on the verge of extinction... again

e marti seara, astept sa se calmeze apele...

... dupa cateva zile groaznice. Sunt obosita, capul meu face zbang-zbang. Am scapat de senzatia aia de greata care ma prinsese in gheare de sambata.

Chef de blog bineinteles ca n-am avut. Si, de la sfarsitul saptamanii, nu prea voi mai avea timp de el... vreo 4-5 saptamani (adica pana pe la sfarsitul lui aprilie). Pana atunci... recuperez raspunzand la comentariile din ultimele zile. Si bineinteles ca mai am vreo doua-trei chestii de varsat pe blog. Dupa aceea... probabil ca voi mai intra pe aici cam de doua ori pe saptamana.

Ca tot ziceam saptamana trecuta ceva despre cadouri, despre ce imi place si ce nu-mi place...
  • printre chestiile dragute primite anul asta:
    • mapa;
    • mapa mapa mapa flori
    • flori - da, urmaresc sa transmit niste mesaje subtile... observati si admirati, va rog:
      • cablul de retea;
      • ca nu mai am telefon fix;
      • ca nu am parchet, ci linoleu gri-verzui;
      • ca nu sustin economia romaneasca si ca vaza mea e crapata... de asta va dati seama multumita jumatatii de sticla de plastic in care se gasesc lalelele si in care a locuit candva un sirop de mure importat de la francezi;
      • prizele mele;
      • ca imi plac lalelele si zambilele;
      • scaunelul meu;
    • Forest Friends!!!
    • [Uploaded by a good friend of mine, please watch and rate! Thank you!]
  • printre chestiile dragute pe care mi le-am cumparat eu de banii primiti:
  • o amintire din 2004: Twix, Snickers, Mars, Bounty, Lion & alte chestii de genul asta nu se incadreaza la categoria ciocolata pentru mine... si a fost o adevarata dezamagire sa mi se spuna ca voi primi ciocolata si sa gasesc in pachet astfel de dracii; eh, se intampla acum 5 ani...

5 pareri

cine
Florin
cand
miercuri, 25 martie 2009 la 11:23:00 EET
Poti sa faci articole pe care se le programezi sa se autoposteze ... 2 pe saptamana. Deci, le scrii de acuma si se publica singure ... easy ... asa ai si tu timp si nici nu neglijezi blogul.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 martie 2009 la 03:42:00 EET
da, stiu, dar... nu! nu am timp sa recuperez in avans asa de multe si vreau sa pastrez o oarecare spontaneitate.
cine
sorin
cand
sâmbătă, 28 martie 2009 la 11:40:00 EET
Mereu vreau sa-i cumpar piciului cate un "mutunache" din plus, ma refuza constant :"plictisitor!" - spune el, dau marunt din buze in sinea mea si spun "las' ca-ti fac io tie o surioara, sa vezi tu atunci plictisitor, arrggg!"
Belete avem pentru Manowar, initial am vrut sa luam trei, sa ducem si piciul, ca spune el ca i-ar placea, dar nu risc inca, sa mai creasca putintel, apoi poate sa aleaga de vrea sa mearga. Da' cand i-am aratat pozele de la Maiden, o ineput sa ne categoriseasca drept "railor, pe mine de ce nu m-ati luat !", si avea doar 5 anisori atunci ... (ii topit dupa Running Free - Live Afrter Death, o invatat de unul singur versurile deja, tocmai ce si-o pierdut primul dintisor, canta acum langa mine, ii haios tare asa stirb )
Una peste alta piciul ii incantat de Forest Friends, o urmarit si pana acum, daca bine retin parca pe Animax sunt de vazut. Cat despre The Land Before Time, urmareste cu mare placere (da' tot nu vreau sa-i traduc :) ).
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 28 martie 2009 la 22:19:00 EET
Soricelul e tare dubios (cel din desen). He looks like a weird minority :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 2 aprilie 2009 la 01:05:00 EEST
@sorin: nici mie nu imi face placere sa imi ia altii... nici animale de plus, nici alte chestii pentru care am dezvoltat adevarate obsesii, dar... ma simt bine cand imi iau eu :)

La Manowar trebuie neaparat sa-mi iau si eu "belet" :D si la fel si pentru Rock City Open Air, ca vin Amon Amarth :D :D :D

Cat despre Forest Friends... nu mai am mult si termin de vazut toata seria si o sa-mi para rau ca n-au fost mai multe episoade :) Insa, na... am mai descoperit o serie draguta intre timp, The Get Along Gang; foarte dulci mai sunt si Tabaluga, Kissyfur, Blinky Bill, Sylvanian Families, Dragon Tales, Jin Jin, Lapitch... nu raman fara desene la care sa ma uit (chiar daca nici macar nu am TV) :D si mai sunt mereu toate seriile The Flintstones sau Scooby-Doo :D


@krossfire: hehe, si mie mi se parea la fel la inceput ;)) personajele mele preferate raman Danny (little fox) si Gladys (little bear). Si imi plac si gemenii Zoe & Martin (iepurasii)... geeky like me :P

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)