on the verge of extinction... again

sperietura

Nu latrau la mine. Dar eu asa am crezut initial. Si m-am speriat. Mi s-a mai intamplat sa fiu atacata pe la spate de javre vagaboande si sa ma aleg cu cate o gamba "capsata" (exprimarea omului de pe ambulanta). Si am pasit in gol in dreapta treptelor. Buf! Din fericire m-am ales doar cu un genunchi julit. Si cu o sperietura zdravana. Si in timp ce, inca tremurand, ma scuturam de praf, l-am vazut si pe biciclistul pe care il latrau de fapt. Insuficient ca sa ma linistesc. 50 de metri mai departe inca tremuram toata.

5 pareri

cine
Florin
cand
duminică, 28 iunie 2009 la 23:03:00 EEST
Ce tare :))
Problema cainilor vagabonzi este prezenta peste tot. In centrul orasului nostru sunt haite de cate 10-12 caini ceea ce face imposibil trecerea prin anumite zone. Daca vrei putina "miscare" e suficient sa scoti cainele la plimbare pe acolo si atunci clar o sa fi ca si la camera ascunsa, fugind de 10-12 caini ...
cine
krossfire
cand
luni, 29 iunie 2009 la 22:08:00 EEST
E ciudat cum lumea ma condamna ca ma declar ''dog lover'' dar nu suport cainii comunitari in mare. E ca si cand un iubitor al branzeturilor fine ar trebui sa poata manca si cascaval Delaco.
cine
brontozaurel
cand
marți, 30 iunie 2009 la 04:51:00 EEST
@Florin: Sincer, mie tare mi s-a parut doar asfaltul de care am dat cu genunchiul si palmele...

@krossfire: Corect! Si mie imi plac mult cainii, dar ma refer aici la cainii sanatosi, ingrijiti, nu la comunitarii cu ochi rosii, bucati de blana lipsa si eventual pe 3 picioare. Cred ca am mentionat deja de nu stiu cate ori sa sunt nebuna dupa Rex si cei de felul lui.
cine
Mihaela Chelaru
cand
marți, 30 iunie 2009 la 19:07:00 EEST
ah aiurea tare cu cainii astia, trebuie sa ai taria sa nu-ti fie frica de ei, ca mai rau faci.
sa ai grija de tine.
cine
brontozaurel
cand
marți, 30 iunie 2009 la 20:35:00 EEST
@Mihaela: asta mi s-a spus mereu; aiurea ca tocmai atunci cand nu mi-a fost teama (sau pentru ca erau oameni in jur sau pentru ca pareau sanatosi, nu ca vai de capul lor, ca si cum si-ar fi incasat multe picioare si ar fi avut motiv sa fie agresivi) si am trecut de ei indiferenta, m-am trezit ca sar dupa mine latrand si se infig apoi in gambele mele pe la spate...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)