on the verge of extinction... again

through my eyes: just random stuff from the past 3 weeks

  • analfabetismul e la putere in supermarket (scuze pentru calitatea pozei);
    analfabetism de supermarket
  • demolam, demolam (nu ca mi-ar parea rau)... dar cand sa construim se termina banii, nu?
    demolam :) demolam :)
  • de vreo 2 saptamani si ceva am constatat ca in Billa au introdus pungi de hartie si nu mai dau pungi mici de plastic gratuite la case;
    de la plastic la hartie
  • nu stiu ce-i cu mine - am inceput sa pozez pisici;
    pisica 1 pisica 2
  • de vreo 3 saptamani au aparut niste Samsung-uri in mai multe statii de metrou; eu stiu de Republica, Georgian, Grigorescu, Dristor, Mihai Bravu, Izvor, Eroilor, Armata Poporului - pozele sunt facute la Grigorescu;
    la metrou la metrou

3 pareri

cine
dugy
cand
joi, 25 septembrie 2008 la 22:14:00 EEST
Veşnica problemă cu i-urile ;))
Foarte bine au făcut cei de la Billa. Zonele din jurul supermarketurilor sunt adevărate câmpii de pungi de plastic.
Monitoarele sunt în toate staţile de metrou. Eu sunt tare curios la ce vor folosi.
cine
Andrei Monciu
cand
vineri, 26 septembrie 2008 la 09:00:00 EEST
Da si oameni mai scoliti nu prea stiu sa foloseasca i-urile, asa ca de la niste vanzatori in piata nu ma astept la cine stie ce, desi ala parea scos la printer deci trebuie sa stie ceva, l-o fi scris copilul analfabet :))
cine
brontozaurel
cand
vineri, 26 septembrie 2008 la 12:18:00 EEST
@dugy: hmmm, chiar in toate? la Grozavesti, Titan, Unirii 1, Timpuri Noi eu nu am vazut... si eu sunt curioasa sa vad la ce vor folosi :P

@Andrei: e clar ca sa scrie corect nu e o prioritate pentru cei de la supermarket-ul ala

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)