on the verge of extinction... again

my nice smelling obsession: shower gels & more

Da, o alta obsesie de-a mea...

Da, am multe de tot, nu doar sa colectionez animale din plus, sa ma uit la desene animate sau sa incerc diverse chestii cu cioco...

De 4 saptamani si jumatate pot face din nou dus. Dusurile fierbinti sunt de multi, multi ani o mare placere de-a mea. Dupa 3 saptamani [si 1 zi] cat am fost partial mumie in urma incidentului de pe 4 august si nu am mai putut face un dus adevarat, placerea a devenit mai intensa ca niciodata. De vreo 5 ani am o adevarata obsesie pentru gelurile de dus cu arome... delicioase.

Cam ce prefer in momentul asta (don't expect fancy stuff, they can be found pretty much everywhere and are pretty cheap):

  • pe primul loc se afla desigur gelurile de dus de la Yves Rocher din gamele Jardins du Monde (cu arome de portocale, cacao si cafea) si Jardins de Noel (cu aroma de turta dulce + scortisoara si cu aroma de mandarine)
    5 x Yves Rocher 3 x Yves Rocher 2 x Yves Rocher
  • 2 din gama Fresh & Clean
    2 x fresh + clean
  • din gama Senteurs Provencales, gelul de dus cu aroma de lamaie si cel cu aroma de vanilie
    2 x Senteurs Provencales
  • inca 4 sortimente care imi plac: primele 2 sunt cu aroma de ciocolata (foarte eficiente in lupta cu mirosul de transpiratie), iar celelalte 2 sunt un gel de dus cu aroma de vin si un gel de dus de la Kappus cu aroma de grapefruit si lamaie
    2 x gel de dus cu aroma de ciocolata 2 x gel de dus
  • alte geluri de dus care miros bine
    alte geluri de dus
  • bonus: din alte categorii, alte chestii care ii plac mult nasului meu:
    • din categoria 'body scrub', unul cu aroma de ciocolata si unul cu aroma de cocos
      categoria 'body scrub'
    • din categoria 'chestii pentru buze' (subcategoriile 'gloss' si 'balsam'), de la stanga la dreapta: Oriflame Blueberry Lip Gloss, Yves Rocher Strawberry Nourishing Balm, Vynil Stars Lip Gloss, Avon Coconut-flavoured Lip Gloss, n.6 Strawberry Swirly Lip Gloss, Oriflame Choco-flavoured Temptation Lip Gloss
      categoria 'chestii pentru buze' categoria 'chestii pentru buze'
    • din categoria 'deodorante': Avon Naturals, Fruttini si Aver
      categoria 'deodorante' categoria 'deodorante' 3 x deo
    • din categoria 'sapunele', in sensul acelor de ceasornic, incepand din stanga sus: aloe, mure, piersici, zmeura (toate de la Yves Rocher)
      Yves Rocher - sapunele
Ar mai fi destule astfel de chestii care imi plac (de exemplu gelurile de dus Les Plaisirs Nature de la Yves Rocher sau sapunelele de la Kappus), dar pe care le-am cam terminat si n-as mai fi avut la ce sa fac poze.

5 pareri

cine
dugy
cand
vineri, 26 septembrie 2008 la 16:52:00 EEST
Deci, nu stiu cum sa iti spun, dar eu salivez tot. Am facut ditamai balta sub birou.
cine
DeMaio
cand
sâmbătă, 27 septembrie 2008 la 13:57:00 EEST
Åži mieeee :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 29 septembrie 2008 la 11:47:00 EEST
serios? =))

la gust sunt sigur graznice - au o chestie foarte amara in ele, special ca sa nu fie copii pacaliti de miros si sa nu inghita :)
cine
Camelia
cand
vineri, 31 octombrie 2008 la 12:36:00 EET
Spune-mi te rog de unde ai cumparat gelul de dus senteurs provencales? multumesc anticipat
cine
brontozaurel
cand
vineri, 31 octombrie 2008 la 16:21:00 EET
cel cu aroma de lamaie e luat din cora lujerului, iar cel cu aroma de vanilie e luat din auchan titan

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)