on the verge of extinction... again

liga vampirilor protesteaza

becu

Bineinteles, este vorba de liga aia reprezentata de mine.

De... ceva mai multa vreme, da' pana acum am tacut si am inghitit, in blogcu' meu in care stau s-au intamplat... modernizari. Printre ele, senzori de miscare in cateva locuri, datorita carora se aprind becurile de cum ajungi in zona scarilor. Adica a chestiilor alora pe care urci ca sa ajungi in apartamentu' propriu (la parter nu sta nimeni, sunt magazine, banci, restaurante, farmacii, librarii, etc.).

Iar vampiru' din mine uraste cu pasiune minunea asta tehnologica. Nu mai pot sa ma intorc si eu acasa in mod discret, nevazuta de nimeni...

Blestemata aia de lumina se aprinde mereu si ma expune privirilor curioase. Le simt in spatele fiecarei usi, dincolo de fiecare vizor, studiindu-ma atent, pregatindu-se sa sara pe mine cu tarusu' si cu usturoiu'. Am ajuns sa am si cosmaruri... Ma refer la vise urate, nu la iepe de noapte1.

Asa ca protestez! De ce sa sufar eu din cauza lipsei voastre de vedere nocturna? Rupeti-va voi gatu' pe scari, electrocutati-va voi in intrerupatoarele lipsa! Dar nu-mi torturati mie spiritul cu lumina voastra!

Luati-va labele jegoase de pe intunericul meu, ticalosilor!

On my way, there's no sun...2

By the way, other monsters approve - here is what Frankie had to say: "I must walk in the night, stay in the shadow, stay out of the light".

Mai jos este versiunea necenzurata3, cu sange si decapitare la pachet.

  • 1 Pentru cine nu s-a prins... night mare = iapa de noapte.
  • 2 Este vorba de Lust for Life de pe Dust to Dust, probabil cel mai bun album scos de Heavenly pana acum...
  • 3 Ca de obicei, detest versiunile cenzurate. Asta este cu bucati de pe DVD-ul The Nightmare Returns, care contine concertul de Halloween din Detroit, 1986. Ihi, la putin timp dupa lansarea albumului care i-a readus la viata cariera.

7 pareri

cine
Cristi
cand
sâmbătă, 17 martie 2012 la 12:20:00 EET
Un vampir serios nu foloseste scarile... intra pe fereastra :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 17 martie 2012 la 14:59:00 EET
Le uit mereu inchise... De teama celorlalti vampiri care ar suge electronice si ce mai am prin casa...
cine
joyflint
cand
duminică, 18 martie 2012 la 10:06:00 EET
Speriati de lumina liliecii nu mai sug ci fug. Ai gluga medievala ? Asa, ca sa iti straluceasca din in umbra, ochii :)
cine
krossfire
cand
duminică, 18 martie 2012 la 11:23:00 EET
La inceput intelesesem ca ti-ai pus senzori de miscare "pe blog" si incercam sa vad ce script ai bagat :))
cine
brontozaurel
cand
duminică, 18 martie 2012 la 15:13:00 EET
@joyflint: In umbra ar fi trebuit sa fie oricum daca nu era nenorocita aia de lumina :(


@krossfire: =))
cine
boemul
cand
luni, 19 martie 2012 la 10:05:00 EET
ca să fiu primul, o să-ţi zic de azi LA MULŢI ANI!!!
ei... cum e la 18 ani? :))
cine
brontozaurel
cand
marți, 20 martie 2012 la 06:09:00 EET
Simply sucktacular.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)