on the verge of extinction... again

ganduri deraiate

Am inchis si am deschis editorul de cateva zeci de ori. N-am scris nimic sau am scris maxim un paragraf pana sa o las moarta. Si nici acum nu stiu sigur daca...

Gasesc de multe ori pliante de la diverse pizzerii sau fast-food-uri agatate de clanta sau bagate la usa. Uneori ma amuza gandul ca la mine le lasa degeaba - eu nu mananc asa ceva. Nici macar nu ma impac cu mirosul. La un moment dat mi-a venit ideea sa le strang pana adun cel putin 10 si sa le fac o poza. Am facut-o si pe asta. Si apoi am zis sa fac totusi ceva util cu ele.

Ultimul pliant a fost cel cu Donatello. Si mi-a facut pofta. Doar ca nu de pizza. Ci de TMNT. Adica Teenage Mutant Ninja Turtles. Adica desenele alea cu testoasele ninja de cand eram eu mica de tot. Probabil ca si autorul pliantului s-a uitat la desenele astea. Macar asa, putin. Trebuie sa recunosc ca eu nu mai tineam minte fenomenal de mult din ele pana sa ma apuc duminica sa ma uit iar. Insa unele lucruri ar fi fost imposibil sa le uit. Cum ar fi ca de existenta unei chestii numite pizza am aflat din desenele astea - d-aia m-am gandit ca probabil si autorul pliantului le-a vazut candva. Tin minte ca o vreme am fost si eu curioasa sa stiu cum e. La pizza ma refer, ca tot vedeam ca testoasele sunt mereu cu asa ceva. Pana cand am ajuns langa una (langa o pizza, nu langa o testoasa) si i-am simtit mirosul... voma!

Asa cum am mai zis, duminica asta ma uitam la TMNT. Si m-a pocnit un gand in timp ce pe monitor era Splinter: ma simt si eu ca un sobolan. Un sobolan prins intr-o capcana.

De duminica si pana acum m-am hotarat de nu stiu cate ori sa sar in adidasi si sa fug sa-mi iau bilet. Bilet de tren, ca n-am aripi sa zbor pana la Cluj. Trenu' respectiv vine de la Constanta, asa ca foarte probabil ca o sa intarzie ceva. Sau... poate ca nu. Si m-am razgandit de tot atatea ori. Stiu, deja am bilet la concert, chiar vreau sa-i vad, dar imi e asa frica/ scarba de toata partea cu deplasatul pana acolo si inapoi. Aceeasi nehotarare si in ceea ce priveste mana... Nu mai pot sa o misc nici cat puteam duminica seara. Iar ieri dimineata ma durea destul de rau si fara sa o misc deloc. Ce draci carliontati, copchila aia avea bolovani in cap? Nu prea cred ca are cum sa fie ceva urat - am tras de mana, am tot pipait-o... Si totusi... mi-ar placea sa-mi confirme asta cineva care se pricepe. Doar ca eu sunt in plop acum. Nu mai sunt studenta si nici nu lucrez inca. Adica momentan nu mai am dreptul la servicii medicale fara sa platesc. Si nici nu mai am alti bani in afara banilor pentru tren. Genial. Stiu, mi s-a sugerat sa merg la urgente. Dar... s-a intamplat duminica si acum e deja marti. Si m-as simti foarte vinovata sa ingros randurile celor care vin la urgente pentru ca n-au ce face acasa. Pentru ca na, nu e ceva cu adevarat serios, pot sa-mi folosesc mana, chiar daca prost si ma doare atunci cand o folosesc. Plus ca... neh, nu se poate... Si totusi... daca sunt eu idioata si totusi e ceva mai urat decat imi imaginez? Adica na, idioata clar sunt, doar partea a doua ramane sub semnul intrebarii. Chiar nu mi-ar placea sa aflu asta acum - prea multe au mers prost in ultima vreme, nu mai am nevoie sa se lungeasca lista.

Acum sunt iar destul de hotarata sa sar in adidasi si sa merg sa-mi iau bilet... don't stop now... nici eu nu stiu ce mi-a venit cu piesa asta acum...

Of, ce desene faine erau candva!

2 pareri

cine
Pavel
cand
marți, 10 august 2010 la 14:52:00 EEST
Fain articol. Adica, imi place cum ai sarit de la o chestie la alta. Nimic important, dar misto de citit :D
cine
brontozaurel
cand
joi, 12 august 2010 la 00:21:00 EEST
:">

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)