on the verge of extinction... again

calmul dintre furtuni

Am trimis mail ca sa anunt ca nu imi doresc postul. Si da, am mentionat printre motive frecusul legat de salariu de la interviu.

Iar acum ma simt mult mai bine. Mental. Fizic inca e rau, dar o sa-mi revin eu candva. Sa speram ca mai devreme de jumatatea lunii viitoare.

Altfel, aseara a iesit videoclipul Insomnium pentru One for Sorrow. Si e beton! E filmat la Wacken, iar eu am o slabiciune pentru videoclipurile filmate in concert. Mai mult, e filmat foarte fain.

Cred ca am mai spus asta, dar o s-o spun din nou: ma bucur enorm pentru ei cand vad cat au crescut ca trupa...

Sper sa apara si pe un canal oficial de YouTube, fie ca e cel al Century Media sau cel al trupei... Cand o sa se intample asta, o sa inlocuiesc clipul embeduit. Rezolvat!

3 pareri

cine
Bogdan
cand
sâmbătă, 20 octombrie 2012 la 19:22:00 EEST
A aparut http://www.youtube.com/watch?v=SZMWKCgvaDY. E bun si facebook-ul asta la ceva :)

Si mie imi place videoclipul, e foarte bine facut, iar cu piesa nu aveau cum s-o dea in bara la cat de bun a fost albumul
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 20 octombrie 2012 la 19:33:00 EEST
Mersi frumos! :)
cine
Unknown
cand
miercuri, 24 octombrie 2012 la 21:17:00 EEST
una dintre putinele formatii de genul asta care imi plac inca

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)