i-am ascultat nu mi-au placut. Mi-am mai schimbat parerea in ultima vreme, desi probabil nu m-as duce la un concert doar al lor.

The Cult. O mana de piese care-mi plac, deci nu stiu daca m-as deplasa undeva doar pentru ei. Dar cu siguranta nu-mi pare rau ca vin.

Machine Head, Godsmack, Pentagram. Nu ma omor, nu m-as duce la un concert doar pentru vreuna din cele trei trupe, dar nu zic nu. Lost Prophet. Asa scrie pe afis, desi ceva mai sus pentru eventim sunt Lots Prophet. Va rog, explicati-mi ce trupa mai este si asta. Este cumva vorba de Lostprophets?

Deci da. Merg la Rock the City.

  • 1 Probabil ca lucrurile ar fi stat altfel daca se trezea careva sa arunce cu vreun bolovan sau cu vreo sticla. Desi cred ca aproape oricine ar reactiona urat in cazul asta - ascultati ce povesteste Dee Snider (eu am ras cu lacrimi).

12 pareri

cine
pinkISH
cand
vineri, 16 martie 2012 la 03:19:00 EET
din pacate, Guns a avut probleme si la Rock in Rio, cu Axl care are nevoie de oxigen de 2-3 pe melodie. deci va fi la fel ca anul trecut... atunci mi-a placut DJ Ashba, de la care m-am ales si cu pana.

anul asta nu mai merg.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 16 martie 2012 la 05:01:00 EET
Si mie mi-a placut DJ Ashba, cu exceptia momentelor in care incerca sa-l imite pe Slash si a momentului in care a coborat de pe scena si a venit fix la mine, iar eu am inghetat de groaza ca poate-mi sar in cap paranoicii de la paza. Pana n-am de el, doar o panglica...

Axl... mie mi-a fost mila de el cand l-am vazut, arata ca dracu'...
cine
BogDan
cand
vineri, 16 martie 2012 la 17:17:00 EET
Pentru mine, Saxon, The Cult, Black Label Society. Guns N' Roses nu există :)
See you there :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 16 martie 2012 la 17:27:00 EET
Am spus ca am scris asa doar pentru ca asa scrie pe afis. Pentru mine, GN'R a fost trupa care a scos Appetite, trupa care nu mai exista.
Totusi, Axl e un personaj. La fel m-as duce si la un concert Loaded :)

See you there & thank you for the good news about OST Fest ;)
Lemmy is God!
cine
Unknown
cand
vineri, 16 martie 2012 la 23:40:00 EET
Nu am reusit nici alergat de molii sa las un comentariu de pe telefon! Ori nu stiu eu, ori e ceva ce nu mere...Axl e doar o imitatie naspa a lui Axl, parerea mea!
cine
Voinea Marius
cand
sâmbătă, 17 martie 2012 la 00:26:00 EET
La asta m-am gândit şi eu când am văzut ugly kid joe... ăştia mai trăiesc? :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 17 martie 2012 la 00:35:00 EET
@Bluemoon: Ce telefon? Producator, model, browser.
Axl... e o versiune imbatranita a lui Axl. Si urat a mai imbatranit saracu'...

@ex-silentio: Stii ca mi-a fost frica sa intru pe Images? Pan' la urma am facut-o... ce sa zic, eventim zic de Whitfield Crane sex-simbol, da' nici asta n-a imbatranit mai frumos ca Axl... some girls wil be shocked!
cine
Chaika
cand
sâmbătă, 17 martie 2012 la 11:38:00 EET
Un line-up destul de misto. Ca o fi bine sau prost organziat, la pretul biletelor care e in Ro, cred ca merita riscul. Ca sa vezi trupe precum Guns'n Roses, The Cult etc. live in Berlin tre sa scoti pe putin 100-150 Euro din buzunar. Eu am fost fericita acum cateva luni ca am prins bilet la Cranberries cu 60 Euro. :D
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 17 martie 2012 la 14:57:00 EET
Da, si eu m-am bucurat cand am vazut pretul. E chiar bun pentru un festival intreg.
cine
Cristina
cand
sâmbătă, 17 martie 2012 la 23:00:00 EET
I'm sure you'll enjoy :)
cine
krossfire
cand
duminică, 18 martie 2012 la 11:21:00 EET
O sa-mi iau si eu, dar mai stau nitel, ca vreau si la OST si la Rock The City :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 18 martie 2012 la 15:14:00 EET
@Cristina: Sa speram...

@krossfire: La OST am din decembrie :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)