on the verge of extinction... again

eleven

[scriu si eu una cu numere]

Se intampla acum 10 ani. Ma instalasem in fata televizorului sa vad cursa de la Silverstone. Plina de speranta, ca inaintea oricarei curse. Insa n-a durat mult pana s-a intamplat asta.
Nu-mi venea sa cred. Ca in momentul ala se dusese si 1999... toate sansele pe care le mai avea la titlu in anul ala. Intr-un fel... probabil ca ala a fost momentul de cotitura.

Nu-mi place numarul 11. Si nici multiplii lui. Oameni din jurul meu au murit, au fost concediati pe 11.

Acum 11 luni... era 11 august 2008. Si incheiam o saptamana fenomenal de proasta, care continuse incidentul in urma caruia m-am ales cu aripa rupta, zilele in spital si sfarsitul de saptamana cu mama. Si imi era groaza ca poate in continuare imi va merge si mai prost. N-a fost asa. Dar tot asociez ziua aia cu o senzatie sinistra. A fost prima data dupa incident cand bratul meu drept a ramas complet liber, fara sa fie tinut nici de bandaj nici de mana stanga. Si a fost groaznic sa constat ca nu-l pot controla... deloc!

Am si o amintire dulce legata de o zi de 11... insa e legata de persoane pe care am spus ca le voi lasa in urma.

Azi, pe 11... m-am apucat sa desfac diverse chestii de prin casa sa le curat. Ceasuri, radioul, aspiratorul... Si afara ploua.

6 pareri

cine
Mihaela Chelaru
cand
sâmbătă, 11 iulie 2009 la 18:19:00 EEST
Da, interesanta incursiune in tainele "eleven", nu stiu ce sa-ti zic, nu cred in coincidente, poate daca as face-o m-ar influenta intr-un mod negativ.
Daca te incalzeste cu ceva si in Iasi a plouat chiar bine si nu am vazut soarele deloc.
Seara faina sa ai! Si zambeste, ignora piticii de pe creier :) ca numai astia ne fac zile amare.
cine
de ce?
cand
sâmbătă, 11 iulie 2009 la 22:51:00 EEST
noteaza in calendar: 11 - astazi dorm toata ziua :D
cine
Mihaela Chelaru
cand
duminică, 12 iulie 2009 la 09:40:00 EEST
O duminica placuta iti doresc! :) si gata, a trecut si 11.
cine
sorin
cand
duminică, 12 iulie 2009 la 18:22:00 EEST
Hmmm ... zilele care nu-mi plac le tratez dupa nume nu dupa data. Imi pare ca spune bine Mihaela, o duminica faina sa ai.
cine
envi
cand
miercuri, 15 iulie 2009 la 23:20:00 EEST
am o idee: desi cunosc intamplarea ta si am citit tot si am mai si discutat off-blog, ce-ar fi sa incerci sa uiti? incearca sa o lasi departe, in urma, cat mai in spate? a fost, a durut, a ingrozit, a enervat, a scandalizat, dar a si trecut! si timp, si ranile, si ar trebui sa TOT! sunt de acord ca poate vorbesc cuvinte mari nestiind sentimentele tale dar...
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 1 august 2009 la 06:13:00 EEST
@Mihaela: acum a trecut de mult... dar pana sa treaca eu am ramas fara calculator functional

@de ce?: eu n-am nevoie sa-mi notez in calendar ;)

@sorin: nu stiu ce sa zic - prea a adunat 11 multe minusuri pentru mine...

@envi: evident nu esti de acord cu asta, dar eu consider ca am incercat si mi-a si reusit destul de bine sa las partea negativa a intregii povesti in urma; insa nu pot sa ii neg existenta; mai ales in conditiile in care inca are consecinte - si bune, pentru ca, ironic, a schimbat multe, inclusiv pe mine, in bine... si rele, pentru ca vad zilnic cicatricea de pe umar (mica, de culoarea pielii acum, dar tot se cunoaste) si pe cele de pe picioare care sunt inca maronii

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)