on the verge of extinction... again

mic ghid de cadouri © brontozaurel

Pentru ca peste 4-5 ore fac un sfert de secol... in care am primit suficiente chestii care sa ma faca sa ma enervez.
  • In primul rand, cine intentioneaza sa-mi faca un cadou ar face bine sa stie cum ma cheama, mai ales daca ma cunoaste "de-o viata". Se presupune ca a avut suficient timp sa invete un nume de 3 litere.
  • Nu, un sac de cartofi nu e un cadou. Si nici o punga cu oua. Mai ales daca sunt decorate cu altceva iesit tot dintr-un orificiu de gaina. Da, am primit si asa ceva de ziua mea.
  • Poate nu strica nici putina lecitina. Nu-mi pica bine nici sa primesc inapoi cadoul pentru care am umblat o zi intreaga sa-l aleg in urma cu jumatate de an cand a fost ziua persoanei de la care l-am primit inapoi.
  • De ce nu se mai gandeste nimeni la cadouri simple? Felicitari nu tin minte sa fi primit vreodata decat de la colegii de liceu. Si sunt atatea chestii dragute...
  • Unii isi imagineaza ca ma cunosc. Din pacate, nu ma cunosc suficient de bine. Pentru ca imi place ciocolata cu lichior, nu cu alune sau arahide sau menta sau cappuccino sau cafea sau tiramisu; cu fructe, nu cu iaurt de fructe. Pentru ca imi plac gelurile de dus cu arome de fructe, nu cu arome de masline, castraveti, soia. Cada mea e sparta. Prin urmare, nu pot face decat dus. Asa ca spumantul de baie imi este inutil. Si sarea de baie la fel. Pentru ca la mine cosmetice inseamna in principal produse de curatare. Nu folosesc uleiuri sau creme de corp. Si nimic de machiaj in afara de fard de pleoape in tonuri de gri si gloss pentru buze. Nu, nu folosesc niciodata nimic altceva la capitolul asta. Si ar fi facut mai bine sa se abtina.
  • Serios, ma bucur si daca pur si simplu isi aminteste sa-mi spuna "La Multi Ani!" de ziua mea.
Poate ar mai fi, dar momentan nu-mi mai vin altele in minte. Si trebuie sa recunosc acum ca am avut parte si de surprize placute. Acum 2 ani am primit o enciclopedie si o agenda cu coperti de lemn de trandafir de la ai mei. Si am ramas traznita. Pentru ca mereu au fost groaznici la capitolul asta. Mereu topaiam de bucurie inainte sa primesc cadourile si mereu aproape ca plangeam dupa. Asa ca nu-mi venea sa cred ca in sfarsit am primit ceva de la ei de care chiar sa fiu incantata. De ultimul Mos Nicolae, un desen animat a reusit sa ma faca foarte fericita. Iar in seara asta deja mi-a urat "La Multi Ani" o persoana la care chiar nu m-as fi asteptat.

15 pareri

cine
INconstantIN
cand
joi, 19 martie 2009 la 23:08:00 EET
În câtea fusuri orare e deja 20, aşa că, La mulţi ani! :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 20 martie 2009 la 00:17:00 EET
Multumesc frumos :D
cine
Nub
cand
vineri, 20 martie 2009 la 02:15:00 EET
Desi te citesc n-am lasat niciodata un comment, de data asta fac o exceptie.
La Multi Ani Ana!
cine
sorin
cand
vineri, 20 martie 2009 la 07:22:00 EET
La Multi Ani Ana ! Iti doresc sa zambesti cat mai des, iar cei dragi tie sa-ti zambeasca mereu.
http://picasaweb.google.com/sorin970/Desktop#5315125189924238386
De nu iti va placea piesa, macar mesajul sper sa-ti fie pe plac
http://www.youtube.com/watch?v=98I85ceICRM
cine
Catalin
cand
vineri, 20 martie 2009 la 13:07:00 EET
La multi ani!
Cadoul l-am aruncat, ca m-am speriat cand am citit postul asta. :)
cine
1307
cand
vineri, 20 martie 2009 la 14:31:00 EET
la multi ani mai! :) sa fii fericita si sa ai parte de multe dulciuri delicioase :P
cine
brontozaurel
cand
vineri, 20 martie 2009 la 22:47:00 EET
Va multumesc frumos :D la toti :D

@Nub: si uite asa mai aflu si eu ca mai citeste lumea si nu scriu de nebuna...

@sorin: hehe... cum sa nu imi placa? :P imi place la nebunie :D si catelusii la fel :D

@Catalin: lasa-ma sa ghicesc - oua? :P stricate, poate? :))

@1307: hmmm... nu prea cred; nu zilele astea in orice caz...
cine
A.Faith
cand
vineri, 20 martie 2009 la 22:50:00 EET
La mulţi ani!
să scapi de acests "verge of extintion" pe care te regăseşti acum :))
cine
brontozaurel
cand
vineri, 20 martie 2009 la 23:11:00 EET
Multumesc frumos de urare :D dar daca nu m-as mai simti amenintata, oare ce-as mai fi?
cine
claus
cand
vineri, 20 martie 2009 la 23:49:00 EET
La mulţi ani! Încă vreo 3 sferturi de secol măcar...

Ultimul paragraf mi-a adus aminte de cel mai frumos (şi dorit) cadou pe care l-am primit vreodată de la ai mei: un cub Rubik, pe vremea când era "la modă" iar eu aveam cam jumătate din sfertul tău de secol :)
cine
Catalin
cand
sâmbătă, 21 martie 2009 la 00:23:00 EET
N-o sa afli niciodata. :)
cine
krossfire
cand
marți, 24 martie 2009 la 19:33:00 EET
Vezi, daca ne spuneai ca ai redeschis blogul, te mai scoteai de niste cadouri virtuale. E prea tarziu sa-ti zic La Multi Ani, deci o sa merg pe Multi Inainte :P ?
cine
brontozaurel
cand
marți, 24 martie 2009 la 23:44:00 EET
@claus: multumesc frumos! :)

@Catalin: atunci am dreptul sa presupun ca era vorba de cartofi sau de oua :P :))

@krossfire: e ok, multumesc :) cat despre redeschiderea blogului, incep sa ma gandesc acum ca poate m-am grabit pentru ca:
1. se incarca greu :( , ca m-a mancat sa bag alea 3 javascripturi nenorocite
2. oricum nu prea voi mai avea timp de el in urmatoarea perioada
cine
animaloo
cand
miercuri, 25 martie 2009 la 17:30:00 EET
pana la urma ce ai primit?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 martie 2009 la 03:40:00 EET
pai o parte sunt insirate aici

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)