on the verge of extinction... again

urasc sarbatorile legale

pui de...?

Pentru ca si ele ma urasc pe mine. Si ma faulteaza urat. S-a intamplat de Paste, s-a intamplat si acum. Urasc sa nu pot rezolva ceva care arde, moare, tipa doar pentru ca e sarbatoare si nu se lucreaza. Nu e ca si cum as fi stiut de dinainte ca sa pot s-o fac cu o zi in urma. De Paste am aflat fix in dimineata aia. In cazul asta am aflat noaptea trecuta, dupa miezul noptii.

Unu. Doi. Trei. Cuburi de gheata. Si suc de coacaze peste. In paharul cu cei doi catei. Strans cele patru cuburi de gheata sarite pe jos atunci cand am scuturat tavita. Daca n-ar fi fost zi libera... s-ar fi terminat totul deja. Mult mai bine decat mai poate avea sansa sa se termine acum. As fi scapat cu o zi mai repede, o zi in care sa pot sa-mi revin fizic. Asa... nu doar ca o pierd, dar am sansa de a inrautati lucrurile. Wait till tomorrow... mi-e scarba de mine.

Mi-a fost foarte rau duminica dimineata. Si mi-a fost frica ca poate de data asta am mers prea departe. Si ce? Nu e ca si cum m-as fi invatat minte. Ca si cum m-as invata vreodata minte. Am comis-o din nou luni. Si din nou azi. Mi-a fost rau si azi, o sa-mi fie rau si maine si nici nu prea imi mai pasa.

De ce mi-ar pasa? Ne intelegem de minune. Eu si demonii mei. Sunt prietenii mei. Si o sa ma omoare fix asa l-au omorat pe omul asta. Duminica dimineata... am crezut ca momentul ala a sosit. Cand nu mai puteam sa respir.

Pentru ca... au trecut mai bine de zece ani, se simte uzura. Si se vede, in ciuda a ceea ce mi se spune uneori. Nu arat mai tanara. De fiecare data cand vad clipul asta... mi se pare umilitor. Pentru ca tipul avea varsta mea atunci cand a fost facut clipul. Si arata mult mai "bebe". 3:10-3:20. Asa imi tineam si eu manecile hanoracului. Sambata, azi... Soare, toata lumea cu maneca scurta. Si eu inghetand cu doua tricouri si un hanorac.

Plimbat aiurea pe YouTube. Amon Amarth. Insomnium. Interviu cu Niilo. L-am mai vazut. Si nu prea am rabdare acum. Nu e cel mai dezghetat personaj. Hmmm, alt interviu? Phil Campbell. Clipul asta nu l-am mai vazut. Phil rulz! "He likes the toys off Kinder eggs..." Despre Lemmy. Hihi, dar am avut ocazia sa constat asta... Si mie imi plac jucariile, desi detest ciocolata...

Ma bucur ca sunt headlineri la OST. Pentru ca asta inseamna ca vor avea setlist de 2 ore. Vreo 20 de piese. Caz in care sunt mari sanse sa intre iar in setlist Iron Fist, Stay Clean, The Thousand Names of God, Just 'Cos You Got the Power si poate chiar We Are Motorhead. Mi-ar placea si altele, insa nici nu indraznesc sa sper la (Don't Need) Religion sau No Class. La unele mai atipice nici atat...

Ce-i inaripatu' din poza? Ma rog, inaripat e putin... tras de par. Cu aripioarele alea minuscule sigur n-a zburat vreodata. Si el era mic cu totul, cat jumatate de vrabioi.

Slide by...

2 pareri

cine
Cristi
cand
miercuri, 2 mai 2012 la 18:04:00 EEST
N-am inteles ce s-a intmplat... de ce n-ai chemat Salvarea? Ei vin si duminica...
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 2 mai 2012 la 19:04:00 EEST
Pentru ca mi-am facut-o cu mana mea si n-am chef sa mi se puna intrebari, sa dau explicatii, sa mi sa tina predici...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)