on the verge of extinction... again

incercand sa-mi aduc aminte cum a inceput totul

Martie 2008, ziua nu o mai tin minte exact. Era trecut de miezul noptii si ma intorceam furioasa de la colt. Prea multe minusuri. Dezamagita de mine... din nou! Certuri la telefon. Servire de rahat la supermarketul non-stop de la colt. Oameni scarbosi si javre galagioase pe strada.

Si tot frecam telefonul. Simteam nevoia sa vorbesc cu cineva si pentru fiecare persoana pe care vroiam sa o sun gaseam motive sa nu o fac. S-au saturat de mine. S-au saturat de problemele mele. S-au saturat de mine. Punct. Mereu sun pe cineva cand sunt furioasa. Dar foarte des ajung sa vorbesc despre chestii total aiurea. Intreb de vreme (total anapoda daca persoana e in acelasi oras), unde as putea gasi cartuse de imprimanta ieftine (imprimanta mea a murit)... Probabil ca isi imagineaza ca nu sunt in toate mintile. Hmph... n-au oare dreptate?

As putea sa scriu... ca sa-mi amintesc. Daca as sti sa scriu. Dar nu stiu sa scriu, nu stiu sa vorbesc, nu stiu sa ma exprim. Dar mi-ar placea sa imi inghet gandurile. Poate... dar probabil ca nu. Si totusi... poate ca intr-o zi voi putea sa rad amintindu-mi de frustrarile de azi. Si poate ca le voi putea explica si altora. Dar nu ma pricep sa explic. Mi-as fi dorit sa fiu tanc. Nu, nu mi-as fi dorit asta.

Nu, n-am ramas niciodata corijenta la literatura (am avut colege care sa ma ajute in moduri mai putin "regulamentare"), dar as fi meritat.

Mi-am facut contul asta, in noaptea aia, dar n-am scris nimic. A trecut ceva vreme. Intre timp si-a facut un fost coleg blog... si "reclama" prin status pe Y!M. Sunt o creatura curioasa. Intotdeauna dau click pe link-urile din statusuri. Din moment ce cerea feedback, l-am umplut de asa ceva... ortografie, gramatica, exprimare si... in primul rand punctuatie. Si apoi pe tema articolului. Cateodata imi este foarte usor sa vorbesc mult. Intamplatator, i-am spus ca pana la urma n-am facut altceva decat sa perpetuez un stereotip. I-a placut ideea... si i-a furnizat material pentru urmatorul articol. Tot intamplator, am avut ceva material sa ii ofer pentru inca un articol. Si a urmat intrebarea... daca nu vreau sa scriu pe blogul lui.

Dar eu nu ma pricep sa scriu. Si mai ales in romana cand eu de aproape 17 ani gandesc in engleza. De-a lungul timpului, am tot primit link-uri de la el si de la alti fosti colegi catre diferite articole de pe diferite bloguri. Mereu curioasa, le-am "incercat" pe toate. Unele mi-au placut, unele nu. Pe unele am revenit singura... pentru ca unii chiar se pricep sa scrie. Si de asta imi e clar ca eu nu ma pricep. Aici doar exersez. Cum scrie si la profil, e doar un exercitiu.

Nici nu i-am spus respectivului coleg de blogul asta. De fapt n-am spus nimanui care ma cunoaste personal. Mi-a trecut prin cap sa fac asta, pentru ca vroiam sa pun niste bucatele de conversatii de pe Y!M ca sa ilustrez anumite ciudatenii de-ale mele si as fi vrut acordul persoanelor respective.

Si cam astea au fost inceputurile.

P.S. Ultima saptamana a fost cam... ciudata, plina de momente care ar fi trebuit sa fie bune si n-au fost asa pana la urma.

8 pareri

cine
DeMaio
cand
marți, 29 iulie 2008 la 10:23:00 EEST
Cred că te sperii de prea multe. Şi, din câte văd, fără foarte mult rost :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 29 iulie 2008 la 14:11:00 EEST
asta e adevarat
cine
Andrei Monciu
cand
miercuri, 30 iulie 2008 la 09:00:00 EEST
you need to get out somewhere. Eu am fost last week cu niste prieteni de la bis intr-o tabara cika de 1 sapt. Am fost fiindca pur si simplu am avut nevoie sa ies din oras, nu am avut asteptari, nu am avut nimic si a iesit super, am si cunoscut pe cineva + ca era si sa mor, dar nu a fost sa fie. Fa ceva sa iesi din cotidian ;)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 30 iulie 2008 la 14:16:00 EEST
mi-e clar ca am nevoie si de asa ceva, dar cateodata e asa greu..u
cine
Henrich
cand
sâmbătă, 2 august 2008 la 10:54:00 EEST
A fost o experienta interesanta sa citesc istoria nasterii blogului tau. Nu stii sa scrii? Glumesti? Eu altfel vad aceasta treaba! :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 2 august 2008 la 12:16:00 EEST
Cu gramatica, punctuatia si ortografia stiu ca nu stau chiar rau, dar talentul literar... lipseste cu desavarsire :))

N-am inclinatii artistice, n-am avut niciodata. Asta a fost si motivul pentru care n-am dat engleza la bac. Avand in vedere profilul meu, as fi avut subiecte de analiza literara la engleza.

Cum eu ma temeam ca nu trec bac-ul nici la literatura romana... cred ca e usor de inteles de ce am fugit de literatura engleza ca dracu' de tamaie si am preferat sa dau proba respectiva la franceza, unde aveam doar gramatica si 2 compuneri cu ce ma taia capul... asa ca acolo am putut sa scriu despre o motocicleta si un extraterestru mic si albastru :))
cine
unu in plus
cand
sâmbătă, 10 ianuarie 2009 la 14:46:00 EET
misto nasterea blogului tau, si la mine mai vin niste prieteni sa le postez pe blog intamplari de ale lor ;))
cine
brontozaurel
cand
duminică, 11 ianuarie 2009 la 17:08:00 EET
colaborarile sunt distractive ;))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)