on the verge of extinction... again

o saptamana de cosmar

In mare, anul asta a fost unul bun pentru mine. Au existat si momente proaste din cand in cand. Si totusi plusurile au depasit cu mult minusurile. Dar ultima saptamana a fost oribila (chiar daca as fi ipocrita sa nu recunosc ca a avut si ea momente bune). Acum sunt ametita, desfigurata si... aaa, nici eu nu mai stiu. Nu pot spune ca am mai avut vreo zi asa proasta cum a fost cea de ieri de multa vreme... hmmm... de cand am fost internata anul trecut cand cu "aripa" dreapta. Zbang, zbang in capul meu, de parca ar fi cineva acolo care nu mai poate de cald si ciocane cu disperare cum ca vrea sa iasa. Si am deschis toate geamurile. Nu vreau sa mai ies din casa. Nu vreau sa ma vada nimeni in halul asta. Nu, nu, nu, nu, nu, nuuuuu...

Stiu, nici statul cu ochii in monitor nu ajuta... Cred ca ma duc sa-mi spal toate perechile de incaltari cu care am iesit. Si asa nu mai intentionez sa ies din casa pana la sfarsitul lunii, nu mai vreau sa ma vada nimeni... bine, cu exceptia unui medic si pana acolo cred ca iar merg cu fata in palme. Nu ca ar avea vreo legatura fata in palme cu incaltarile, dar sunt prea ametita si prost dispusa ca sa ma chinui sa scriu ceva care chiar are logica. Ceea ce iar e trist, pentru ca altfel as fi avut cate ceva de zis despre inceperea anului scolar, reactii la inceputul asta, rechizite, educatie pe la noi si pe la altii, copii si parinti; despre niste desene animate (astea); despre chestii observate prin oras; si despre diverse alte maruntisuri...

Edit: Uofff! Sometimes is hard, so hard to take it, you've got to hold on till you make it... Mi se par adorabile amandoua, atat The Seventh Brother cat si Tiny Heroes.

14 pareri

cine
Catalin
cand
sâmbătă, 19 septembrie 2009 la 22:57:00 EEST
O sa treaca si asta. You'll get your pretty face back. :)
Si o sa revina si starea (nespecifica) de optimism pe care ai avut-o in ultima vreme. :P
cine
krossfire
cand
duminică, 20 septembrie 2009 la 10:44:00 EEST
Tot n-am prea inteles chestia cu metroul dar nu insist. It's gonna be alright.
cine
DeMaio
cand
duminică, 20 septembrie 2009 la 11:16:00 EEST
Ce să spun...doar te îmbrăţişez şi-ţi urez să treacă totul cât mai repede, şi fizic, şi psihic. Cât respiri şi vezi lumina dimineaţa, nu este nimic prea grav >:d<
cine
Dojo
cand
duminică, 20 septembrie 2009 la 12:41:00 EEST
VA FI BINE!

Atat pot sa iti spun :)

Se va rezolva totul, e clar ca nu iti lipseau problemele astea, dar sunt convisa ca va fi si bine dupa asemenea probleme mari. Insanatosire grabnica si sa te revedem frumoasa cat de repede ;)
cine
Neamtu'
cand
duminică, 20 septembrie 2009 la 16:07:00 EEST
Nu ai inceput cam devreme cu indexarea evenimentelor din an? Adica, mai e pana pe 31 decembrie, si se pot intampla o multime de chestii faine, printre care - cine stie - prieteni noi?
cine
brontozaurel
cand
duminică, 20 septembrie 2009 la 18:32:00 EEST
In primul rand, multumesc la toata lumea.

@Catalin: haha, nespecifica? :P

@krossfire: eram preocupata cu aranjatul lucrurilor prin diverse buzunare ale ghiozdanului cand coboram la metrou la unirii, m-am impiedicat si capatul de jos al balustradei nu mi-a iertat asta

@DeMaio: stiu ca se putea si mai rau... :-S

@Dojo: ca a picat intr-un moment prost - incepe facultatea si n-as vrea sa fiu nevoita sa aleg intre a lipsi de la ore si a-mi amana programarile

@Neamtu': Eh, un fel de pana acum... Desi rar mi s-a intamplat sa nu fie trista perioada de sfarsit de an... Cand incepe sa se incalzeasca prin februarie, de obicei ma simt si eu mai bine :)

PS - chiar n-a dat nimeni click pe link-urile cu desene animate? mie mi se par adorabile :x
cine
junkb0x
cand
duminică, 20 septembrie 2009 la 18:42:00 EEST
O sa fie bine, trebuie sa ai rabdare. >:D<
cine
brontozaurel
cand
duminică, 20 septembrie 2009 la 18:45:00 EEST
Multumesc >:D< dar sper ca esti constienta ca asta i-o zici unui monument de nerabdare ;;)
cine
Orry
cand
luni, 21 septembrie 2009 la 09:28:00 EEST
sa nu renunti niciodata! ;)
cine
brontozaurel
cand
luni, 21 septembrie 2009 la 15:13:00 EEST
nu, nu prea am cum. adica nu ma vad facand asta, chiar daca mai am rabufniri de copil suparat :">
cine
Mihaela Chelaru
cand
luni, 21 septembrie 2009 la 17:53:00 EEST
ah o fi astenia asta de toamna de vb de proasta dispozitie :).
have a great week!
cine
brontozaurel
cand
marți, 22 septembrie 2009 la 01:12:00 EEST
nu se intampla doar toamna... in general sunt mai vioaie cand e cald :)

thanks! and same for you :D
cine
Alle
cand
miercuri, 23 septembrie 2009 la 09:51:00 EEST
Offff Doamne :(

me feels bad for you .
si eu trebuie sa stau in casa, taman la inceputul anului scolar ma apuca epidemiile si alte chestiuni.

get well soon!

P.S: ce draguuutee sunt trailerele la The Seventh Brother si Tiny Heroes !
cine
brontozaurel
cand
joi, 24 septembrie 2009 la 12:24:00 EEST
thanks and the same to you!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)