on the verge of extinction... again

just for fun

Dirty Glory

O piesa pe care am ascultat-o in draci in ultimele doua zile. Pentru ca e amuzanta, plina de viata si ma ajuta sa fiu productiva.

Piesa este a unei trupe de care nu mai auzisem pana miercuri dimineata. Din aceeasi tara (chiar acelasi oras) ca si Angra1, proaspeti, la primul lor EP. EP care poate fi descarcat "la liber" de pe site-ul trupei, sau poate fi ascultat integral pe canalul lor de YouTube.

Via Ciprian. Thanks!

  • 1 Nu ca ar avea ceva in comun muzica, dar serios, cand ma gandesc la Brazilia, imi vin in minte doar doua trupe, plus restul trupelor formate de membrii lor (de exemplu). Bine, ar mai fi si Krisiun, care au si trecut pe la noi la inceputul lunii. Si atat.

4 pareri

cine
krossfire
cand
sâmbătă, 31 martie 2012 la 12:46:00 EEST
Seamana putin cu Vains of Jena :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 31 martie 2012 la 13:11:00 EEST
:-?
N-am ascultat pana acum (cautand pe YouTube)
cine
krossfire
cand
marți, 3 aprilie 2012 la 12:43:00 EEST
http://www.youtube.com/watch?v=r3r6P4FLrJ4 - De la Garm i-am luat.
cine
brontozaurel
cand
marți, 3 aprilie 2012 la 14:02:00 EEST
Ihi, asta a fost prima piesa pe care am intrat si eu - suna bine :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)