on the verge of extinction... again

mixed

... adica o mare varza!

O sa incep cu cele rele. Sau mai bine zis cu aia rai. Virusii. Care si-au gasit casa la mine.

Virus Warning Virus Warning
Asa ca acum va trebui sa reinstalez Windows-ul. Superba pierdere de timp! Ce ii doresc eu (si cred ca nu doar eu, pentru ca nu sunt singura care a patit-o) celui care m-a "fericit" cu "minunea" cred ca se poate vedea din fragmentele de conversatie de pe Y!M de mai jos:
Y!M scr cap
* Eu sunt aia rea care scrie cu albastru.

Si ca sa echilibrez un pic balanta la sfarsit, am asa:

Si acum e timpul sa formatez partitia cu Windows-ul si sa pun unul proaspat. Sper sa scap asa, fara sa formatez si partitiile cu muzica si desene animate.

Edit: Am un Windows proaspat si sper sa nu fie din nou probleme.

3 pareri

cine
1307
cand
miercuri, 7 ianuarie 2009 la 22:22:00 EET
ca sa nu mai ai probleme ever ever si sa nu mai fi nevoita sa reinstalezi Windows, poti sa-i faci un back-up pe care sa-l repui de fiecare data cand ai belele. iti recomand Norton Ghost pt asa ceva ;)
cine
Inspectorul
cand
joi, 8 ianuarie 2009 la 00:59:00 EET
Si kiturile de instalare ca daca faci back-up rade tot ce e pe partitia unde era instalat OS-ul si daca unele programe au cateva fisiere pe partitia aia se duc de rapa. :D
cine
brontozaurel
cand
joi, 8 ianuarie 2009 la 13:47:00 EET
@1307: asta in situatia in care ma "atasez" de cel pe care il am la un moment dat. insa eu experimentez destul de mult. acum am alt windows, alte prog (another antivirus, another dvd authoring software, other video editing tools & so on). asta e. pierd ceva vreme, dar e interesant si invat chestii noi. inca pot sa-mi permit sa pierd timpul asa :P chiar daca lenea era maaaaaare ieri

@Inspectorul: uh, what's that supposed to mean? I always get fresh install kits from the internet... keeping them on my HDD is a no-no. Plus ca idea era sa scap de virusi, asa ca si de pe celelalte partitii am ras tot ce nu era fisier audio/video...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)