on the verge of extinction... again

Bummm

6 octombrie 2008

Eram hotarata ca o sa-l cheme Bummm. Bummm care nu explodeaza. Cumva parca imi pierdusem mintile alergand prin oras seara tarziu dupa ore. Ultima oprire. La benzinaria din spate. Sticlute de ciocolata cu creme de cocktail-uri de la Anthon Berg. O inghetata Dove Triple Chocolate. O conversatie pe Y!M care mi-a lasat un gust amar. Uitat de tot. Blanita moale a lui Bummm sub mainile mele. Ar fi trebuit sa fie un cadou. Cu atat mai frumos cu cat deja ma atasasem de el si fusese singurul astfel de plus din magazin. Insa n-am mai avut cui sa-l fac. Si a ramas al meu. Si m-a facut sa zambesc de multe ori.

Bummm Bummm

8 pareri

cine
Thomas Moon
cand
marți, 6 ianuarie 2009 la 14:16:00 EET
Mie nu imi arata ca un "Bummm". Imi da impresia de "Maybe" :))

Thomas
cine
1307
cand
marți, 6 ianuarie 2009 la 20:38:00 EET
vai cat e de frumos :)
cine
scorojit
cand
marți, 6 ianuarie 2009 la 21:55:00 EET
De ce nu-ti iei un animalut adevarat? N-ai avea timp de el?
cine
unu in plus
cand
miercuri, 7 ianuarie 2009 la 02:25:00 EET
poti sa mi=l faci mie cadou :D :X
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 7 ianuarie 2009 la 03:57:00 EET
@Thomas: ideea numelui mi-a venit in timp ce ma uitam la un episod din Rex.

@1307: in realitate e chiar mai frumos... nu ma pricep eu sa fac poze...

@scorojit: timp, rabdare... n-as avea nici chef mereu. + ca detest sa curat si dupa propria mea persoana. + ca la capitolul animale am si eu fixurile mele - imi plac animalele mari, puternice ca Rex... :| un astfel de caine are nevoie de spatiu, vrea sa fie bagat mereu in seama... just taking care of it is a full-time job

@unu in plus: hehe... trebuie sa-l meriti si ca sa ajungi sa-l meriti... asta inseamna cel putin 15 ani de munca, cel putin 12-16 ore pe zi, zilnic, inclusiv sambata, duminica & de sarbatori...
cine
envi
cand
miercuri, 7 ianuarie 2009 la 11:56:00 EET
imi place cercelul...
cine
junkb0x
cand
miercuri, 7 ianuarie 2009 la 14:24:00 EET
blizzard este mai frumos :) sau a fost dragoste la prima vedere intre noi
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 7 ianuarie 2009 la 14:54:00 EET
@envi: i-auzi la el, cercelul =))

@Cristina: de ce oare nu ma surprinde? ;)) Stiu ca-ti place Blizzard :P

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)