on the verge of extinction... again

a treia oara

O sa-i vad a treia oara. La Paris de data asta, imediat dupa dotCSS si dotJS.

2007, de Craciun. Am trecut prin DVD-urile lor toata noaptea si a fost singurul lucru care m-a oprit sa fac o tampenie.

2009. Ii vedeam pentru prima data la Bucuresti. Inca tin minte ziua in care mi-am luat bilet. M-am dus la diverta dupa ore, dar nu aveam bani decat pe card si nu puteam sa cumpar bilet cu cardul. Nu mai era mult timp pana la inchidere si aproape am zburat pe scari pana la cel mai apropiat bancomat. A meritat. Ziua concertului a fost una din cele mai bune zile dintr-un an foarte bun.

2012. A doua oara, la OST Fest. Imi luasem abonament inca din decembrie special pentru ei. Eram obosita, setlistul a fost asa scurt, dar, din nou, a meritat. A fost din nou una din cele mai bune zile ale anului.

2014. Nu puteam sa ratez sansa asta. O sa merite. Plus ca Lemmy a zis ca spera sa ne vada. Stiu. Nu sunt nici chioara, nici batuta in cap. Da. Dar n-o s-o spun.

1 parere

cine
krossfire
cand
vineri, 7 noiembrie 2014 la 09:49:00 EET
OST Fest a fost si unul dintre cele mai ok organizate festivaluri de pe la noi (pe langa faptul ca a fost o super zi pentru tine).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)