on the verge of extinction... again

analfabetism hi5

Pentru ca am primit 5 invitatii de genul asta in noaptea asta. 5!!! S-au gandit oamenii ca asta imi doresc eu cel mai mult in momentul asta - sa-mi creez profil de hi5. Multumesc frumos ca mi-ati deschis ochii! Imi dau seama acum ce este cu adevarat important... profilu' de hi5, nu umarul pentru care ma tem ca ar putea ramane deformat. A, si ce dracu' e cu "Dezabonare" acolo jos? Ca eu nu mi-am abonat adresa asta la nimic de genul si credeam ca ordinea fireasca a lucrurilor este 'te abonezi, apoi te razgandesti si te dezabonezi'.

7 pareri

cine
DeMaio
cand
miercuri, 27 august 2008 la 10:53:00 EEST
Frumos, frumos, să ne trăiască! :)) Dar chiar nu vrei să te "înscri"? =))
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 27 august 2008 la 17:07:00 EEST
sa ne moara, mai degraba :))
cine
Andrei Monciu
cand
vineri, 29 august 2008 la 11:23:00 EEST
lasa ca va trece si trend-ul hi5 si va fi urmat de un altul si mai idiot
cine
brontozaurel
cand
duminică, 31 august 2008 la 13:34:00 EEST
si mai idiot?!?! o, nu!
cine
dugy
cand
duminică, 31 august 2008 la 18:42:00 EEST
Dai shi mhi3 proofil de HI5? Las coom moooolte. Poop doolce la thotzi. :x
:)) Am scris desctul de HI5-ist? M-am chinuit un pic :P
cine
brontozaurel
cand
duminică, 31 august 2008 la 22:01:00 EEST
=))
sa incerc o scurta analiza pe text:

'proofil' -> cuvant in genul 'zoofil' ?
'coom' -> dupa regula 'oo'='u' ajungem la 'cum' (as in English slang)
'moooolte' -> ceva e in neregula cu tasta 'o' - iar a ramas blocata; probabil lipseste si un 'n' la sfarsit; in felul acesta ne dam seama ca avem de-a face cu 'molten cum' - wow!
'poop' -> is that dog poop?

stiu... nu sunt normala la cap =))
cine
dugy
cand
marți, 2 septembrie 2008 la 15:49:00 EEST
:)) Cum de reusesti tu sa imi aduci aproape de fiecare data zambetul pe fata intr-o zi in care nici soarele nu rasare?

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)