on the verge of extinction... again

illustrate me freaky

Adica o leapsa de la Catalin. Care imi cere sa prezint pe blog zece mostre de ciudatenie.

O sa las la o parte chestiile de care am vorbit de un milion de ori. Cum ar fi faptul ca imi place la nebunie sa fac dus, ca am vreo 40 de geluri de dus cu arome delicioase pe care le consum intr-un ritm de 20-30 de ml pe zi (depinde daca fac 2 sau trei dusuri in ziua respectiva), vreo 30 de deodorante cu arome fructate, cam tot atatea sapunele, ca la mine astea enumerate pana acum sunt principalele cosmetice folosite, ca pentru fata nu folosesc altceva decat balsam de buze, gloss de buze, rar fard de pleoape si doar in tonuri de gri (alte culori nici n-am) si si mai rar anticearcan (desi as avea nevoie aproape mereu). Sau cum ar fi faptul ca inca imi place la nebunie sa ma uit la desene precum Belflower Bunnies, Forest Friends, Little Mouse on the Prairie si altele de genul asta si ca am o colectie bogata de animale de plus cu care inca dorm, desi in mai putin de 4 luni voi implini 26 de ani. Sau ca am o mare slabiciune pentru anumite articole vestimentare cum ar fi sandalele cu toace de 12-15 cm, strampii cu modele geometrice de la Gatta din care am peste 50 de perechi, cravatele mono sau cu modele geomerice. Sau ca nu suport legumele, zarzavaturile, fructele exotice, alta carne in afara cea de peste si de pui, majoritatea dulciurilor neciocolatoase, condimentele si nici macar sarea. Mda, puteti sa-mi spuneti Vineri (da, ala din Robinson Crusoe, mai ales ca mai am si usoare tendinte de autocanibalism/ autovampirism - imi ling ranile cand ma tai).

  1. Nu renunt niciodata definitiv. Temporar, de fatada, da, foarte des. Insa pur si simplu ma retrag sa-mi ling ranile, sa-mi refac plinul de ura si de furie. Amestecul rezultat e un combustibil fenomenal.
  2. Podeaua. Imi petrec mult timp pe jos. Stau trantita pe jos la calculator, mananc pe jos. Acasa nu mananc niciodata la masa. In pat sau pe jos sau in picioare. Cel mai des pe jos. Si incerc sa murdaresc cat mai putine chestii refolosibile cand mananc. Inghetata o mananc direct din cutie, ce imi trimit ai mei la fel, direct din cutiile de plastic. Pe cat se poate cu mainile, ca sa nu mai spal nici furculite... din moment ce mainile mi le spal oricum. Ah, si nu folosesc nici perna cand dorm. Si dorm pe burta. Ideea principala e sa-mi tin mereu spatele cat mai drept. Asta a fost una din chestiile cele mai dificile cat timp am avut aripa rupta. N-am putut sa dorm pe burta. Ma ingrozeste ideea ca as putea ajunge cocosata.
  3. Am pastrat cele mai dragute cutii de ciocolata si le folosesc ca sa tin diverse lucruri in ele. Pixuri, CD-uri, DVD-uri, cosmetice, haine. Cineva imi spunea candva ca i se pare foarte dulce faptul ca ma imbrac din cutii de ciocolata.
  4. Piciorul biroului, tocul usii de la camera, tocul usii de la baie. Ma tin de ele cand nu ma simt bine, cand sunt ametita, cand mi-e greata, cand nu pot sa respir. Ma ghemuiesc jos si ma tin de ele. Cand sunt trista, ma ascund sub birou. Chiar daca acum locuiesc singura si n-am de cine sa ma ascund. Tot ma bag sub birou.
  5. Toata lumea ma uraste. Si eu urasc pe toata lumea. Se intampla totusi ca unii oameni sa-mi intre pe sub piele, sa mi se lipeasca de sufletel. Daca cineva face/ imi zice ceva ce ce nu-mi convine... uneori sunt nesimtita si ii spun direct asta. De cele mai multe ori... gasesc un pretext sa ma car, sa fiu singura, sa pot sa-mi fac fizic rau. Dracu' stie de ce. Nu folosesc asta ca mijloc de constrangere. Persoana respectiva nu afla niciodata. Si chestia care imi face toata lumea sa se prabuseasca poate sa fie minora in ochii altcuiva. Poate sa fie ceva de genul sun pe cineva "hai sa iesim in parc, am nevoie de asta" si imi spune "nu pot acum, altadata, bine?" Si eu zic "bine, o seara placuta." Dar nu e deloc bine pentru mine. E momentul in care decid ca seara mea o sa fie bogata in pastile si sange. Uneori alcool, dar rar.

Si atat in noaptea asta. O sa ma mai gandesc la inca 5 despre care n-am scris deja de n ori (unde n e un numar foarte mare).

12 pareri

cine
Drace
cand
joi, 3 decembrie 2009 la 22:15:00 EET
Pentru ranile sangerande merge si votka. :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 4 decembrie 2009 la 00:23:00 EET
sau aftershave
cine
Catalin
cand
duminică, 6 decembrie 2009 la 01:40:00 EET
Revin abia acum ca sa si comentez, cred ca eram un pic ocupat cand ai publicat articolul.
Nu stiu, mi se pare ca esti un pic teribilista, desi nu doar de dragul de a fi, I guess there are psychological roots to this.
Nu vad de ce te-ar uri lumea, cred ca trebuie sa inveti sa ai incredere in altii, sa-i lasi sa te placa, sa te iubeasca.
Cat despre partea cu physically hurting yourself - asta nu e ciudata, e chiar ingrijoratoare. :-s

PS. in legatura atat cu articolul asta, cat si cu un articol la care lucrez, ai vreo poza cu tine in care zambesti radios si/sau ilustreaza un moment de fericire?
cine
simi
cand
duminică, 6 decembrie 2009 la 08:37:00 EET
Mi-a placut. Recunosc ca m-au amuzat chiar unele parti din descriere si asta e bine, inseamna ca ai ceva mai "deosebit"
cine
brontozaurel
cand
duminică, 6 decembrie 2009 la 15:16:00 EET
@Catalin: Teribilista? De ce? Unu' cred ca se cheama "I'm a sore loser." Doi se cheama "sunt lenesa si tin curat ca sa nu fiu nevoita sa curat." Trei se cheama "I like nice boxes." Patru si cinci nu mai stiu... poate "I need support sometimes, but the world doesn't revolve around me so most of the times the furniture is the only one that doesn't say 'No.'"

Point is my mother always told me "nu stiu cine o sa poata vreodata sa suporte o animala ca tine!" Si altele dragute de genul "vita incaltata," "scroafa ordinara," "animal imputit." Maybe she was on to something, after all, we had lived under the same roof day by day, for so many years... I have a nasty character. I take "no" personally. If somebody tells me "no," then that person hates me, therefore I hate that person as well. And then that whole mechanism of "I'll show you, I'll hurt myself!" comes into play. Except I never tell that person about it because I'm too ashamed.

In legatura cu PS-ul, poza de profil de pe twitter merge? E facuta prin martie, aproximativ de ziua mea... and it has something to do with a guy whose touch proved addictive :P


@simi: Thanks, I guess :)
cine
Catalin
cand
luni, 7 decembrie 2009 la 09:44:00 EET
Da, la 4+5 ma refeream. Pare destul de evident ca mama ta a avut o contributie majora (negativa) la dezvoltarea ta. Iti recomand un curs de actorie. Pe mine m-a ajutat. Nu ma uram, dar m-a ajutat la capitolul self-confidence.

>:D<
cine
brontozaurel
cand
joi, 10 decembrie 2009 la 04:27:00 EET
Nu se stie niciodata cum reactionez eu in prezenta altora. Si mai si stau groaznic de prost cu timpul :)


Human. But crazy :)
cine
Ioana
cand
vineri, 18 decembrie 2009 la 20:57:00 EET
esti rasfatata
cine
brontozaurel
cand
luni, 21 decembrie 2009 la 09:37:00 EET
acum foarte probabil ca da
cine
Anonymous
cand
sâmbătă, 3 aprilie 2010 la 13:54:00 EEST
hey, it`s still me. Nu m-as trece ca anonim, dar alta solutie ca sa ma trec acolo numai cu un nume si prenume, nu si cu url, blog, etc, nu gasesc intre variante. Ma numesc Adriana, am 22 de ani, sincer, sunt oarecum fascinata de tine si povestea ta, dar mi se pare trista. Intrebare mea ar fi, how do you hurt yourself?
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 3 aprilie 2010 la 20:44:00 EEST
@Adriana: Poti sa selectezi Nume/ Adresa URL si sa lasi liber campul Adresa URL (completezi doar campul cu numele) si o sa apara cum trebuie. Stiu ca e ciudatel pe alocuri sistemul de comentarii de pe blogspot. Nu l-am facut eu, nu ma pricep sa-l schimb... La ultima intrebare nu raspund. Nu e o chestie de care sa fiu mandra, ba chiar dimpotriva si nu vreau sa dau nimanui idei tampite.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)