on the verge of extinction... again

mici mari schimbari

Eu de acum un an in situatia de acum...
  • as fi scris mai mult pe blog
  • as fi cedat nervos de mult si as fi lasat totul balta
  • as fi avut mai mult timp liber (ca o consecinta a punctului precedent)
  • m-as fi concentrat pe cu totul alte lucruri
  • as fi varsat multe lacrimi
Da, m-am schimbat. Mult. Nu, nu ma mai recunosc. Cumva, dintr-un motiv irational am devenit sinistru de... rationala. Nu, nu ma plang. Imi doream schimbarea asta de aproape 5 ani. 5 ani!

Si acum imi dau seama cat de absurda este lista de la inceput. Eu, cea de acum un an nu m-as fi confruntat cu situatiile de astazi. Pentru ca nu as fi avut curajul sa le creez pe cele mai multe din ele.

Eu, cea de acum... in continuare nu voi mai posta des pana la inceputul lui iunie, care inceput de iunie s-ar putea sa se transforme in inceput de iulie daca totul va merge bine si va exista un motiv ca si luna iunie sa fie foarte incarcata. Eu, cea de acum... in continuare nu sunt lipsita de temeri. Diferenta consta in faptul ca nu mai este vorba de temeri foarte personale si pe care altii le-ar putea cataloga drept irationale. Pur si simplu nu vreau sa scriu pe blog despre chestiuni care nu sunt inca... incheiate? Lucrurile se pot schimba, oamenii se pot schimba, perspectivele proprii se pot schimba. Nu vreau sa fac niste afirmatii pe care sa le regret mai tarziu.

Eu... brontozaurel. M-a pus putin pe ganduri ce scrie Krossfire aici. Nu prea ma mai simt brontozaurel. Ce ma mai leaga in noaptea asta de copilul caruia i se spunea si isi spunea brontozaurel? O durere groaznica de cap, o stare urata de greata de genul celor cre m-au facut sa am multe nopti albe in luna mai a anului trecut. Inghetata ajuta. Intotdeauna. Am o cutie nedesfacuta in frigider. O sa inghet? Deja ma ingheata muzica. Roxette. Call of the Wild. Amintiri vechi. De pe vremea cand inca imi faceam temele in bucatarie, de obicei la masa, desi trebuia sa ma mut la dulapul pe care era radioul daca mama avea chef sa calce ceva. De pe vremea cand ma uram. Mult mai mult decat acum un an. Si ma taiam... pe picioare, pentru ca pe maini s-ar fi observat si nu as fi vrut sa-mi puna cineva intrebari. Cu lamele boante... as emo as that may sound (desi evident ca nu auzisem de asa ceva pe vremea aia, aveam undeva intre 1/3 si 1/2 din varsta de acum).

Eu... Ana. Asa cum scrie si pe zgarda mea. Mult mai matura din unele puncte de vedere, mult mai copila din alte puncte de vedere.

11 pareri

cine
krossfire
cand
sâmbătă, 9 mai 2009 la 12:19:00 EEST
Ratiunea, pierderea misticului...these things hurt like hell , parca tocmai ai coborat dintr-o panza de paianjen. Panza risca sa te sufoce, dar iti era atat de cald in ea.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 9 mai 2009 la 14:49:00 EEST
Si de aia am tendinta aia de a ma autofaulta uneori...
cine
leonid
cand
sâmbătă, 9 mai 2009 la 21:19:00 EEST
Hey, trebuie să fim puternici. Că ne putem autofaulta, nu înseamnă că e necesar s-o facem. Hai cu raţiunea :-)
cine
brontozaurel
cand
luni, 11 mai 2009 la 03:18:00 EEST
Incep sa (re)descopar si eu asta :)
cine
sorin
cand
marți, 12 mai 2009 la 10:09:00 EEST
Mnoa, poate vei mai face schimbari, poate si mai mari, sper sa-ti fie pe plac si sa te multumeasca.
cine
Sabotor
cand
marți, 12 mai 2009 la 14:19:00 EEST
Nu trebuie sa consideri ca lista aia e absurda. La fel, nu cred ca nu trebuie sa scrii anumite chestii doar pentru ca s-ar putea sa nu mai fie valabile sau regreti ca ai scris asa ceva. Faptul te-ai schimbat sau/si ti-ai schimbat parerile nu arata decat ca evoluezi ;)
cine
Florin
cand
marți, 12 mai 2009 la 23:40:00 EEST
SAbotor corect si blogul evolueaza o data cu ea.
cine
Sabotor
cand
miercuri, 13 mai 2009 la 17:05:00 EEST
Evident, blogul nu e decat o proiectie virtuala a propriei pesonalitati ;)
cine
brontozaurel
cand
joi, 14 mai 2009 la 01:53:00 EEST
@sorin: multumesc, de schimbarile din ultima vreme chiar ma bucur... cu atat mai mult cu cat mi le doream de atata timp

@Sabotor: ca intotdeauna, ma tem; de critici, de regrete, de rusine, de starea aia in care nu-mi doresc decat sa fug, sa ma ascund sau sa devin invizibila

@Florin: blogul mai mult sta si asteapta la coada in perioada asta
cine
Henrich
cand
joi, 14 mai 2009 la 02:28:00 EEST
"Nu prea ma mai simt brontozaurel."

Treaba ta. Pentru mine vei ramane acel mic dino forever. Eu asa te-am "cunoscut". Va trebui sa te schimb multe prea mult in atitudinea ta, ca sa te vad altfel. Si asa ceva nu cred ca se va intampla.

ramai brontozaurel 1.15
nu stiu 1.90
te schimbi total 9.00

Iata si odds-urile mele :P
cine
brontozaurel
cand
joi, 14 mai 2009 la 03:21:00 EEST
Asa cum vad eu lucrurile, schimbarea e destul de mare. Eram mult mai trista acum un an. Ma scufundam in mlastina apatiei. Ma autofaultam prea mult. Visam la momente mai bune, dar nu faceam mare lucru sa schimb situatia. Acum sunt mai putine vise si mai multa actiune. Si satisfactia care vine atunci cand realizez ceva. Nu ma mai hranesc doar cu amintiri idealizate ale trecutului si cu vise aparent imposibile pentru viitor. Am un prezent care imi aduce satisfactie. Si... hmmm... am momente in care nu mai sunt copil deloc

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)