on the verge of extinction... again

multe si mari

  • Hot from Chocolate World! Ce ziceam doar acum cateva zile? Ca e foarte posibil ca Milka Alpine Sunrise: Chocolate Cream & Strawberry (link, poza prezentare) sa nu se gaseasca asa usor la noi. M-am inselat. Se gaseste in cora (in ambele magazine din Bucuresti). 3.47 lei. Si tot in cora, la acelasi pret, se gaseste si noul sortiment cu iaurt (yuck and double yuck and triple yuck) si lamaie (ufff, de ce nu e doar cu lamaie), Milka Alpine Freshness: Yogurt & Lime (link, poza prezentare). Ma mai plangeam si de faptul ca nemtii au gama Milka Amavel (link, poza prezentare), care nu se gaseste la noi. Gresit! Se gasesc si la noi 3 sortimente. In Carrefour Orhideea. 8.49 lei (o tableta are 160g, deci ar veni cam 5.3 lei/100g, ceea ce e ok, zic eu). Da, alea trei care nu au coltul rosu unde scrie "NEW": Mousse a la Creme Caramel (link, poza prezentare), Mousse au Praline (link, poza prezentare), Mousse au Chocolat (link, poza prezentare). De-abia astept sa o incerc pe cea cu crema de ciocolata. Celelalte doua tipuri de crema nu ma pasioneaza, dar sunt curioasa sa le incerc si pe alea. Poate se intampla vreo minune sa apara si celelalte trei sortimente (cu creme cu pere, portocale si visine - le-am pus in ordine crescatoare, dupa cum se duce in sus intensitatea dorintei). Par a fi exact ceea ce mie imi place la nebunie in materie de ciocolata. In nici un caz la fel de interesanta pentru mine, dar tot o noutate si tot in Carrefour Orhideea, am vazut si Milka Toffee Ganznuss (link, poza prezentare). 300g, 8.85 lei. Nu, nu sunt acelasi lucru cu Milka Schoko & Keks, chiar daca seamana putin la ambalaj si au si acelasi pret. Milka Schoko & Keks sunt cele de pe raftul cel mai de jos, Milka Toffee Ganznuss sunt cele de pe raftul al doilea. Ce descoperiri pot face cand umblu dupa o plafoniera pentru bucatarie, nu?
    A, si pozele din Carrefour.

    Milka AmavelMilka AmavelMilka AmavelMilka Toffee
  • Invitatie la nunta. Gasita azi in cutiuta postala. Aaa, cine se casatoreste? Colega de banca din generala. Probabil ca ma voi duce. Motive as avea si pro si contra.
    Contra:
    • locatia: in Brasov (biserica) si Fagaras (restaurant);
    • aspectul financiar: sunt mai mult decat falita, nici macar o Amavel nu stiu daca o sa-mi permit curand;
    • n-as vrea sa ma simt ca musca in lapte: in afara de familia ei, nu mai cunosc pe nimeni;
    Pro:
    • era cea mai buna (si ca sa fiu sincera, singura mea prietena) in generala;
    • chiar mi-ar placea sa o revad - n-am mai vazut-o de cand am venit in Bucuresti la facultate (poze si webcam, astea nu se pun);
  • La metrou. Au aparut noi monitoare (poza e facuta la Nicolae Grigorescu). Pe astea se va afisa ora la care vine urmatorul metrou si ruta pe care circula. Lipsa de bun simt e noua normalitate. Aproape ca nu mi-a venit sa cred cand am vazut un tip ca s-a dat in lateral ca sa poata sa iasa lumea cand s-au deschis usile. In acelasi timp, am vazut ceva grotesc. In metrou s-a urcat o tipa. Inalta, cu parul lung, slinos, lasat liber. Incaltata cu pantofi cu tocuri. Imbracata intr-o rochie pana la genunchi, larga, fara maneci, alba cu flori visinii. Lasam la o parte faptul ca materialele inflorate de genul ala nu-mi plac deloc. Daca ei ii plac, poate sa poarte ce vrea. Din partea mea, poate sa umble si cu un pom de Craciun in cap. Asta e treaba ei, nu ma priveste pe mine. Insa... nu-mi venea sa cred cum s-a asezat pe scaun. Am mai mentionat ca era inalta, purta tocuri si o rochie lunga pana la genunchi si larga. Ei bine, logic ca atunci cand s-a asezat genunchii ei erau destul de mult deasupra nivelului scaunului. Si ai mei sunt cand port tocuri, chit ca eu nu-s asa inalta. Dar... spre deosebire de tipa asta, eu nu stau si cu picioarele larg desfacute si nici nu port fuste asa largi de obicei. Asta a fost prima chestie. A doua urmeaza acum. Avea in mana o gentuta, o plasa si o punga cu Fornetti. Si manca in timpul calatoriei. Problema era ca avea parul lung. Si lasat liber. Si ii venea in fata. Si il dadea in spate cu mainile unsuroase. Si... cand a terminat, si-a sters palmele chiar de bratele ei, pana aproape de umeri. Macar n-a aruncat pe jos in metrou punga aia de hartie de la Fornetti. A mototolit-o si a ramas cu ea in pumn.
  • Pe strada. Era sa o patesc din nou. Exact in acelasi loc, exact in acelasi mod, probabil aceiasi caini, latrand de fapt dupa altcineva.
  • Blog. Initial a fost conceput ca loc unde sa-i injur pe cei de la non-stopul din colt (care nici macar nu mai e non-stop acum... inchide la 22) pentru ca nu tin bauturile racoritoare si apa la rece si ma pun pe mine (la ora 2 noaptea, cand apa mea de la robinet e portocalie si eu mor de sete) sa aleg intre a bea sucul lor asa cald si a astepta pana se raceste putin dupa ce l-am aruncat in congelator. A devenit apoi un loc unde sa-mi vars frustrarile. Apoi, dupa ce s-au impiedicat intamplator de el si oameni care ma cunosteau, a devenit si ceva comod: nu mai trebuia sa povestesc de mai multe ori aceeasi chestie... era pe blog. A devenit apoi o jucarie. Am chef sa fac o groaza de chestii... sa vedem cum ma descurc. Macar sa repar widget-ul cu ultimele comentarii m-am descurcat. In primul rand o sa raspund la comentarii, insa pana acum nici sa fac un dus in seara asta n-am apucat. Si e aproape 3 dimineata. Edit 5:49: Mi-am facut draci, dar acum merg cateva emoticoane de Y!M in comentarii (merg toate de aici si cateva de aici). Multumesc, Andrei, ca m-ai ambitionat sa fac si eu asta. Merg si imagini cu BB-codes, adica asa ceva:
    [img]http://ceva-acolo.com/nume-img.jpg[/img]
    Liber la testat, asadar...
  • Alandala. Inainte sa ies azi ma gandeam ca mi-am cam revenit. E trist ca mi-a luat 2 saptamani si jumatate sa-mi revin dupa ce au plecat ai mei... mult prea mult. Nu m-a tinut mult bucuria. A inceput sa ma doara genunchiul drept pe drum. Sper sa isi revina si el. Cat mai repede, daca se poate. Trebuie sa ma apuc sa fac in continuare curat prin casa. A fost bine ca am luat o pauza de doua zile. Inca ma dor degetele de la maini dupa cat am frecat. Dar in dimineata asta ma apuc din nou. Vreau sa fac bucatele si sa curat si calculatorul. Mi-e groaza cand ma gandesc cat praf o sa gasesc inauntru.

Ar fi trebuit sa mai fie cel putin inca doua punctulete (legate de astronomie si de desene animate), dar deja nu mai pot... scriu de prea mult timp.

14 pareri

cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 22 august 2009 la 06:13:00 EEST
[img]http://4.bp.blogspot.com/_ARUPB8bp6NQ/So8W72N72dI/AAAAAAAAAv0/7roKDCtRVNQ/s400/milka_amavel_carrefour_20090821-2_s.png[/img]
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 22 august 2009 la 09:54:00 EEST
Hmm, mi-ai amintit ca si eu am o problema cu un caine, o catea cu pui din curtea unei spalatorii pe care stapanii (coca kings) au inceput sa o lase libera. Desi spalatoria nu-i chiar in imediata apropiere a blocului meu, animalul vine ...vine si repede + face tone de scandal latrand si batandu-se cu maidanezii din zona.

Cica sunt ''dog person'' dar din pacate va trebui sa o otravesc zilele astea. Am asteptat sa-i creasca puisorii suficient :D
cine
brontozaurel
cand
duminică, 23 august 2009 la 07:50:00 EEST
O, da, "iubitorii" de caini care nu stiu pe unde le umbla si ce face animalul >:P
cine
brontozaurel
cand
duminică, 23 august 2009 la 21:06:00 EEST
:o3 :-?? %-( :@) 3:-O :(|) ~:> @};- %%- (~~) ~O) *-:) 8-X =:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) (%) :bz
cine
brontozaurel
cand
duminică, 23 august 2009 la 21:28:00 EEST
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-> I-) 8-| L-) :-& :-$ [-( :O) 8-} <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< >:P <):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^ :ar!
cine
Andrei Dutu
cand
duminică, 23 august 2009 la 23:32:00 EEST
Ia sa ma destrabalez si eu putin:

:d , :p , \:d/, :-" :)>- >:D< :))) :),:)),:D :-/ :">
cine
Andrei Dutu
cand
duminică, 23 august 2009 la 23:42:00 EEST
Aveam incredere ca o sa te descurci. ;)

Acum, daca te plictisesti, te poti ocupa sa apara emoticoanele si in sidebarul drept, la "pareri recente". :))

O singura nemultumire am, folosesti emoticoanele direct de pe siteul baietiilor de la Yahoo. Daca se supara baietii si se ocupa de hotlinking, ramai cu ele in pom. :P
cine
brontozaurel
cand
duminică, 23 august 2009 la 23:52:00 EEST
O sa ma ocup si de asta - sa fie emoticoanele aici :)

In sidebar ar fi simplu :) dar mai vreau altele mai intai (nu-mi place cum merge related posts, vreau sa modific niste imagini, vreau lightbox, scrolling menus)
cine
Andrei Dutu
cand
luni, 24 august 2009 la 00:15:00 EEST
... "subscribe to comments" ar fi interesanta. Cel putin pentru mine, eu obosesc repede la degete sa tot dau refresh. :D
cine
brontozaurel
cand
luni, 24 august 2009 la 00:20:00 EEST
ah, drat, aia nu e vizibila decat cei care selecteaza cont google ca sa comenteze #-o
nu observasem asta :">
cine
Andrei Dutu
cand
luni, 24 august 2009 la 00:23:00 EEST
Sa zicem ca te iert de data asta. Dar acum, ca ai observat, remediaza problema. :-w
cine
brontozaurel
cand
luni, 24 august 2009 la 00:26:00 EEST
[daca te referi la abonare prin email, ca altfel e linkul ala de sub dino de jos]

mda, trebuie sa fac un formular pt email :| si cu asta imi cam prind urechile :-S
cine
Andrei Dutu
cand
luni, 24 august 2009 la 00:36:00 EEST
Pai RSS nu folosesc.
Emailul e util, sa imi apara pliculetul cand isi mai spune cineva parerea. ;))
Vrei sa te motivez cu ceva pentru a face truda mai "placuta? ... Ciocolata?
cine
brontozaurel
cand
luni, 24 august 2009 la 01:34:00 EEST
Dap, am inteles ideea. Doar ca sunt putin ~x( cand ma gandesc la asta pentru ca m-am mai jucat cu asa ceva recent si nu mergea cum trebuie :( nu trimitea emailul imediat... asta la inceput, ca dupa aia am incercat sa fac ceva si n-a mai mers deloc :| si ce e cel mai rau, nici nu m-am prins ce dracu' am facut :-??

Ciocolata ca motivatie? :)) Ai drum pe la nemti cumva? :> =)) Ce se gaseste pe la noi imi iau eu :-j , nu trebuie decat sa maa misc din casa :)) , dar mor ~x( ca la noi nu aduc unele chestii super interesante... ca astea
[img]http://1.bp.blogspot.com/_ARUPB8bp6NQ/SpHDgDENFdI/AAAAAAAAAzI/_EU6HuxpeIk/s400/lindt-1_s.jpg[/img]

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)