on the verge of extinction... again

chestii

Facebook? Fuck off!
Retele antisociale.

Acum patru ani scriam postarea asta. Acum povestea se repeta (ma rog, minus analfabetism), doar ca de data asta e vorba de Facebook. Ca sa vezi, hi5 ne-a murit, da' in locul lui a crescut trendul Facebook, si mai idiot...

Mi se pare absolut mizerabil sa oferi unei retele sociale sau unei alte persoane o adresa de e-mail a cuiva care nu ti-a dat permisiunea sa faci asta. Si ce ma enerveaza la culme e faptul ca de data asta vine din partea unor persoane care as fi crezut ca n-ar face asta, persoane care mi-au dat dreptate atunci cand mi-am "zburlit" penele1 acum patru ani.

Sa ne iubim aproapele. Cu bata!

In seara astatrecuta am ratat un concert. Immolation se numesc baietii si rup2. Din pacate, a trebuit sa spun pas. Se anunta insa a fi ceva distractiv, pentru ca o mana de crestini iubitori au amenintat rocarii imputiti cu linsajul in cazul in care concertul nu e anulat. E drept ca n-aveau ei boala pe Immolation, ci pe Marduk3, da' asta nu-i face mai putin... completati voi. Pana la urma, se pare ca amicii nostri crestini stau prost cu orientarea turistica, pentru ca n-au mai nimerit clubul.

Apropo, anul trecut au venit Gorgoroth in Romania. Atunci n-am auzit sa chitaie - de ce? Pentru necunoscatori, fostul solist Gorgoroth e individul din clipul asta4, iar trupa suna cam asa.

Da, stiu sunt si eu o satanista nenorocita, ca daca n-as fi, n-ar ajunge lumea aici cautandu-l pe diavol. Bla, bla... Si sunt convinsa ca unii isi vor imagina ca-i scris gresit si ca de fapt e "diavolul tau". Oameni inculti si fara copilarie...

Ah, si daca tot am ajuns la subiectul asta, eu vreau sa fiu in continuare convinsa ca pagina de Facebook numita "Academia Nationala de Ortodoxism Patriotic" e la misto. Refuz sa cred ca pot exista oameni indobitociti intr-un asemenea hal.

Toalete ecologice? N-avem nevoie!

De ce-am avea nevoie de asa ceva cand intreg Bucurestiul e o imensa toaleta? De la mine pana la Billa sunt 400 de metri. Si pe distanta asta am trecut pe langa trei indivizi carora li se pare normal sa se pise pe garduri, la fel ca javrele noastre mult iubite.

  • 1 Da, unii dinozauri au si pene!
  • 2 Ma rog, headlineri Marduk, da' eu is mai mult cu deathu' decat cu blacku'.
  • 3 Au ei boala pe multe, inclusiv pe... Firefox! Iar altii ca ei au boala pe giratorii si pe tunurile de zapada. In caz ca va intrebati de ce n-am dat link catre blogul ala... pai, motive ar fi multe. Nu vreau sa le fac un link cadou, au un sidebar de 50 de mii de pixeli inaltime... Nu ma intrebati de ce nu-s deja in camasa de forta, ca n-am un raspuns pentru asta...
  • 4 Felicitarile mele daca reusiti sa va uitati fara sa va bufneasca rasul. Eu nu rezist. E dovada clara ca bolnavi (sau bufoni?) sunt de ambele parti. Si ce e cel mai tare e ca in documentar bucata cu Gaahl e langa bucata cu Alice Cooper.

8 pareri

cine
Cristi
cand
vineri, 7 septembrie 2012 la 17:39:00 EEST
Facebook are un "Find friends" care iti adauga pe toti din lista de contacte de mail (Yahoo sau altele). Respectivii probabil ca au folosit Find friends, uitand ca au un brontozaurel furios in lista. :))
cine
Drace
cand
sâmbătă, 8 septembrie 2012 la 21:57:00 EEST
Haha, mie Facebook mi-au scris in dialect: http://img863.imageshack.us/img863/6471/roface.jpg
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 8 septembrie 2012 la 22:05:00 EEST
@Cristi: Si twitter are o chestie de gen, da' n-am fost atat de dobi incat sa dau click :|

@Drace: Nu stiu daca e de ras sau de plans...
cine
Bogdan
cand
duminică, 9 septembrie 2012 la 08:04:00 EEST
"Academia Nationala de Ortodoxism Patriotic" e trolling. Si inca unul destul de bun.
cine
pinkISH
cand
duminică, 9 septembrie 2012 la 16:14:00 EEST
Uite cum se imping astia la Lala Band. No comment:
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/411321_489349127742837_937250816_o.jpg

Am intalnit o pustoaica de 14 ani care imi povestea de Sore de la "Pariu cu viata". Si era desteapta copila, culmea! Nu pricep cum se formeaza gusturile catre balarii d-astea.

Imi amintesc ca la 14 ani faceam tranzitia de la Michael Jackson la Aerosmith, plus Marilyn Manson, Garbage, Prodigy etc.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 9 septembrie 2012 la 16:47:00 EEST
@Bogdan: Era de camasa de forta sa fie altfel.

@pinkISH: Stii ca in afara de ultima fraza eu habar n-am despre ce e vorba ;))

Eu aveam aproape 17 ani cand am descoperit Aerosmith in decembrie 2000. A fost o perioada buna sa-i descopar. In 2001/2002 au fost mult la televizor. Hall of Fame, MTV Icon, MTV Aerosmith Day cu o multime de videoclipuri pe care nu le-as fi vazut altfel - asa am descoperit Janie's Got a Gun, Behind the Music, alte documentare.

La mine n-a fost vorba de o tranzitie pentru ca nu pot spune ca ma pasionase vreodata ceva prea tare inainte de asta. Colegele de liceu ascultau chestii si majoritatea nu-mi displaceau, dar nici nu era nimic care sa simt ca ma prinde cu adevarat. Nu mai avusesem niciodata senzatia aia de asta e muzica mea.
cine
pinkISH
cand
duminică, 9 septembrie 2012 la 23:42:00 EEST
Inainte de asta MTV avea Alternative Nation si Headbangers Ball, doua emisiuni bestiale, iar mai inainte de ele erau pe TVR emisiunile lui Petre Magdin (Intalnirea de la miezul noptii) si Lenti Chiriac, absolut bestiale si-alea :)

cine
brontozaurel
cand
joi, 13 septembrie 2012 la 23:04:00 EEST
Headbangers Ball mai exista online. Pana acum, cand il termina si in versiunea asta.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)