on the verge of extinction... again

hai sa zic ceva de criza

Ca am dreptul si eu, da? Ce, numai altii s-o faca?

M-am saturat de criza ca si scuza. Scuza pentru lene, incompetenta, nesimtire.

Aseara am ramas fara net. Nu stiu pentru cat timp, m-am enervat si am inchis calculatorul si nu l-am mai deschis pana in dupa-amiaza asta. De ce am ramas fara net? Pentru ca furnizorul de net vrea sa reaminteasca lumii sa-si plateasca abonamentul si mai inchide "robinetul" din cand in cand. Si plezneste un mesaj cu o invitatie de a plati abonamentul. Cu harta, numere de telefon sub mesaj. Sa nu ne ratacim. Si chiar daca ne ratacim sa stim unde sa sunam. Sa zicem ca ar fi in regula daca ar face asta dupa scadenta si doar celor care n-au platit la timp. Insa data scadenta este data de 10, ieri era 8 octombrie, iar eu deja platisem abonamentul in avans. Si asa se intampla in fiecare luna. Si ma enerveaza la culme, chiar daca, sau poate tocmai pentru ca alte motive nu prea as avea sa ma plang de furnizorul de net.

"E criza, sunt disperati dupa bani" mi-a spus un prieten cand i-am povestit. Nu, nu, nu! Imi pare rau, criza nu scuza chestia asta.

PS - Imi pare rau, envi. I fuck up everything and I cannot keep my promises. Si la multi ani si la cat mai multe articole. Si daca tot veni vorba de aniversari, pe 8 octombrie anul trecut scapam de tije. O sa sarbatoresc cu o cana de ceai cu aroma de citrice.

6 pareri

cine
fleurdulys
cand
vineri, 9 octombrie 2009 la 23:05:00 EEST
Pai..nu cred ca prietenul tau incerca sa-i scuze in vreun fel, asta-i doar nesimtire si lipsa de respect fata de client, n-are nicio legatura cu criza. Si...ce furnizor de net ziceai ca ai? :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 9 octombrie 2009 la 23:23:00 EEST
Eh, nici eu nu cred ca incerca sa-i scuze, dar deja fac alergie la "pentru ca e criza"

Furnizorul de net? Global Delta Net - It works! =)) Eh, macar daca vreau sa dwl ceva nu ma pot plange de viteza :D
cine
Catalin
cand
sâmbătă, 10 octombrie 2009 la 16:11:00 EEST
Cert e ca criza asta ii caleste pe unii, insa scoate la iveala ce-i mai rau din multi..
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 10 octombrie 2009 la 22:38:00 EEST
foarte adevarat...
cine
masinutacutelecomanda
cand
vineri, 4 decembrie 2009 la 17:49:00 EET
"e greu frate.. e criza!" asta-i replica de spus cand mergi in vizita :))
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 5 decembrie 2009 la 17:49:00 EET
e o idee :P mai ales ca vin sarbatorile si trebuie sa merg in vizita

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)