on the verge of extinction... again

the frustration files: partially a mummy

Pot sa imi imaginez ca se poate si mai rau, sa ma amuz pe seama faptului ca acum par o mumie in devenire, dar... nu pot sa nu ma tem pentru viitor. Daca osul nu se reface asa cum ar trebui? Daca nu voi mai putea sa-mi folosesc mana ca inainte? Daca, daca, daca... o multime de astfel de intrebari. Nu le insir pe toate, deja devine prea trist.

5 pareri

cine
DeMaio
cand
marți, 19 august 2008 la 15:13:00 EEST
Lasă că o să fie bine. Nu-ţi mai face probleme :)
cine
dugy
cand
marți, 19 august 2008 la 21:30:00 EEST
Sigur trece, garantez eu :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 19 august 2008 la 22:07:00 EEST
@DeMaio: multumesc, dar nu pot sa nu imi fac griji, nu pot sa nu imi pun intrebari...

@dugy: awww... si acum ma simt ca un cal care stie ca s-a pariat pe el
cine
Andrei Monciu
cand
miercuri, 20 august 2008 la 10:24:00 EEST
Am mai zis si o mai zic, vei fi bine nici nu ma indoiesc de asta, suna stupid, dar trust me u'll be fine :)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 20 august 2008 la 11:51:00 EEST
to be fine... that's all I want

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)