on the verge of extinction... again

pauza... ceva mai lunga

Nici eu nu stiu exact cat de lunga. Probabil ma voi intoarce in a doua jumatate a lunii mai.

P.S. Magazinul cu sapunelele si gelurile alea de dus (capsuni, lamaie & grapefruit, portocala, ciocolata & portocala) se numeste Body Basics. Se gaseste pe Magheru, langa Teora, cam la jumatatea distantei intre Universitate si Romana, pe partea opusa fata de noul magazin diverta.

P.S. #2 (de vineri): Ziua de joi a mers bine, azi pana acum la fel. In 12 ore plec din Bucuresti.

8 pareri

cine
sradovanovici
cand
miercuri, 8 aprilie 2009 la 18:59:00 EEST
Have fun :)
cine
krossfire
cand
miercuri, 8 aprilie 2009 la 23:48:00 EEST
Tot mai bune sunt gelurile Ails de la Kauffland, la 2 RON juma de litru :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 9 aprilie 2009 la 00:56:00 EEST
@Stefan: I got butterflies in my stomach about the rest of this week... I'm excited, scared... And starting this Sunday, all will be serious work... though I used to know how to make that real fun, too - let's hope I still know :D

@krossfire: Cred ca am calcat de 2 ori in Kauffland... desi nu e departe de statia de metrou Obor. Dar, na, sunt altele "pe drum", aproape de facultate, aproape de mine - Obor e in general cam "out of the way". Asa ca nu le stiu... Dar jumatate de litru mi se pare mult prea mult - le prefer mici, sa incerc si eu cat mai multe arome :D
cine
Henrich
cand
vineri, 10 aprilie 2009 la 04:32:00 EEST
O sa-mi lipsesti. Sa ai grija de tine :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 10 aprilie 2009 la 15:02:00 EEST
:">
Mersi frumos :) Voi incerca!
cine
sorin
cand
marți, 14 aprilie 2009 la 12:53:00 EEST
Pauza sa fie, cu multe bucurii, sper ca una din marile bucurii sa fie venirea celor de la AC/DC in Romania. Am reusit sa iau deja bilete(m-am gandit si la prieteni si am luat doua in plus). Toate bune sa ne fie!
cine
sorin
cand
miercuri, 15 aprilie 2009 la 16:32:00 EEST
'mi-ar dejetutele si mintea scurta ca m-am lasat dus de val ... uaf, si AC/DC nu mai vine :( . Aaaa ... imi pare rau pentru alarma falsa ...
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 9 mai 2009 la 02:42:00 EEST
Ar fi fost prea frumos sa fie adevarat. Poate anul viitor...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)