on the verge of extinction... again

in imagini

In Gara de Nord se pot cumpara bilete cu cardul de la un automat. Scuze pentru calitatea pozelor, au fost facute noaptea, una fara blit, una cu blit, la repezeala, cu teama - eram singura si in gara e mereu plin de dubiosi si, oricat de 5 ani vechime ar avea telefonul meu, e al meu... "and I love it very much!" (Asta ma tot bantuie din clasa a patra, e din Scooby-Doo, din episodul Decoy for a Dog Napper. La sfarsit, cand este demascat "spiritul" indianului, reactia lui este "You blasted kids, why didn't you mind your own business?" la care Fred ii da replica, greu de uitat pentru mine, "Catching dognappers is our business, Mr. Masters. After all, Scooby-Doo is a dog and we love him very much!")

A treia poza e una din periutele de dinti cumparate la sfarsitul asta de saptamana. Numele ala o sa-mi atraga oricand atentia, oricat de drogata as fi. Si sigur nu il asociez cu periute de dinti. Google e de acord cu mine.

Pozele de prezentare de pe ambalajele de ciocolata mint foarte des. Ma asteptam sa fie asa si cu bomboanele astea ale polonezilor. Insa n-am avut dreptate. Apoi mi-am zis ca, din moment ce are culoarea aia, sigur are gust de vopsea. M-am inselat. Din nou. Am fost atunci convinsa ca sigur au bagat o tona de coloranti si alte porcarii ca sa-i dea culoarea si gustul ala. Si m-am uitat pe lista de ingrediente. Nu. Doar cirese.

Cat despre ultima poza... eu ma abtin sa mai comentez ceva.

[Toate pozele sunt din ultimele 3 zile.]

9 pareri

cine
Nashu_mare
cand
luni, 1 noiembrie 2010 la 20:02:00 EET
Te droghezi?
cine
brontozaurel
cand
luni, 1 noiembrie 2010 la 20:12:00 EET
Poti sa inlocuiesti cu adormita daca te deranjeaza cuvantul.
cine
brontozaurel
cand
luni, 1 noiembrie 2010 la 20:27:00 EET
Si ce legatura am eu cu etnobotanicele sau cu alcoolul, altul in afara de cel din bomboanele cu lichior sau din ocazionalul pahar de Amaretto/ Cointreau?
cine
Nashu_mare
cand
luni, 1 noiembrie 2010 la 20:31:00 EET
Nu stiu, ai? Eu oricum scriu tampenii, pentru ca am primit voie. Toti am primit voie.
cine
brontozaurel
cand
luni, 1 noiembrie 2010 la 20:36:00 EET
Poi n-am. Si nimeni n-are voie sa scrie tampenii mai mari ca mine. :P
cine
Nashu_mare
cand
luni, 1 noiembrie 2010 la 20:41:00 EET
Dar eu nici nu visez sa ma compar...
cine
brontozaurel
cand
luni, 1 noiembrie 2010 la 20:44:00 EET
Asa, asa :))
cine
scipio
cand
marți, 2 noiembrie 2010 la 10:12:00 EET
Periuta aia de dinti e de pus in rama.
cine
brontozaurel
cand
marți, 2 noiembrie 2010 la 23:14:00 EET
Hehe, nu periuta. Poza. Sau cel mult ambalajul... :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)