on the verge of extinction... again

the frustration files: so it does hurt

... cand o persoana pe care o respect si o admir ma cauta doar ca sa-mi reproseze ca ma cred prea importanta. Si nu, nici macar nu stie despre asta, n-am mai vorbit de aproape un an cand m-a cautat sa-mi ceara o favoare... pur si simplu a aflat ca i-am spus cuiva care vroia sa-mi faca o vizita ca nu voi fi acasa in nici o zi a saptamanii intre 8 si 21. Da, stiu, mi-am cautat-o cu lumanarea. Eu am fost cea care am vrut sa am din nou un orar asa incarcat si nu pot spune ca nu-mi place. Devine insa greu sa ma mai vad cu anumite persoane, altele decat cele pe care vroiam sa le evit...

Chiar o admir. Si da, o invidiez... din anumite puncte de vedere... in alte privinte, nu mi-as dori sa fiu altcineva... niciodata!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)