on the verge of extinction... again

In the woods the fiends sigh, I swear I heard the demons neigh

Un titlu groaznic de lung, dar mai conteaza?

De inspiratie Insomnium (In the Groves of Death), versurile aici.

Prea lenesa sau prea obosita sa fac acum ceva in genul asta? (fan video I made for Amon Amarth's Gods of War Arise - I don't have that YouTube account anymore) Oricum nu mai conteaza...

Da, ma doare ca dracu'... e oare o surpriza? Nu, nu pot intinde mana. Dar nici asta nu e o surpriza, nu?

Pielea mea arata ca dracu' pe unde a fost sub bandaj timp de 3 saptamani si o zi. Greu de scapat de mirosul de transpiratie. Gel de dus cu aroma de portocale de Florida, gel de dus cu aroma de turta dulce si scortisoara, alt gel de dus cu aroma de portocale, gel de dus cu aroma de vin rosu, gel de dus cu aroma de grapefruit, gel de dus cu aroma de mure, gel de dus cu aroma de cafea, gel de dus cu aroma de lamaie, inca unul, gel de dus cu aroma de mandarine, doua geluri de dus cu aroma de ciocolata unul dupa altul, inca doua cu aroma de portocale, gel de dus cu aroma de vanilie, gel de dus cu aroma de struguri, gel de dus cu aroma de ananas, alt gel de dus cu aroma de lamaie... Matematica mea... eu m-am spalat pe fuga de 2 ori pe saptamana la spital, de fiecare data cand mi-au schimbat bandajele... si acum in disperare... Gherutele mele lasa santuri roz pe piele. Mai pot oare sa scap de mirosul asta de transpiratie?

Ma lipesc de perete si nu il simt la fel in ambele parti ale spatelui. Umerii mei nu mai au aceeasi forma. Nu vreau sa raman asa. Nu, nu, nu, nu, nuuuuuuuuu!!!! Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Fug la congelator. Cuburile de gheata se topesc incet pe pielea mea. Vreau sa simt rece. Pe ochi, pe nari, pe buze, pe gat... Rece, rece!!! Am plans prea mult. Si in acelasi timp prea putin...

"Vrei sa vin acum la tine?" Si imi dau seama ca n-ar fi trebuit sa dau telefon. Vreau sa fiu singura, drace! Vreau sa fiu lasata in pace! Nu vreau sa ma vada nimeni asa, nu!

You're not weak, so don't show it... it's not, it's not really there, it's just false weakness! Mai exista ceva real? N-ar fi trebuit sa ma nasc. Oare chiar exist sau sunt doar un cosmar?

Imi place melodia, dar are un sfarsit optimist. Seara asta nu are asa ceva pentru mine... Dar oricum nu conteaza, nu?

Urlu, daram peretii... asta in mintea mea. Pe dinafara sunt sinistru de senina.

2 pareri

cine
dugy
cand
marți, 26 august 2008 la 22:58:00 EEST
"gel de dus cu aroma de turta dulce si scortisoara" sa nu ajungi prin preajma mea daca te speli cu asa ceva sau cu "gel de dus cu aroma de cafea" ca nu mai ai sanse sa pleci :P
>:D< o sa treaca toate si o sa fie bine, o sa vezi. Conteaza sa ai incredere in tine si poti trece peste orice.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 27 august 2008 la 04:31:00 EEST
Yves Rocher amandoua. Cel de turta dulce e dintr-o gama speciala de Craciun si miroase demential. Ca si cel de mandarine de altfel... tot Jardins de Noel. Si vad acum "no longer available" amandoua :| mdeah

Stiu ca vor trece si momentele astea. Dar nu sunt in nici un caz convinsa ca totul va fi bine. Nici nu prea vreau sa sper pentru ca ar fi groaznic sa fiu dezamagita. Dar nu vreau nici sa raman deformata pe viata...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)