on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds reloaded: Milka Schoko & Keks

N-am mai scris de mult despre ce au mai experimentat papilele mele gustative pentru ca... nu prea au mai experimentat nimic!

Ultima noutate pentru mine este Milka Schoko & Keks (link) de 300g (nu am gasit ca ar exista sortimentul asta si la 100g), ciocolata cu lapte din Alpi umpluta cu crema aroma de ciocolata (28%) si crema cu aroma de frisca (18%) si un strat de biscuiti. Ciocolata in combinatie cu biscuitii imi place, in schimb nu prea ma incanta prezenta cremei cu aroma de frisca acolo.

Milka Schoko & Keks

5 pareri

cine
krossfire
cand
vineri, 5 septembrie 2008 la 23:32:00 EEST
Sau cam ce face Kandia pe la noi de vreo 5-6 ani :)
cine
Henrich
cand
vineri, 5 septembrie 2008 la 23:37:00 EEST
Par foarte apetisante. Trebuie sa le incerc si eu neaparat! :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 6 septembrie 2008 la 00:30:00 EEST
@Krossfire: da, desi chiar 6 ani nu prea au cum sa fie :-? Iar Kandia au si sortiment cu biscuiti si cu crema de alune, nu doar cu crema de frisca :)

Pe ambalajul ciocolatii asteia nu scria nimic in romana, avea doar un sticker pe spate. Nu am gasit-o pe milka.ro, doar pe milka.de. Deci e clar...

La capitolul ciocolata cu biscuiti tot Ritter Sport ramane pe primul loc pentru mine :D

@Henrich: sper sa-ti placa :)
cine
dugy
cand
luni, 8 septembrie 2008 la 01:24:00 EEST
Si ma intrebai cu ce imi faci pofta. Uita cu asta imi faci pofta. Unde gasesc eu ciocolata la ora asta? O sa avortez pana dimineata :P
cine
brontozaurel
cand
luni, 8 septembrie 2008 la 04:30:00 EEST
=))
la ora asta, ciocolata asta, nu stiu :) eu am luat-o din auchan :)

orice ciocolata? cred ca sunt ceva "non-stoape" cam prin orice zona in Bucuresti + ca la ora asta ai avantajul de a nu ajunge cu ea mai mult lichida acasa daca faci drumul in 20 de min... sau mai mult ;)

si vezi ca o sa mai revin in seara asta cu un nou capitol, ca am mai aflat de ceva ce vreau sa incerc :P nu o fac intentionat ca sa le fac pofta altora, sunt doar o creatura curioasa atunci cand vad chestii noi si interesante pentru mine :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)