on the verge of extinction... again

i'll be the last to know i'm dead

Doar un gand...

Pentru ca azi ieri mi s-a rupt filmul. Si pur si simplu m-am trezit in aer in bratele cuiva care ma aseza pe patul din cortul de prim ajutor. Ultima chestie pe care o tin minte inainte de momentul ala a fost ca ma uitam prin gard la adidasi. Si atat. Nu tin minte nici una din chestiile pe care le patesc uneori cand ma tem ca o sa lesin. Nu tu ameteala, pete gri sau bazait in urechi... absolut nimic!

E drept ca mi-era putin sete. Dar avusesem sticla cu apa inghetata la mine, bausem inainte sa intru. Asa ca nu era o sete care sa invinga scarba de stat la coada la jetoane. Si e drept ca ma simteam putin obosita, imi simtisem picioarele grele cand alergasem de la poarta la gard. Chestie care nu s-a intamplat pe drumul de la Arene la Unirii, cand n-am avut nici cea mai mica problema sa alerg. Dar n-am dat mare atentie.

Da, m-am speriat. N-am mai patit niciodata asta. Au fost mereu semne (aaa... semne evidente!) ca ceva e in neregula, am putut mereu sa fac ceva. Si nu mi s-a mai intamplat niciodata sa nu stiu de mine. Ma rog, exceptand cele doua momente sub anestezie generala.

Se pare insa ca nu m-am speriat suficient. Nu suficient incat sa spun ceva despre faptul ca de jumatate de viata nu sunt in nici un caz nevinovata cand vine vorba de orice probleme de sanatate as putea avea. Nu conteaza ca in cazul asta in particular e mai probabil sa fi fost de la lipsa recenta decat de la abuzurile dinaintea ei.

Amuzant ca asta s-a intamplat inainte de concertul Megadeth. Din doua motive...

Primul motiv e ca una din chestiile care mi-au ramas pe creier din documentarul Behind the Music a fost o bucata cu Ellefson in care spunea ceva de genul I'm probably the worst kind of drug addict there is because I'm the guy who can look you in the face and lie to you.... Si da, se pare ca... oricat de speriata as fi fost de felul in care imi simteam mainile si genunchii, de ideea ca nu mai stiusem de mine timp de... se pare ca niste minute bune, din ce mi s-a spus... tot n-a fost suficient sa ma faca sa raspund sincer la intrebari.

Doar ca nu mai am chef de critici, reprosuri, sfaturi. Si nu vreau sa permit cuiva sa incerce macar sa ma repare. Nu stiu ce o sa fac in viitor, nu stiu daca o sa mor dracului pana sa implinesc 30 de ani sau daca toata nebunia asta o sa inceteze sau daca o sa fiu vreodata capabila sa o controlez, sa o tin in echilibrul acela sinistru de fragil. Ce stiu sigur e ca n-o sa permit nimanui altcuiva sa-mi traseze drumul.

Al doilea e acel the sleeping feel no more pain din piesa asta pe care o tot frecam ieri. Scuze, eu prefer versiunea asta.

N-am mai stiut de nimic, n-am simtit absolut nimic. Asta e si moartea? Nu mai stii de nimic, nu mai simti absolut nimic... nici macar nu stii ca ai murit.

In caz ca se intreaba cineva... Da, o sa scriu despre concert. Si inainte o sa apara postarea despre concertul Dark Tranquillity, care este aproape gata de luni. Am fost doar prea agitata si obosita sa o termin de tot si sa pun pozele. Si da. Bineinteles. Da, exact asa cum zice si in descrierea mea de twitter - arrogant, excessive.

8 pareri

cine
morbo
cand
sâmbătă, 25 mai 2013 la 21:24:00 EEST
e dulce sa te lasi in voia lui ''nu am chef'', dar ai grija...
oare ce te-a facut sa ajungi aici de fapt? ai tot zis franturi sau le-ai zis codat, si probabil tot asa o safaci in continuare. ar fi si stupid sa te apuci sa zici tot sau cea mai mare parte, dar, in mare, oare cam ce?
cine
brontozaurel
cand
duminică, 26 mai 2013 la 05:06:00 EEST
Exact criticile.
cine
MisterBlue
cand
marți, 28 mai 2013 la 00:01:00 EEST
Uite o zicala care imi place vizavi de moarte:
To himself everyone is immortal; he may know that he is going to die, but he can never know that he is dead.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 29 mai 2013 la 17:49:00 EEST
Cat se poate de corect.
cine
Alex
cand
miercuri, 29 mai 2013 la 20:11:00 EEST
Mei, legat de partea cu "n-o sa permit nimanui altcuiva sa-mi traseze drumul". In principiu tu ai dreptate. In practica nu.

Suntem oameni si prin urmare avem lipsuri. Pur si simplu nu exista omul complet. Bun, avand gauri (hai sa ne referim doar la nivel mental, cunostinte), cum le repari? Pai poti ori sa muncesti singur de nebun, sa-ti bajbai prin intuneric un drum .. sau poti sa ceri ajutorul cuiva mai priceput.

Desigur, interventia externa neceruta este infiorator de enervanta. Corect. Totusi, totusi, trebuie sa-ti gasesti acel minim echilibru mental care sa-ti permita sa cauti si sa te supui unor mentori care-ti pot trasa un drum inspre imbunatatirea sinelui propriu. Si da, undeva pe acel drum va trebui sa te supui vointei mentorului.

Totusi, gasesc ca calea pe care o propun e infinit mai usoara decat bajbaitul pe intuneric.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 31 mai 2013 la 21:38:00 EEST
Nici nu mi-as fi gandit la altceva daca n-ar fi fost parantezele.

Nu sunt de acord. Nu se aplica. Mentor? Un asa-zis expert de pe margine? Sa se spanzure toti din partea mea. Sunt toti idioti. Cineva care s-a lasat? Nu pot sa-mi ofere decat fix exemplul vietii pe care nu mi-am dorit-o niciodata, de care am incercat mereu sa fug. Plus ca suntem cu totii diferiti fizic. Unii rezista la mai mult, altii nu. Nimeni nu poate sti pana unde pot impinge lucrurile. Nici macar eu.
cine
Anonim
cand
sâmbătă, 1 iunie 2013 la 13:10:00 EEST
You fools! Never try to fix brontozaurel.
cine
morbo
cand
luni, 29 iulie 2013 la 00:10:00 EEST
da, exact criticile mi-au stricat si imi strica si mie. eu ma pot abtine sa zic chestii urate despre ei oamenilor, ei de ce nu pot? si pe unele le-as fi putut incasa mai bine daca nu le-ar fi spus cu martori si daca nu ar fi venit de la persoane pe care le respect. si e vorba de critici care n-au cum sa fie constructive, din cauza a ce se refera si/sau din cauza situatiei in care au fost facute.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)