on the verge of extinction... again

fac modificari

La tema. Asa ca momentan arata anapoda rau.

Edit: "tampenii recente" din stanga aranta in sfarsit asa cum imi doream. Yupeee! Mergem mai departe...

Edit#2: "pareri recente" din dreapta la fel, desi... in fine, mai vad eu...

Edit#3: Am rezolvat si cu profilul, dar am busit ceva la arhiva si nu ma prind ce.

7 pareri

cine
Andrei Dutu
cand
miercuri, 7 octombrie 2009 la 22:07:00 EEST
Nu mai functioneaza emoticoanele? :-o
cine
Andrei Dutu
cand
miercuri, 7 octombrie 2009 la 22:07:00 EEST
In stanga arata bine.
In dreapta, se putea si mai bine.

Sussssssssssss, si de fapt si in taskbar, e la fel de ... saltaret @-)
cine
Neamtu'
cand
joi, 8 octombrie 2009 la 17:15:00 EEST
Oricum le asezi, mie mi se pare ok. Mai ales ca eu citesc ARTICOLUL, care e central, de fiecare data :D
cine
Florin
cand
joi, 8 octombrie 2009 la 17:50:00 EEST
Banuiesc ca daca arhiva s-ar mai aduna/grupa, nu ar strica. In rest chiar imi place :)
cine
Mihaela Chelaru
cand
joi, 8 octombrie 2009 la 23:51:00 EEST
arata chiar bine. mereu mi-a placut ce schimbari ai adus blogului tau.
cine
nepoate
cand
vineri, 9 octombrie 2009 la 14:32:00 EEST
Cum spunea si Neamtu`, e bine ca articolul e central. In schimb "pareri recente" ... cum sa zic ... cam aluneca ochii pe el. Probabil e vina liniilor de demarcare intre pareri
cine
brontozaurel
cand
vineri, 9 octombrie 2009 la 21:55:00 EEST
@Andrei: in dreapta adica arhiva? aia nu-mi place nici mie... si nu reusesc sa-mi dau seama ce anume am facut de am facut-o sa arate asa :|

@Neamtu': :">

@Florin: cum ziceam, exact aia nu-mi place nici mie, da' nu ma prind ce-am facut de am busit-o

@Mihaela: mersi frumos :">

@nepoate: aluneca ochii? :-? liniile alea le-am pus ca sa fie separate mai clar :-??

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)