on the verge of extinction... again

anxiety is the word

What are you doing?
Just... killing time...
Killing time?!?! Killing time?!?! Wasting time is bad enough, but killing time?!
E dintr-un desen animat, dar nu mai tin minte care.

Wait till tomorrow. Maine mai scap de un examen. Maine ar trebui sa scap de o modalitate prin care as putea sa-mi fac rau. As vrea sa pot sa grabesc totul, sa stiu ca s-a terminat odata. Dar nu pot. Nu depinde doar de mine. Si imi fac griji. Ca poate o sa ma enervez si o sa spun ca nu-mi mai pasa. De nimic. De examen, de sanatatea mea, de viata mea. Si n-o sa mai ajung la examen. De ce-a trebuit sa se amane? Deja nu mai pot. Ma omoara asteptarea asta. Vreau sa stiu ca s-a terminat. Altceva nu mai conteaza. Nu conteaza nici daca ma prezint sau nu. Vreau doar sa treaca momentul. Si atat. Si pana atunci nu pot sa fac nimic. Orice m-as apuca sa fac, ma enervez dupa cateva secunde si las balta.

N-am chef de nimic. N-am chef de nimeni. Vreau sa ma ascund. Stau in pat sub patura si nu fac nimic. Ba da, scriu pe blog. Si scriu prost. Bleh. Macar daca stau in pat nu pot sa-mi fac rau. Fizic. Pentru ca izolarea ma face mai salbatica. Ma face sa ma simt mai ciudata atunci cand ies din nou din casa. Oricum n-as vrea sa ies in momentul asta. Ma simt un monstru, un fel de Quasimodo. Incerc sa citesc ceva, dar neuronul meu nu stie decat ca e duminica si ca trebuie sa astept pana luni. As lucra ceva pentru examen, dar cand vine vorba de cifre si formule, neuronul meu nu stie decat sa numere orele si sa faca aceleasi calcule pentru maine.

Detest sa mi se spuna "lasa ca stabilim mai tarziu" sau "te sun eu cand termin". Detest, detest, detest asta. Detest cand oamenii ma fac sa astept. Am nevoie de ore exacte, de punctualitate. Stii ce se intampla cand intarzii si ma faci sa astept? Ma gandesc doar ca e vina mea. Ca sunt asa o scarba ca nu merit punctualitate. Ma dau cu capul de toti peretii la propriu. I knocked myself unconscious once. Dar acum sunt in pat. Si totul e moale. As vrea macar sa dorm. Dar am dormit atat!

Si mainile mele put. A portocala. 3 portocale pe ziua de azi. M-am spalat de atatea ori de atunci si mirosul nu s-a dus inca. Nici nu vreau sa intru in bucatarie. E dezastru. Cand desfac portocale reusesc mereu sa stropesc peretii. Am facut si suc de mere, deci dezastru dublu. Si n-am chef sa strang. N-am chef de nimic.

Zgarieturi, vanatai, taieturi. Am fost asa ametita in ultimele zile. E uimitor. N-am facut mai nimic, dar m-am ales cu atatea semne pe maini si picioare. In cele mai stupide moduri.

Nici muzica nu mai am chef sa ascult. I hate it when things don't go according to my perfect plan.

Busy. De ce dracu' mai stau pe Y!M? Nu sunt ocupata cu nimic, pur si simplu n-am chef de conversatie. De fapt de ce dracu' mai tin calcu' deschis?

16 pareri

cine
envi
cand
duminică, 1 februarie 2009 la 21:40:00 EET
cand fiecare sesiune incepea, eu aveam cu macar doua examene mai putin decat toti, deci treaba putina. insa asteptam mai mult decat aia cu toate examenele si cu pretentii de minim 9.15 sa se termine :) si eu voiam doar sa le iau...

iar apropo de messenger, calculatorul meu n-a mai fost inchis de prin... noiembrie cred. iar dintr-o lista de vreo 130 de oameni, daca vorbesc cu 6... it's quite sad!
cine
Thomas Moon
cand
duminică, 1 februarie 2009 la 22:08:00 EET
Referitor la examene, pana acum am dat examene echivalente a 10 ani de studii universitare... Ajungi la un moment dat sa nu mai simti nimic, sa te duci la examen ca si cum te duci sa iei micul dejun la o cafenea. Si ce daca s-a amanat? Un pic mai mult timp de recapitulat ;)
In privinta punctualitatii, nici eu nu suport chestiile vagi... Si nici intarzierile. Daca e la ora 11 trecute fix, apai atunci sa fie. Bafta la examen. Make us proud.

Thomas M.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 1 februarie 2009 la 22:52:00 EET
inca ma mai gandesc daca sa sterg toata chestia asta sau nu...

pentru ca oricum nimeni n-a inteles nimic
cine
Thomas Moon
cand
luni, 2 februarie 2009 la 00:12:00 EET
Atunci poti sa ne explici. Trairile sunt complexe, cuvintele sarace :)

Thomas
cine
Anonymous
cand
luni, 2 februarie 2009 la 10:07:00 EET
Ce am inteles eu din toate astea.....esti intr-o pasa proasta. Nu ai stare, nu ai chef de nimic si totusi nu indraznezti sa-ti faci planuri pentru altceva care sa te faca sa te simti bine.

Daca ceilalti te intarzie in treburile tale nu este vina ta. Oamenii sunt uneori iresponsabili, nu sunt punctuali si uneori te opresc din drumul tau doar pentru ca ei nu-si pot programa timpul.
cine
Thomas Moon
cand
luni, 2 februarie 2009 la 17:20:00 EET
Eu am inteles. E greu. Nu stiu daca as vrea sa fiu in locul tau. Hang in there :) We are here 4 u.

Thomas
cine
brontozaurel
cand
marți, 3 februarie 2009 la 01:33:00 EET
@Anonim: cam da. nu am insa curajul sa le spun celor care intarzie cat de mult ma deranjaza asta atunci cand eu simt ca ei imi fac mie o favoare.
cine
leonid
cand
marți, 3 februarie 2009 la 05:30:00 EET
Eşti dependentă de online?:P
cine
brontozaurel
cand
marți, 3 februarie 2009 la 05:52:00 EET
nope
cine
Anonymous
cand
marți, 3 februarie 2009 la 08:55:00 EET
Asta asa e. Nu poti sa le atragi atentia, mai ales cand iti fac o favoare. eu deobicei daca stiu ca persoana cu care ma intalnesc are obiceiul sa intarzie, stabilesc ora de intalnire cu cateva minute mai devreme decat ora la care imi propusesem. merge de fiecare data.
cine
Cool-Boy
cand
marți, 3 februarie 2009 la 12:54:00 EET
Cunosc sentimentul amanarii examenelor. Te duci in ziua respectiva pregatit si cu o ora inainte te tot gandesti "mai am un pic, o ora, si scap in sfarsit si de acesta". Intervine dezamagirea si furia in acelasi timp cand aflii ca se amana pentru o alta data. E ca si cum profesorii se joaca cu tine, te atarna de fire de ata, exact ca pe o marioneta de la teatrul de papusi.
cine
brontozaurel
cand
marți, 3 februarie 2009 la 13:28:00 EET
@Anonim: e si mai trist cand nici macar nu sunt eu cea care stabileste ora, iar celalalt e merge pe "las ca vad eu cand termin si te sun atunci". Mi s-a intamplat odata sa tot fiu amanata o zi intreaga... adica sa-l tot sun pe om de dimineata pana seara ca tot nu ajunsese la o ora jumate dupa ora stabilita tot de el anterior si de fiecare data sa ma amane...

@Cool-Boy: da, e intr-adevar frustrant... iar daca mai adaugi si situatii de genul n-avem sala de examen, ca sala in care trebuia sa dam se renoveaza, hai sa gasim sala libera, pica curentul in conditiile in care examenul se da iarna, dupa-amiaza si stam ca fraierii pe intuneric, subiectele sunt gresite, datele problemei sunt incomplete asa ca nu poti rezolva problema si profa ridica din umeri "nu-ti convine, faci contestatie"... cred ca se intelege de ce mi-a venit sa ma ia cu mainile de par in sesiunea asta.
cine
Cool-Boy
cand
marți, 3 februarie 2009 la 13:36:00 EET
Da, ai dreptate, uitase si de celelalte situatii. Foarte frustrant. Te inteleg, am trecut prin astea.
Try to stay cool!
cine
brontozaurel
cand
marți, 3 februarie 2009 la 13:38:00 EET
I'll try :)
cine
leonid
cand
marți, 3 februarie 2009 la 19:45:00 EET
Şi dacă nu e dependenţă atunci de ce stăteai cu computerul deschis, pe blog? :D

(fă abstracţie de stilul meu mai mult sau mai puţin direct şi adaugă-i o noanţă zâmbitoare, nu încerc să fiu mai cârcotaş decât prevede legea, sunt extrem de curios).
cine
brontozaurel
cand
marți, 3 februarie 2009 la 23:06:00 EET
sa ma ia naiba daca inteleg :))

atunci cand scriam asta? l-am inchis imediat dupa si nu l-am mai deschis pana pe la vreo 23? oricum mai mult zaceam in pat cu tastatura langa cap decat scriam si chiar nu ma interesa sa stau pe net. pur si simplu imi era lene sa ma dau jos din pat sau sa ma ridic in capul oaselor suficient cat sa ajung sa inchid boxele si monitorul.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)