on the verge of extinction... again

all over the place [under influence]

[errr... no, not really drunk - there's never much alcohol in my cocktails (with Cointreau this time), but there's usually a ton of sugar]

La ora asta ar trebui sa fiu in laborator la facultate. Acum cateva ore am aflat ca la 2 examene pe care le luasem anul trecut in iarna cu 10 figurez cu 8 si cu restanta. Ca am draci e putin zis...

So fuck hypocrisy and fuck you all! Can't even remember in what song I've heard that. Dern!

Maine merg totusi... pentru ca am doar cursuri si oricum am doar dincolo, la Poli. In plus, maine e ziua cand trebuie sa-mi ridic noul card de la agentia BRD Politehnica.

P.S. - It's In Your Face from Children of Bodom... and it's actually "so fuck hypocrisy and fuck you, too".

4 pareri

cine
DeMaio
cand
joi, 16 octombrie 2008 la 20:40:00 EEST
Hai, că trec şi zilele astea...
E ca naiba...dar...
cine
brontozaurel
cand
joi, 16 octombrie 2008 la 21:05:00 EEST
secretly, i hope so, too...

not so much of a secret now, huh?
cine
Sabotor
cand
vineri, 17 octombrie 2008 la 03:12:00 EEST
Cum dracu' sa iei examenul si sa figurezi ca restanta? .... Mergi si fa scandal. Da' mare.

Uneori nu mai vreau sa intru pe bloguri ca nu cumva sa citesc asemenea lucruri, pentru ca mi-e din ce in ce mai scarba de ce se petrece prin Romania.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 18 octombrie 2008 la 07:02:00 EEST
se pare ca a fost o mare brambureala, notele mele sunt intr-adevar 10 la ambele materii asa cum stiam eu; mi s-a promis ca se va rezolva pana la sfarsitul lunii

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)