on the verge of extinction... again

just a picture to remind me of the old times

... adica de august-septembrie 2006

pouncing

4 pareri

cine
krossfire
cand
vineri, 9 ianuarie 2009 la 22:10:00 EET
E autoironie pentru intamplarea nefericita sau regret pentru ''better days'' ?
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 10 ianuarie 2009 la 00:47:00 EET
n-are nici o legatura cu mana
imi aminteste de niste momente frumoase (& zile calduroase)
imi si plac la nebunie felinele mari, iar in poza asta animalul arata fenomenal
cine
1307
cand
duminică, 11 ianuarie 2009 la 03:07:00 EET
ai facut safari, cu alte cuvinte?
cine
brontozaurel
cand
duminică, 11 ianuarie 2009 la 16:50:00 EET
neah... cica luminam lumea cu privire la o materie numita Circuite Integrate inainte de sesiunea de restante si bautura pe care am vrut-o era Schweppes Clear Lemonade care acum nu se mai gaseste, dar nu-i nimic, eu oricum nu mai beau carbogazoase.

Si tineam eu minte de demult din vremuri vechi de cand aveam eu televizor ca la Schweppes era o reclama cu un leopard, iar leopardul e ruda cu ghepardul si cum eu gasisem cam tot in perioada aia poza asta pe net si imi placuse la nebunie, a ramas legatura asta pe creieras.

s-a inteles ceva din toata avalansa asta de cuvinte? :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)