on the verge of extinction... again

2017, chestii tangibile

albume adaugate la colectie in 2017

Adica ce s-a mai adaugat la colectie in materie de muzici. Majoritatea nu sunt albume iesite in 2017, motivele fiind multiple. Nu-mi pot permite sa sar pe orice album iese, imediat ce iese, indiferent de pret. Nici macar nu stiu daca e posibil in cazul albumelor in format fizic, in special in Romania. Iar acum exista optiunea de a asculta inainte de a cumpara, asa ca tot ce apare in postarea asta, apare pentru ca am considerat ca merita avut acasa.

Hai sa trecem prin lista...

Stone Sour - Come What(ever) May: albumul despachetat

Intr-o ordine oarecum cronologica, dar nu chiar...

Stone Sour - Come What(ever) May (2006). Asta pentru ca m-am impiedicat de videoclipul piesei Zzyzx Rd. facut pentru editia aniversara si mi-am adus aminte cat de mult mi-a placut albumul asta acum zece ani cand eram studenta. Si falita.

Lyriel sunt o trupa pe care am descoperit-o pe YouTube la inceputul anului trecut. Cu piesa asta. Mai multe despre ei probabil intr-o alta postare. Deocamdata am doua albume - Paranoid Circus (2011) si Leverage (2012) si mai trebuie sa-mi soseasca un al treilea - Skin & Bones (2014).

Lyriel - Paranoid Circus & Leverage: albumele despachetateLyriel - Leverage: albumul despachetat
Judas Priest - Redeemer of Souls: albumul despachetat

Judas Priest - Redeemer of Souls (2014). Albumul asta a fost o surpriza foarte placuta acum trei ani, in special dupa Nostradamus. Si ca veni vorba, a vazut cineva pana acum vreo confirmare oficiala a concertului de la Bucuresti? Pe pagina lor in continuare nu vad nimic despre asta. Ah, da, aceeasi intrebare si in cazul Stone Sour. In ambele cazuri sunt puse deja in vanzare bilete... si nu sunt ieftine.

Aerosmith - Rocks Donington (2015) si Alice Cooper - Raise the Dead (Live from Wacken) (2015). DVD/ BluRay + 2 CD-uri. Booklet-ul Aerosmith semnat sub ochii mei de Brad, Tom si Joey, dar... exact, mai multe despre asta intr-o alta postare.

Aerosmith - Rocks Donington & Alice Cooper - Raise the Dead: despachetate, 1 DVD/ BluRay + 2 x CD audio

Archer - Culling the Weak (2015). I-am descoperit in 2015, cand au fost in deschidere la Annihilator. Iar acum de-abia astept noul album si o sansa sa-i vad iar live.

Archer - Culling the Weak: albumul despachetatMetal Church - XI: albumul despachetat

Metal Church - XI (2016). Am avut mereu o slabiciune pentru perioada cu Mike Howe, asa ca am fost incantata cand s-a intors, cu atat mai mult cat nu m-as fi asteptat sa se mai intample asta vreodata. Rezultatul a fost albumul asta, pe care l-am frecat intens, in special prin mijloacele de transport in comun. Acum astept sa apara iar prin Europa si nu doar pe la festivaluri.

Whitford/ St. Holmes - Reunion (2016). Ca bonus, in pachet mai e si primul lor album din anii '80. La fel ca DVD-ul Aerosmith, semnat de Brad cand l-am intalnit in Munchen.

Whitford/ St. Holmes - Reunion: albumul despachetatWhitford/ St. Holmes - Reunion: albumul despachetat

Motorhead - Clean Your Clock (2016). Ultimul DVD live, inregistrat cu mai putin de trei saptamani inainte de lovitura finala a lui 2015. Foarte interesant la capitolul ambalaj. Si... e singurul de pe lista prin care n-am trecut. Nu l-am vazut nici macar o data. Pur si simplu nu m-am simtit in stare pana acum, desi il am de aproape un an. I love this band, I love all their previous live releases, but I don't know if I have it in me to watch this one.

Motorhead - Clean Your Clock: despachetatMotorhead - Clean Your Clock: despachetatMotorhead - Clean Your Clock: despachetatMotorhead - Clean Your Clock: despachetat

Insomnium - Winter's Gate (2016). Booklet-ul contine nu doar versurile, ci si povestea scrisa de Niilo care a stat la baza albumului.

Insomnium - Winter's Gate: albumul despachetatGlenn Hughes - Resonate: albumul despachetat

Glenn Hughes - Resonate (2016). Vine la pachet cu un DVD "making of".

Wolf Hoffmann - Headbanger's Symphony (2016) si Accept - The Rise of Chaos (2017). Daca de primul album solo al lui Wolf, Classical, n-am aflat decat la mai bine de 15 ani dupa ce a fost lansat, moment in care deja nu se mai gasea in format fizic decat la preturi nesimtite pe ebay... in cazul Headbanger's Symphony am sarit repede pe ce am gasit intai. Adica CD-ul pentru Japonia, cu booklet in japoneza... din care bineinteles ca nu inteleg nimic. Dar albumul e excelent - mostra. Tot la capitolul booklet, cel al albumului Accept contine trei pagini intregi de multumiri si dedicatii, cele personale ale membrilor trupei fiind in stil "raw and uncut", si m-a bufnit rasul cand am gasit asta printre cele de la Wolf:

Mark - for doing a fantastic job and for putting up with me.
Wolf Hoffmann - Headbanger's Symphony & Accept - The Rise of Chaos: albumele despachetateWolf Hoffmann - Headbanger's Symphony: booklet in japoneza

Zakk Wylde - Book of Shadows II (2016). Mostra. Cu un booklet care e de fapt un poster. Foarte tare.

The Quireboys - Twisted Love (2016). Cu un "making of" in format text inclus in booklet.

Procol Harum - Novum (2017). Da, mai exista. Da, mai fac muzica. Da, inca suna foarte bine. Nici nu mai stiu de cate ori am ascultat Last Chance Motel.

Alice Cooper - Paranormal (2017). CD + CD bonus. Cu membrii originali ai trupei pe o parte din piese.

Alice Cooper - Paranormal: albumul despachetatAlice Cooper - Paranormal: albumul despachetatAlice Cooper - Paranormal: albumul despachetat

Siii... incheiem cu...

Kreator - Gods of Violence (2017)! La aproape un an dupa, inca ascultat obsesiv. Nu stiu cum sa explic, dar imi place la nebunie stilul "thrash meets NWOBHM meets power meets melodeath". Si, da, ce am eu e editia limitata care include si DVD cu concertul de la Wacken 2014, de-aia are si alta coperta.

Kreator - Gods of Violence: albumul despachetatKreator - Gods of Violence: albumul despachetatKreator - Gods of Violence: albumul despachetatKreator - Gods of Violence: albumul despachetat

Atat momentan. Mai am opt chestii pe drum.

1 parere

cine
krossfire
cand
miercuri, 3 ianuarie 2018 la 16:39:00 EET
Citesc... citesc... citesc... si Procol Harum? I have an original vinyl with these guys!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)