on the verge of extinction... again

chestii #5

Cu intarziere...

Muzicale

Vineri, adica maine, iese noul videoclip Aerosmith. Dupa mine ar fi putut sa aleaga alta piesa pentru al doilea videoclip, dar na... Conceptul... probabil ceva in continuarea Legendary Child. Ca realizare o sa fie cel mai probabil excelent, la fel ca restul clipurilor lor.

Joi, adica azi, iese noul videoclip Insomnium. Trebuie sa spun ca m-am bucurat enorm cand am auzit ca o sa scoata un nou videoclip. E prima data cand au trei videoclipuri de pe un singur album. Nici nu stiu pentru care piesa inca. Ar fi dragut sa fie vorba de Only One Who Waits sau Unsung sau Every Hour Wounds, mai ales ca primele doua au strans destule voturi cand au pus intrebarea asta pe twitter.

M-am mai bucurat enorm si cand am aflat ca la anul sunt din nou in turneu prin Europa... tot ca headlineri. Anul asta turneul lor a inclus cam toate continentele. Cresc... si ma bucur pentru ei.

Acum cateva zile a iesit noul videoclip Stone Sour. Imi place mai mult decat clipurile de pe precedentul album.

Gafe

Dupa cea cu pus un litru de inalbitor, am mai comis una. Desi nu stiu cat a fost vina mea in cazul asta. Acum niste luni mama mi-a trimis niste detergent pentru masina de spalat. Bineinteles ca eu nu folosesc masina deci detergentul a ramas pe raft de atunci si pana ieri alaltaieri.

Partea "draguta" e ca mama mi-l trimisese intr-o punga din aia in care iau chifle fierbinti, din aia care e mai mult de hartie. Probabil ca si umiditatea din baie a contribuit, insa cand am vrut sa iau punga sa o mut, pur si simplu s-a facut praf in mana si s-a varsat tot detergentul ala.

Si nu, n-aveam gheare si nici n-am strans-o tare.

CSS

Putine, pentru ca nu m-am mai tinut de asa ceva.

JavaScript

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)