on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: new from chocolate world

  1. Majestic: bomboane cu crema rom. 3 lei. Ambalajul nu prea inspira incredere. Si nici pretul. Insa eu am o slabiciune pentru combinatia de ciocolata si rom. Si la asta s-a adaugat si "sunt doar 3 lei, ce dracu'". Decizie inspirata. Descrierea "bomboane cu crema rom" e cat se poate de corecta. Chiar sunt umplute cu o crema care chiar contine si putin rom (si nu doar ceva care sa imite aroma de rom) si nu cu o chestie tare care se da drept crema (un pacat al multor bomboane, dintre care unele "cu pretentii"). O surpriza mai mult decat placuta, chiar daca nu sunt ele cele mai bune bomboane incercate vreodata. Insa orice alte bomboane mai bune costa cel putin de 2-3 ori mai mult (cele mai ieftine care imi vin in minte ar fi Heidi Pralinetti cu crema de portocale)
  2. Ca tot ziceam de Heidi... Se pare ca s-au apucat sa faca schimbari... mari de tot. Am mai scris ca aparut o noua gama de vara Heidi ChocoVenture in locul gamei Heidi Fruit Delight (gama lor de vara in anii precedenti). O schimbare care mie personal nu imi place. Fruit Delight Cherry si Fruit Delight Blueberry mi-au placut mult. Nici un sortiment din noua gama nu mi se pare ca ar fi macar pe aproape. Apoi am vazut ca au extins gama ChocoVenture si se pare ca noile sortimente vor inlocui o parte din sortimentele actuale. Noile sortimente ChocoVenture (sper ca am tinut bine minte... ca ambalaje nu am din moment ce nimic nu m-a tentat cat sa incerc macar):
    • un sortiment de cicocolata cu lapte si bucatele de alune care e posibil sa inlocuiasca actualul sortiment Heidi de ciocolata cu lapte si alune intregi
    • acelasi drac, dar mai negru (cu ciocolata neagra in loc de ciocolata cu lapte)
    • si, bineinteles, acelasi drac vopsit in alb (adica se inlocuieste ciocolata cu lapte cu ciocolata alba)
    • un sortiment de ciocolata cu nuci si miere care (aproape sigur!) va inlocui actualul sortiment cu nuci si miere
    • un sortiment de ciocolata alba cu bucatele de alune si cereale (parca)
    • un sortiment de ciocolata cu stafide si bucatele de alune
    Asta am retinut eu, heidi.ro nu ma ajuta ("Our website will be launched soon." + o poza cu gama ChocoVenture de vara, poza din care lipseste tocmai sortimentul cel mai interesant pentru papilele mele gustative, ChocoVenture Cranberry - screenshot). Ultimul sortiment din ce am enumerat mai sus trezeste ceva amintiri... de acum 7 ani. Pe vremea aceea aveau un sortiment de ciocolata cu lapte cu aroma de rom, cu stafide si bucatele de alune. L-am incercat in toamna lui 2002. Tot pe vremea aceea aveau si un sortiment de ciocolata neagra care mi-a placut (spre deosebire de ce au acum in materie de ciocolata neagra). Mai aveau si un sortiment cu crema de praline la fel de reusit. Nu stiu cati mai tin minte gama de atunci (screenshot, link). Multe s-au schimbat intre timp. Au aparut si au disparut foarte repede 3 sortimente care mie mi-au placut la nebunie (cu creme Cointreau, Baileys si Calvados). Acum a cam disparut si singurul sortiment din gama Heidi Creamy care imi placea (Heidi Creamy Amaretto). Si ar fi cazul sa ajung si la ce am incercat totusi dintre noutatile Heidi. Nu e vorba de gama ChocoVenture, n-am mai incercat nimic in afara de cele doua sortimente din mai. E vorba de o alta gama noua, Heidi Bouquette, care banuiesc eu ca s-ar putea sa inlocuiasca gama Heidi Creamy si din care am vazut in magazine urmatoarele sortimente:
    • Bouquette Caramel
    • Bouquette Hazelnut
    • Bouquette Yogurt
    • Bouquette Tiramisu
    • Bouquette Cappuccino
    Eu am incercat primele doua sortimente, celelalte contin chestii care nu imi plac deloc . Nici cele 2 creme din sortimentele incercate nu prea ma pasioneaza, dar, na, gama noua, eram si eu curioasa... si sortiment cu crema rom n-am vazut. Mi s-au parut totusi reusite, in special cea cu crema caramel. Si, da, ca si in cazul bomboanelor de la primul punct, cremele sunt cu adevarat creme. A, si la cea cu crema caramel primul ingredient (ingredientele sunt trecute dupa cantitate in odine descrescatoare) este chiar crema caramel. In mod cinstit, zic eu. Chiar e multa. Si chiar buna dupa parerea unui brontozaurel care nu prea se omoara dupa caramel.
  3. Milka . Sortimentul nou cu crema de ciocolata si granule crocante cu aroma de capsuni de care spuneam saptamana trecuta (Milka Alpine Sunrise: Chocolate Cream & Strawberry). Yummy!!! Mi-a placut mult de tot. Si n-ar mai fi nimic altceva de spus. Ah, ba da. De unde am luat-o si de ce mentionez asta. Am luat-o dintr-un supermarket de la Iancului, intermacedonia, si pe ea scrie ca e produsa la Budapesta (si nici nu cred ca se produce sortimentul asta la noi, asa ca e posibil sa nu se gaseasca prea usor). Tot in supermarketul ala se gasesc si celelalte 2 tablete "editie limitata" (Alpine Mountain si Alpine Freshness). Alpine Freshness e cu iaurt si eu nu ma ating de asa ceva... sa incerc oare si Alpine Mountain? Luna asta insa nu prea cred ca voi mai trece pe acolo.
A, sa pun si poze (versiunea color la trecerea cursorului peste, in marime originala in alt tab la click):
MajesticHeidiMilka

16 august, 3:04 am: Am revenit la taste... pentru ca tocmai mi-am luat o Heidi ChocoVenture Hazelnuts & Raisins. Mda. Prea putine stafide (mi-a picat fata cand am citit 12%... unde dracu' viseaza ca ar fi atatea?) si prea multe alune pentru gustul meu. Si nu mai are aroma de rom cum avea aia din 2002. Si pe spatele ambalajului e poza cu noile sortimente din gama ChocoVenture. 5 la numar, nu stiu de ce am visat eu 6.

noile Heidi ChocoVenture
  • Hazelnuts & Flakes
  • Hazelnuts & Raisins
  • Walnuts & Honey
  • Dark & Hazelnuts
  • Milk & Hazelnuts

4 pareri

cine
Drace
cand
sâmbătă, 15 august 2009 la 03:21:00 EEST
Ultima data cand am fost la supermaket pe raftul de la Lindt scria "reduceri", nu stiu daca era real, dar mi-am luat cate una din fiecare fel de ciocolata neagra: 85%, Mint Intense, Cherry & Chili si Fig & Caramel. Ieri am mancat-o pe prima dintre ele, cea cu smochine si caramel, pentru ca nu am mai vazut pana acum si eram curios, nu ma pricep sa descriu, dar a fost buna, mai mult smochine decat caramel, ceea ce zic eu ca e bine.

Cel mai mult imi placea ciocolata "amaruie" de dinainte de '89, era singura care se gasea tot timpul in magazine (cel putin in Bucuresti) pentru ca pe vremea aia ciocolata neagra nu era deloc populara printre romani, cand primeau la cofetarie orice alt sortiment se faceau cozi si se termina in maxim 1 ora. Cam atat! :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 15 august 2009 la 03:24:00 EEST
@Drace: Mmmm... Lindt cu smochine si caramel as fi si eu curioasa sa incerc :D
cine
Olivian BREDA
cand
vineri, 21 august 2009 la 06:56:00 EEST
Ciocolata care îmi place mie e puţină:
a. Tabletele Toblerone;
b. Poiana cu lapte;
c. Milka (varianta simplă).

Şi, în aceeaşi ordine de idei, îmi mai plac şi chestiile astea:
Werther's Original
cine
brontozaurel
cand
vineri, 21 august 2009 la 09:32:00 EEST
Eu vreau sa experimentez cat mai multe din spectrul ciocolatoaselor care stiu ca imi plac.

Ciocolata in sine e buna la Toblerone, insa mie nu imi plac bucatelele de alune, iar la noi rar se gasesc sortimentele fara alune.

Sunt din Brasov, asa ca e clar ce ciocolata serveam in timpul scolii. Dar asa nu-mi mai place acum Poiana in varianta simpla cu lapte. Singura Poiana care imi place acum e cea cu lamaie. Nici Milka simpla cu lapte nu ma mai incanta. Asta pe care am incercat-o acum e singura din ce se gaseste la noi care imi place cu adevarat. Nemtii sunt mai norocosi. Ei au gama Milka Amavel.

Si de caramele mi-e frica (foarte serios).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)