on the verge of extinction... again

de ce este orasul mizerabil

inghetata Polar de la Antarctica, 2011

Astazi... si din vina mea. Am primit un e-mail "dragut", in urma caruia a trebuit sa ies sa-mi printez alt bilet (bine macar ca mi-au oferit alternative la acelasi rang). Am deviat pe la un magazin de unde mi-am luat o inghetata.

Polar. Nu, nu cea din poza, pe aceea n-am incercat-o niciodata, doar am pozat-o acum aproape un an in Cora Lujerului. Cea luata de mine a fost cu rom, nu cu vanilie si de la Top Gel, nu de la Antarctica. Cred ca am mai spus ca mie nu-mi trezeste nici un fel de amintiri inghetata asta. Nu tin minte sa ma fi intalnit vreodata cu ea cand eram mica. Mai mult, dupa ce am incercat-o, nu-i pot intelege de nici o culoare succesul1. Nici macar introducand nostalgia in ecuatie.

In orice caz, nu prea aveam cum sa ajung cu ea inapoi acasa altfel decat in stare lichida, asa ca m-am apucat sa musc din ea, rugandu-ma la Monstrul Zburator de Spaghete2 sa nu ma fac ca un purcelus. Macar la capitolul asta... rugaciunile mi-au fost ascultate si nu m-am murdarit deloc pe haine. In primul rand pentru ca...

... n-am apucat sa mananc mare lucru din ea. Pe trotuarul ala m-am intersectat cu javra pe doua picioare care nu s-a putut abtine sa nu latre "fata mananca inghetata! vreau si eu!". Asa ca i-am aruncat-o spre picioare.
Tine, Grivei! cu cea mai scarbita voce de care sunt in stare.
Nu stiu daca am nimerit, nu stiu daca s-a ferit, nu stiu cum a reactionat. Am grabit pasul si nu m-am uitat in urma.

Ce stiu este ca am intrat in Profi si mi-am luat de acolo alta inghetata. Tot Polar, dar de data asta de la Alpin 57 si cu cacao. Si mai proasta decat cea de la Top Gel. Si in timp ce muscam din ea si ma intrebam ce dracu' vede lumea asa interesant la inghetata asta...

... s-a repetat minunea! Aproape la indigo. Doar ca de data asta erau mai multi, veneau de pe o straduta laterala, nu pareau mai mici ca mine si textul a fost putin diferit - "nu-mi dai si mie o gurita?"
"Tine, Grivei!"
Inca o inghetata aruncata. Plus ceva regret pentru lipsa de imaginatie, pentru faptul ca n-am zis jigodie in loc de Grivei, pentru faptul ca am aruncat-o din nou spre picioare, cum arunci unui caine si nu spre cap sau piept pentru o manjire mai buna.

Si ceva mai tarziu... regret pentru faptul ca am murdarit pe jos. Urmatorului imbecil i-o strivesc chiar eu in par. Si daca se intampla sa fie chel... pe haine!

  • 1 Nu il pot insa nega, din moment ce pana acum am vazut cinci producatori care s-au apucat sa scoata asa ceva.
  • 2 De ce nu putea sa se numeasca de inghetata? Spaghetele mi se par voma... Plus ca prescurtarea denumirii in engleza (FSM) pe mine ma duce in primul rand cu gandul la frequency shift modulation.

3 pareri

cine
pinkISH
cand
vineri, 8 iunie 2012 la 02:06:00 EEST
Sunt de parere ca e mai bine sa ignori astfel de indivizi, decat sa-i provoci. E nasol sa dai de unii mai handicapati decat cei pe care i-ai intalnit. Iti spun din experienta 'de cartier' ca se pot intampla si faze mai naspa.
cine
krakilla
cand
vineri, 8 iunie 2012 la 09:32:00 EEST
Eu ma intreb ce are planeta asta cu tine, se pare ca oriunde te duci, cineva are ceva de impartit cu persoana ta. Intr-adevar, sunt multi ciufuliti d-astia pe pamant dar tie ti se intampla aproape zilnic o chestie ca asta, e ciudat.

Si inceteaza sa-i mai provoci sau sa incerci sa-i infrunti, pur si simplu nu merita nici efortul, nici atentia. Unde mai pui ca se poate termina si rau pentru tine...
cine
brontozaurel
cand
luni, 11 iunie 2012 la 02:24:00 EEST
@pinkISH: Pe undeva chiar vreau asta. Sa-mi dea un motiv pentru omor.

Am strans din dinti si m-am prefacut surda de prea multe ori. Rezultatul? Nesimtitii parca devin din ce in ce mai indrazneti. M-am saturat sa ma retrag, m-am saturat sa simt ca cedez teren, sa ma simt impinsa intr-un colt... Vreau sa lovesc si eu, vreau sa fac si eu rau!


@krakilla: Nimic. Nu mi se intampla zilnic pentru ca nu ies zilnic din casa. Si sunt convinsa ca nu mi se intampla doar mie. Doar ca eu scriu pe blog... nu toate fetele au loc public de injurat nesimtitii. Nu toate fetele se plang. Unele chiar nu sunt deranjate si prea multe au fost educate ca n-ar trebui sa reactioneze, ca e normal si e in regula sa aiba parte de astfel de reactii din partea gibonilor urbani. Si ca e mereu vina lor.

Si da, merita efortul. Daca macar pentru o secunda isi pun problema ca as putea fi o psihopata periculoasa, daca macar pentru o secunda ii sperie reactia mea de bestie turbata. Am incercat sa nu acord atentie si nu mi-au placut rezultatele. Parca manifestarile de gen au devenit din ce in ce mai insistente de-a lungul timpului.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)