on the verge of extinction... again

oboseala la puterea n

... unde n este un numar foarte mare.

Si scarba la puterea n*(n-1). Scarba de mine, scarba de tot restul lumii, inclusiv de oamenii pe care ii plac. Scarba de mine chiar daca m-am descurcat sa fac niste chestii la care credeam ca nu ma pricep. But that was yesterday...De ieri dupa-amiaza nu prea am mai facut nimic in afara de a sta ca planta in fata calculatorului. Statul asta a fost intrerupt doar de 2 plimbari nocturne... ambele scurtate brusc dupa ce m-am trezit inconjurata de javre. Macar de ambele dati s-au gasit oameni care sa sara sa ma apere (now that doesn't happen often!) ca eu pur si simplu inghetasem pe loc. Si nu, nu provocasem cu nimic javrele. Poate doar cu faptul ca am indraznit sa ma plimb visatoare pe un trotuar pe care il considerau al lor. Scarba pentru ca azi nu prea am facut altceva decat sa dorm si tot ma simt groaznic de obosita. Scarba pentru ca mi-ar placea sa ma apuc de niste chestii utile si interesante, legate de facultate si de alte cursuri la care m-am bagat... dar nu ma simt in stare sa incep nimic. Desi mi-ar placea... Desi mi-au placut cursurile. Pentru ca nu m-am simtit pe dinafara, ca n-am avut senzatia ca oamenii aia ar vorbi limba chineza, pentru ca nu m-am plictisit chiar daca au tinut muuulte ore, pentru ca am fost in stare sa dau raspunsuri la intrebari si sa pun si eu intrebari nu chiar idioate.

Insa mor de ciuda ca altora li se intampla unele chestii care mi-ar placea sa mi se intample mie in momentul asta... de fapt nu doar ca mi-as dori... am nevoie disperata sa mi se intample ca sa ies din starea asta scarboasa... Dar vad ca nu se intampla nimic desi eu am facut tot ce ma pricepeam sa fac... si inca nici un rezultat... si asta de vineri seara! Da, bun, sfarsit de saptamana, zile lenese pentru toti si toate, dar eu sunt disperata, imi vine sa-mi smulg tot parul din cap...

Ah, si cica am zis ca fac clatite. Au iesit 3 discuri cu care as fi reusit sa-mi sparg capul... daca as fi fost suficient de fraiera sa-mi dau cu ele in cap... Oh, nevermind, at least I can get things right when it comes to programming...

Nightwish. Good ol' Tarja days. Among the few things that can help right now. Si imi imaginez sprancene ridicate din partea celor cu care mai schimb cate o vorba la telefon sau pe Y!M ca parca nu stiu sa dau decat raspunsuri monosilabice. Si desenez litere imaginare cu degetul pe tablia patului. Si ma joc cu un inel mult prea larg pe care nu-l port niciodata. Si ma gandesc la o floare alba pe un plastic rosu. Si la un DVD cu un concert Dio... daca as putea sa-mi aduc aminte unde l-am vazut. I'm on my own, know that?

5 pareri

cine
Florin
cand
duminică, 25 octombrie 2009 la 19:28:00 EET
Io tot mai astep partea a II-a cu gogosile emoiste. Nu de alta da cred ca vor iesi tot mai bune :)
Cred ca mereu ne vom descurca mai bine decat credem noi ca ne pricepem.
cine
Gigi
cand
luni, 26 octombrie 2009 la 17:43:00 EET
Da , interesant blog , si mod de al scrie :) ...
Sunt offtopic sa zic asa , asa ca pot sa ma leg de un singur lucru :)) , in braila aia primii 3 ani , or fi fost frumosi , acum braila este un oras infect! :) si eu as vrea la brasov ... C'ya
cine
brontozaurel
cand
vineri, 30 octombrie 2009 la 11:45:00 EET
@Florin: eu sper totusi sa nu mai am parte de multe zile ca alea... nici de stat prin spital, nici de momente de disperare/ nebunie acasa...

@Gigi: tot imi e dor de Braila :-< n-am mai fost de prin '97-'98 pe acolo :(
cine
dreamr
cand
vineri, 30 octombrie 2009 la 13:18:00 EET
Intr-o stare de indiferenta la puterea +infinit sau -infinit (nici nu mai stiu) sunt si eu, de aceea cred ca te inteleg foarte bine si la fel ca si tine am si eu nevoie de acel ceva pe care nici eu nu pot sa il descriu in cuvinte. Ma obosesc cuvintele irosite degeaba, ma obosesc multi oameni din jurul meu pe care ii evit cat pot. De aceea in momente de-astea imi doresc sa fiu singur, eu cu gandurile mele...

Acel ceva m-ar scoate din aceasta stare pe care altii n-au cum sa o inteleaga si pe care o am de ceva vreme buna. Cred ca tot anul asta a fost asa si sper ca urmatorul an sa fie ceva mai bun daca nu mult mai bun, atat pentru mine cat si pentru tine.

Am mai citit si astazi cateva randuri scrise de tine si te-am adaugat in lista mea de bloguri pe care le mai citesc din cand in cand, in singuratatea mea...
cine
brontozaurel
cand
luni, 2 noiembrie 2009 la 17:11:00 EET
mersi frumos

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)